Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De setjes van Mani heb ik geluisterd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar 2 weekjes :D :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo... veel... zin... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerst toch carnaval jongens. :nono:

Oneee Hardclassics is veel vetterrrrr :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Eerst toch carnaval jongens. :nono:


Eerst mn stageopdracht fixen, deadline is 20 feb dus zaterdag gaan er wel een aantal biertje genuttigd worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zo... veel... zin... :loving:


ditja. Dansen met allemaal gezellige mensen op gezellige muziekjes.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
The Skribbler schreef:
Zo... veel... zin... :loving:


ditja. Dansen met allemaal gezellige mensen op gezellige muziekjes.
Afbeelding
xd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding












Afbeelding
okdoei
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik begin hier ook aardig zin te krijgen, ben echt benieuwd naar de lompe gated kicks van vroeger :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
ik begin hier ook aardig zin te krijgen, ben echt benieuwd naar de lompe gated kicks van vroeger :love: :love:

En ik kom dan weer 100% voor de Italiaanse reverse bass en drive, haha. :D

Go go go!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

holy shit, het is dit weekend, ik dacht dat het volgend weekend was, damn!!! :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee jonge Frenkie, deze week gaan we dansen! Nog maar 5 nachtjes slapen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 20:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Bovenstaande zijn geem mensen? :yes:

Nee dat zijn beesten!!!

Nee maar gaat meer om het vervoer, zelf rijden heb ik geen zin in en Ov begin ik sws niet aan, dus moet een Bob of taxi (met meerdere personen) hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Bovenstaande zijn geem mensen? :yes:

Nee dat zijn beesten!!!

Nee maar gaat meer om het vervoer, zelf rijden heb ik geen zin in en Ov begin ik sws niet aan, dus moet een Bob of taxi (met meerdere personen) hebben ;)

Ja wil je me verdomme alleen maar mee hebben voor vervoer? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 23:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Bovenstaande zijn geem mensen? :yes:

Nee dat zijn beesten!!!

Nee maar gaat meer om het vervoer, zelf rijden heb ik geen zin in en Ov begin ik sws niet aan, dus moet een Bob of taxi (met meerdere personen) hebben ;)

Ja wil je me verdomme alleen maar mee hebben voor vervoer? :list:

Nee jij mag wel mee voor de gezelligheid hoor, had het over mijn dorpsgenoten :cool: Niet dat die niet gezellig zijn, daar weet jij alles van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Pommer schreef:
Ja wil je me verdomme alleen maar mee hebben voor vervoer? :list:

Nee jij mag wel mee voor de gezelligheid hoor, had het over mijn dorpsgenoten :cool: Niet dat die niet gezellig zijn, daar weet jij alles van.

Het was van t weekend weer chaos bij Wesley en Jatascha. :P

Maar goed, on topic: weet nog niet of ik ga. Moet zondag dus weer werken om 10:30, niet dat dat een probleem is maar vind het zonde om dan een ticket te kopen als ik niet tot het einde blijf. Hopelijk gaan ze weer wat weggeven via I'm in en anders wat scoren op Ticketswap, ervan uitgaande dat ze weer niet uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Twijfel inmiddels erg om de auto te pakken en toch heen te gaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 19:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Richardd schreef:
Pommer schreef:
Ja wil je me verdomme alleen maar mee hebben voor vervoer? :list:

Nee jij mag wel mee voor de gezelligheid hoor, had het over mijn dorpsgenoten :cool: Niet dat die niet gezellig zijn, daar weet jij alles van.

Het was van t weekend weer chaos bij Wesley en Jatascha. :P

Maar goed, on topic: weet nog niet of ik ga. Moet zondag dus weer werken om 10:30, niet dat dat een probleem is maar vind het zonde om dan een ticket te kopen als ik niet tot het einde blijf. Hopelijk gaan ze weer wat weggeven via I'm in en anders wat scoren op Ticketswap, ervan uitgaande dat ze weer niet uitverkopen.

Huh was je daar? Ik was wel uitgenodigd maar er kwam wat anders tussen.

Anyway, het is gelukt hoor, vanavond kaartjes halen :) Timetable mag wel ff komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gezelligheid alom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Main HardClassics

22:00/23:00 Clive King & Pila
23:00/00:00 Zenith
00:00/00:15 Members of HardClassics
00:15/01:15 Dana & Pavo
01:15/02:15 Technoboy
02:15/03:15 Luna
03:15/03:40 Donkey Rollers
03:40/04:15 Zany
04:15/05:15 Tatanka
05:15/06:15 Trance Generator
06:15/06:30 Members of HardClassics

Ben ik nou gek maar Zany zou toch in de Freestyle zaal draaien? Prima hoor dat hij ook de main staat, hopen op net zo'n setje als bij XQ Legends in de Beatbox :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel raar dat ze niets met het concept Holland vs Italia hebben gedaan in de trant van meer b2b setjes ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe timetable:

22:00 - 23:00: Clive King & Pila
23:00 - 00:00: Zenith
00:00 - 01:00: Dana & Pavo
01:00 - 02:00: Technoboy
02:00 - 03:00: Donkey Rollers & Zany
03:00 - 04:00: Luna
04:00 - 05:00: Tatanka
05:00 - 06:00: Trance Generators
06:00 - 07:00: Members of HardClassics

Zin in! wordt eerste keer Hardclassics voor mij :D
Kijk vooral uit naar Dana & Pavo, Donkey Rollers & Zany en Trance Generators.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 12:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Donkey's vergeten om wat voor te bereiden ofzo? :P

Ach ja vind het wel best allemaal. Ben er ook maar tot 5 dus dan ik Tatanka nog helemaal mee maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
02:00 - 03:00: Donkey Rollers & Zany
06:00 - 07:00: Members of HardClassics


Had liever Zany en DR apart gezien maar ach!

Ze mogen trouwens wel een half uurtje langer door zo te zien :)

Eerste keer Hardclassics dus ben zeer benieuwd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten