Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:11 
 
Organisator

HardClassics Stile Italiano
Zaterdag 13 oktober 2012
22:00-07:00
The Sand, Amsterdam

Genre: Early Hardstyle
Voorverkoop: € 30,-
Deurverkoop: € 40,-
Minimumleeftijd: 18
Afbeelding
Lineup:
Tuneboy
Daniele Mondello
Trance Generators
Jimmy The Sound
Davide Sonar
Fusione Fredda
Speakerfreakz
Bonifacio

Promobericht:

EEN NACHT ITALIAN HARDSTYLE CLASSICS TIJDENS HARDCLASSICS


Italian Hardstyle classics met o.a. Tuneboy & Daniele Mondello tijdens HardClassics!

Het enorme enthousiasme waarmee de Italiaanse crème de la crème op hardstyle gebied ontvangen werd tijdens de voorgaande edities van HardClassics, heeft free2party doen besluiten een volledige editie aan onze pasta-minnende vrienden te wijten! Iets wat garant zal staan voor een avond fantastische beukers van het hoogste niveau zoals jullie inmiddels van free2party gewend zijn. Style Italiano heeft voor deze avond niemand minder dan Daniele Mondello, Tuneboy, Davide Sonar, Trance Generators & Jimmy the Sound op het menu staan. Tezamen met ons eigen residenten ColdFusion en als Primo de primeur van onze enige eigen Bonifacio, heeft deze editie alles in huis om een nacht te worden waar, zoals eerder al vermeld, zelfs de notoire orgies van Berlusconi een puntje aan kunnen zuigen!


Eerdere edities

Weet jij nog steeds niet hoe het er aan toe gaat tijdens HardClassics? Shame on you!
Check hier de after movie van de afgelopen editie van HardClassics in de Sand of kijk naar de vele vette HardClassics filmpjes op youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=4vStV5bFB48


Promo Mix HardClassics

Natuurlijk is er voor deze Keiharde Italiaanse editie ook weer een super vette promomix gemaakt door Coldfusion & G-Member. WAARSCHUWING!! Na het luisteren van deze promo mix lijken die laatste weken naar HardClassics tergend lang te duren…

http://www64.zippyshare.com/v/49473223/file.html


Kaart verkoop

Heb jij je HardClassics tickets voor deze zeer speciale editie nog niet in de pocket?
Tickets kun je bestellen via http://www.free2party.nl of bij alle Primera & Free-record shop filialen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel waarschijnlijk aanwezig ^^ 30 euro is wel aan de dure kant voor die locatie :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Heel waarschijnlijk aanwezig ^^ 30 euro is wel aan de dure kant voor die locatie :/

Hier gaan we gewoon heen man :P Als Trance Generators er staan ben ik al verkocht in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
tommetjeuh schreef:
Heel waarschijnlijk aanwezig ^^ 30 euro is wel aan de dure kant voor die locatie :/

Hier gaan we gewoon heen man :P Als Trance Generators er staan ben ik al verkocht in ieder geval.

Wil je dan ook een ballon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Mr Lellebel schreef:
tommetjeuh schreef:
Heel waarschijnlijk aanwezig ^^ 30 euro is wel aan de dure kant voor die locatie :/

Hier gaan we gewoon heen man :P Als Trance Generators er staan ben ik al verkocht in ieder geval.

Wil je dan ook een ballon?

Alleen als hij 1 pond kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Oef, Trance Generators altijd al een keer willen mee maken. Maar om daar nou 30 euro + reiskosten voor neer te tellen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:40 
 
Hardtraxxer

Er komt echt nog wel meer hoor :lol: De italianen hebben zoveel vets gemaakt rond die tijd, dus grote kans dat ik hier bij ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig :thumbsup: Ben sowieso een liefhebber van (early) Italian hardstyle. Ben benieuwd naar de rest van de namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met Syndicate dus sowieso een no-go voor mij. Beste indoor feest van Europa mag niet gemist worden natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu het Trance Generator is zonder de s vind ik het een stuk minder klinken om heel eerlijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat de naam zelf of de lineup?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei oei oei... Ik wil hier eigenlijk wel heel graag heen... Kunnen we alsnog een dansje doen op early hs, David :P

Zeker een optie! Tuneboy early set, Danielle Mondello, Trance Generators... waarom zou ik eigenlijk niet gaan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wat de naam zelf of de lineup?

De tracks die geproduceerd worden onder die naam gok ik zo. Maar daar heb je toch geen last van hoor! :D
Even de verdere line-up afwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum is overigens de 13e, dus niet meer tegelijk met Syndicate. Al een tijdje terug gewijzigd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledige line-up:

Tuneboy
Daniele Mondello
Trance Generators
Jimmy The Sound
Davide Sonar
Fusione Fredda
Speakerfreakz
Bonifacio

Zekerheidje dit :) Sowieso aanwezig met Tom.

En Dirk, je gaat gewoon ;) Je kan achteraf ook nog bij mij crashen mocht je dat willen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

JTS! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Tuneboy
Davide Sonar

Voor deze 2 namen kom ik :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :D
Ontzettend veel zin in :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Tegelijk met Syndicate dus sowieso een no-go voor mij. Beste indoor feest van Europa mag niet gemist worden natuurlijk!

Syndicate is toch een week eerder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Datum is overigens de 13e, dus niet meer tegelijk met Syndicate. Al een tijdje terug gewijzigd!


Moeilijk he... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 11:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tegelijk met Atmosphere (2 uur Ultraform), handig dat ze dit soort feestjes op dezelfde dag doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd al een keer naar een Early feestje gewild, dit is zeker een optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gehaald :D Zin zin zin! Jurheinen is ook aanwezig trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
En Dirk, je gaat gewoon ;) Je kan achteraf ook nog bij mij crashen mocht je dat willen :)


Geldt dit nog, David? :$ Is van mij wel van belang of ik ga of niet. Echt geen zin om weer tering lang naar huis te moeten reizen achteraf...
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten