Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Early hardstyle :D

:yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 09:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was baaaaaaaazig geniaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja, dit was zo'n gaaf feestje he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk ja :) We kwamen binnen toen Luna net was begonnen, die deed precies wat ik verwachtte: veel hitjes. Maar dat is dan wel best leuk om binnen te komen :P
Vetste set was van Thera & Geck-O (Pwoap original :loving: ), set van The Prophet een eervolle 2e plek. 1e helft had een veel minder hoog hitjesgehalte dan ik had verwacht (had er niet echt de beste verwachtingen van :P ) en de 2e helft was een soort heerlijke Tijdmachine-set. Niet helemaal volgens het concept, maar wel erg vet!

Alpha Twins was een beetje wisselvallig naar mijn mening, en de stijl die Mondello draait spreekt me ook niet heel erg aan. Laatste set was wel weer best gaaf, leuk om met wat early hardcore af te sluiten. Was alleen echt heel erg moe, dus heb er zittend van genoten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 21:24 
 

Gezellig feestje!

Eerste set van Pila & Pavo werd er al vrij stevig gedraaid met nieuwere tracks. Jammer dat er niet werd opgebouwd met Hardtrance zoals vorig jaar. Heb Pwoap en Bad Manners misschien wel 3 keer voorbij horen komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik er over nadenk, is er inderdaad wel weinig 1998-2002 hardtrance en -style gedraaid. Jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 19:54 
 
Hardtraxxer

haha wat top feest!! :bomb: Boys interface :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 00:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nou ik er over nadenk, is er inderdaad wel weinig 1998-2002 hardtrance en -style gedraaid. Jammer...

Klopt. Viel ook al op dat de bpm tijdens Luna al vrij hoog was.

Hardtrance is ool chill, maar wat er nu gedraaid werd was ook top. Je kan niet alles hebben. :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten