Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Naar mijn idee is alleen Straight on dj team (Luna,Pila,Trilok) & Thera vs Geck-o vet. Want wat ik hoor is dat Pavo & Deepack zich nooit zo goed aan het concept kunnen houden? Andere 4 namen zeggen me ook gewoon niks :P dus geen idee hoe hun zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Naar mijn idee is alleen Straight on dj team (Luna,Pila,Trilok) & Thera vs Geck-o vet. Want wat ik hoor is dat Pavo & Deepack zich nooit zo goed aan het concept kunnen houden? Andere 4 namen zeggen me ook gewoon niks :P dus geen idee hoe hun zijn

Slideout is volgens mij meer hardtrance, heeft ook wat releases gehad op wicked tunes, heb toevallig een nummer daarvan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Wacht wel op deskundig advies
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Wacht wel op deskundig advies

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten het feit of je er daadwerkelijk verstand van hebt, is advies over early hs van iemand uit 1997 wel een beetje vreemd... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HAHA inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, wordt mijn eerste early feest ^^ ben hier echt wel benieuwd naar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 00:44 
 
Hardtraxxer

Hopelijk wordt het net zo'n klapper als vorige editie.. keihard vermaakt toen!
Line up is wel wat minder, maar zal wel goedkomen :)
Lekker geluid ook in the Sand, alleen die hitte is abnormaal,.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 10:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Slideout is de hoofdproducer van zo'n beetje alles wat er vroegahh op Deep Mission is uitgebracht :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga m'n best doen om hier aanwezig te zijn, altijd al eens een early feestje willen meemaken.

Over HardClassics ook alleen maar zeer positieve verhalen gehoord, en datum komt ook best wel goed uit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:35 
 
Hardtraxxer

Aanwezig kaartje net binnen!! keertje wat anders ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet meer weg dat weekend dus toch Hardclassics :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Niet meer weg dat weekend dus toch Hardclassics :)

Niceee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog mensen die hierheen gaan vanuit Rotterdam of via Rotterdam of wat dan ook? Geen zin om heel de eind in mn eentje te treinen aangezien mijn gouden wederhelft me in de steek gaat laten omdat ie zo nodig 8 uur naar Toa moet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
PNXRMX schreef:
Niet meer weg dat weekend dus toch Hardclassics :)

Niceee :D


Alsof jij nog gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:
PNXRMX schreef:
Niet meer weg dat weekend dus toch Hardclassics :)

Niceee :D


Alsof jij nog gaat.

Ja hij gaat echt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:
PNXRMX schreef:
Niet meer weg dat weekend dus toch Hardclassics :)

Niceee :D


Alsof jij nog gaat.

Misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ja hij gaat echt. :lol:


Wordt al aan gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ergens in A'dam ligt The Sand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Waar ergens in A'dam ligt The Sand?

Amsterdam west, 10 minuutjes lopen en 3 minuten fietsen vanaf Station Sloterdijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fietsen is een pré.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nog mensen die hierheen gaan vanuit Rotterdam of via Rotterdam of wat dan ook? Geen zin om heel de eind in mn eentje te treinen aangezien mijn gouden wederhelft me in de steek gaat laten omdat ie zo nodig 8 uur naar Toa moet :cry:

Dat is toch om de hoek? Dan kan je alsnog samen reizen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nog mensen die hierheen gaan vanuit Rotterdam of via Rotterdam of wat dan ook? Geen zin om heel de eind in mn eentje te treinen aangezien mijn gouden wederhelft me in de steek gaat laten omdat ie zo nodig 8 uur naar Toa moet :cry:


Ik zoek ook nog iemand die met me mee wil :P .. Misschien kennen we samen er naar toe reizen? Dat ik je ergens oppik op een cs ofzo :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah, kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dit een beetje makkelijk bereikbaar met de auto..? Eens ff kijken of we 2 goedkopere kaartjes op de kop kunnen tikken, ik zou ook kaartje voor de bob betalen, want ik wil der graag heen en dat zou wel schelen dan :p
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten