Was leuk ja

We kwamen binnen toen Luna net was begonnen, die deed precies wat ik verwachtte: veel hitjes. Maar dat is dan wel best leuk om binnen te komen

Vetste set was van Thera & Geck-O (Pwoap original

), set van The Prophet een eervolle 2e plek. 1e helft had een veel minder hoog hitjesgehalte dan ik had verwacht (had er niet echt de beste verwachtingen van

) en de 2e helft was een soort heerlijke Tijdmachine-set. Niet helemaal volgens het concept, maar wel erg vet!
Alpha Twins was een beetje wisselvallig naar mijn mening, en de stijl die Mondello draait spreekt me ook niet heel erg aan. Laatste set was wel weer best gaaf, leuk om met wat early hardcore af te sluiten. Was alleen echt heel erg moe, dus heb er zittend van genoten
