bRt_ schreef:
@The Skribbler, ik drukte per ongeluk op de wijzigingstoets ipv op de quote! Excuseer dat ik je post heb aangepast!

Ja lummel

Slideout heb ik niet echt meegekregen, was tijdens die set bezig met kluisje en munten halen. Wel echt een paar dikke acid platen gehoord tijdens het einde van die set.
thehardstyleholland schreef:
Top feestje gehad!! en Boys interface werd gedraait!!

Tja, misschien had ik die plaat bij zowel Pieter als Rik aangevraagd

(fanboy actie

)
Leuk momentje: toen Deepack de Here's Johnnyy (Brennan& Heart rmx) inmixte, ineens na een halve minuut Pieter die riep 'HEEY, dit is mijn remix!"
