Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet meer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar naar Icon, David? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Toch maar naar Icon, David? ;)

Jep :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier zin in. :) Erg benieuwd, maar ik weet nu wel al dat het een heilig feestje gaat worden. Alleen al om het liefhebbende volk wat er op af komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duurt wel lang voordat die TT komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Duurt wel lang voordat die TT komt.

Ik denk dat die helemaal niet komt en dat het een verassing blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop toch wel dat er een TT komt... maar ik twijfel of die bij de laatste HC wel vooraf bekend was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hoop toch wel dat er een TT komt... maar ik twijfel of die bij de laatste HC wel vooraf bekend was...

Ga jij of iemand anders hier met het OV?
Ik zoek nog een reismaat. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woehoeeeeeeeeee! Hopen op net zo'n teringvette editie als m'n laatste (tevens enigste editie :lol: ) ! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 04:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
The Skribbler schreef:
Hoop toch wel dat er een TT komt... maar ik twijfel of die bij de laatste HC wel vooraf bekend was...

Ga jij of iemand anders hier met het OV?
Ik zoek nog een reismaat. :oh:

Ja, ik ga sws met OV... dus: als je langs DB komt, stuur ff een PB, kunnen we samen reizen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tóch een TT:

22:00 - 23:00 Silvio Aquila
23:00 - 00:00 Dj Slideout
00:00 - 01:30 Deepack
01:30 - 03:00 Dj Thera b2b Geck-o
03:00 - 04:30 Pavo
04:30 - 06:00 DJ Luna, DJ Pila and Trilok aka StraightOn Recordings Dj Team
06:00 - 07:00 Raoul Coolman
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog een beetje gaar van gisteren, maar heb er zin in, m'n eerste hardclassics. Ben erg benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Reviews? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:51 
 
Hardtraxxer

Iedereen die tot het laatst is gebleven is dood.

Thera vs Geck-o :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vast niet wat je bedoelde met een review, maar boeie... echt een HEEL vet feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

@The Skribbler, ik drukte per ongeluk op de wijzigingstoets ipv op de quote! Excuseer dat ik je post heb aangepast! :surrender: :$

Hoe draaide Slideout? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste early feest en ja wat is me dat goed bevallen :love: zeker weer volgende keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat was dit godverdomme vet godverdomme! Eerste x hardclassics maar zeker niet de laatste. Iets na 00:00 aangekomen om te beginnen met Deepack, draaide een lekker setje met hun welbekende eigen oude knallers, X2X, Heres Johnny en Down low iig volgens mij. Tempo lag op dat moment nog niet zo hoog dus ik moest er even aan wennen. Toen Thera & Geck-o begonnen lag het tempo al gelijk wat hoger en genoot ik optimaal! De naam zegt het natuurlijk al maar heb in tijden niet zoveel vette gouwe ouwe platen gehoord. Pavo en Raoul draaiden ook een vet setje maar toen maar wat rustiger aangedaan anders ging ik het niet trekken tot het einde. Luna, Trilok en Pila, wauw, het is dat ik niet zo goed ben met de namen van al die early platen maar wat haalde het toch allemaal mooie herinneringen naar boven. Wij hadden afgesproken om rond 6 uur maar te gaan want we waren helemaal op na dit geweld, komt meneer skribbler even vertellen dat Thera en Geck-o ook nog af komen sluiten. Verplicht blijven dus en zeker geen spijt van gehad! Al met al een hele geslaagde avond, en is zeker voor herhaling vatbaar. Kwa locatie vond ik het erg op Central Studios lijken, waar niks mis mee is. Geluid was top, sfeer was top, ik wil volgende week wel weer! Voor wat er allemaal gedraaid is en door wie moet je bij iemand anders zijn want zoals ik al zei, early namen ben ik niet zo'n ster in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijk vette ervaring was dit om voor het eerst naar een echt early feestje te gaan.

Heb echt een heerlijk feest beleefd, dit soort feestjes gaan vanaf nu ongetwijfeld vaker op herhaling. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 23:11 
 
Hardtraxxer

Top feestje gehad!! en Boys interface werd gedraait!! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaa, deze editie was fucking vet. Ik was bang dat het om 3 uur zou inkakken, maar dat viel reuze mee. En dan die afsluiter nog van Pieter en Rik. :worship:

Alleen spierpijn... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
@The Skribbler, ik drukte per ongeluk op de wijzigingstoets ipv op de quote! Excuseer dat ik je post heb aangepast! :surrender: :$

Ja lummel :P

Slideout heb ik niet echt meegekregen, was tijdens die set bezig met kluisje en munten halen. Wel echt een paar dikke acid platen gehoord tijdens het einde van die set.
thehardstyleholland schreef:
Top feestje gehad!! en Boys interface werd gedraait!! :worship: :worship:

Tja, misschien had ik die plaat bij zowel Pieter als Rik aangevraagd :x (fanboy actie :lol: )

Leuk momentje: toen Deepack de Here's Johnnyy (Brennan& Heart rmx) inmixte, ineens na een halve minuut Pieter die riep 'HEEY, dit is mijn remix!" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe heet die track op 3:02?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickik schreef:
Hoe heet die track op 3:02?

Ultrasonic - Party People
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten