Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 21:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Pommer schreef:
Wat ik trouwens ook heeeel chill vond was de temperatuur, normaal zweet ik me een ongeluk op die feesten maar nu nergens last van gehad. En idd goed geluid en lekker de ruimte, dikke prima.


Moet je niet zo swag blousje over je shirt heen dragen :$

Dat ik hem aan kon houden zegt genoeg :cool:

Vond het echt relaxed dat m'n vrienden het ook vet vonden (zowel het feest als de muziek zelf), had daar wel m'n twijfels over. Hopelijk kunnen we nu vaker gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Daveytl schreef:
Nog aan het nagenieten. Sjonge jonge wat was dit leuk zeg.

Dit. Wat een dik feest zeg. Tatanka :love: :thumbsup:

Wilde eigenlijk na Luna naar huis ivm werk vandaag maar Tatanka stond dat gewoon niet toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 22:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat draaide hij ook alweer allemaal? Even m'n geheugen opfrissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb vanaf het eerste minuut totdat ik naar huis ging met een grote glimlach rondgelopen. Wat vond ik dit geweldig zeg :love: Geweldige locatie, heerlijk geluid, fantastische muziek, goede sfeer en een vette stage. Oh en een supergezellige groep. Allemaal van Hardtraxx ook geloof ik, heb ook weer wat mensen mogen ontmoeten. Uit mijn hoofd Frijolrojo, Jurheinen, Pete, Henk-Jan, Pommer en Richardd.
Pila draaide erg lekker, Disk Warrior :loving: . Dana & Pavo kwam me bijna niks bekend voor, op Go Go Go en FTS Hard Mix na. Maar zeker een toffe set. Technoboy voor mij set van de avond. Wat was het heerlijk om al die oude Italiaanse platen te horen :worship: ging ook goed hard. Zany & Donkey Rollers waren ook super. Volt, Last City On Earth, Deep Inside, Thugs, Orgasmo. Allemaal platen die ik nog live wilde horen. Ook 2 geniale mashups gehoord. Nothing Else Matters en Serenity waren beetje misplaatst, bij Pounding Senses Zany & NC edit had ik liever de Deeper Inside Mix gehoord. En had graag nog wat meer oude DR platen willen horen. Denk aan Ruff, Followers, Silver Bullet, We Are One etc, maar dat is maar zeiken om het zeiken.
Tijdens Luna ff gaan eten op de tribune, echt een hele fijne plek om ff te pauzeren. Maar hij draaide ook erg vet, ondanks dat het beetje standaard was. Wel super om Techno Noise en Just Begun te horen. Tatanka was na Technoboy de beste set, hij hield zich niet helemaal aan het concept, maar wat gingen die platen heerlijk zeg. Control The Mind, Front 2 Back, Mess Up, Lost In Dreams, Fother Mucker enzo. Trance Generators kende ik niks van, maar nondeju wat ging dit hard, zeker die 1 na laatste plaat, wtf. Sowieso heel vaak een wtf-moment gehad omdat veel platen goed hard gingen.
Na TG naar huis gegaan, had nog lange reis voor de boeg, was pas half 10 thuis op het station. Maar het was zeker de moeite waard :D
Vond de wachtrij bij de munten wel onacceptabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Trance Generators kende ik niks van, maar nondeju wat ging dit hard, zeker die 1 na laatste plaat, wtf. Sowieso heel vaak een wtf-moment gehad omdat veel platen goed hard gingen.

Jaaa, wat de fuck was dat man! Volgens mij was dat J.T.S - Bow C Bow (Nastro Remix).

Ik was al helemaal kapot van zijn set, maar toen die erin klapte, viel ik spontaan stil. Ik wist gewoon niet meer wat ik moest zo vet. Heb het maar gefilmd. Ik wist het anders ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
SL8492 schreef:
Trance Generators kende ik niks van, maar nondeju wat ging dit hard, zeker die 1 na laatste plaat, wtf. Sowieso heel vaak een wtf-moment gehad omdat veel platen goed hard gingen.

Jaaa, wat de fuck was dat man! Volgens mij was dat J.T.S - Bow C Bow (Nastro Remix).

Als dat zo is heeft hij zich iig niet aan het concept gehouden xd plaat komt uit 2013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat draaide hij ook alweer allemaal? Even m'n geheugen opfrissen.

T4T4NK4 - Let's Rock (Original Zanza Labs Mix), Tatarola - Insane (Original Tatanka Mix), Lost in Dreams en Fother Mucker zoals SL8492 zegt. Verder Ben ik t ook even kwijt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij draaide hij ook Her Voice (of was dat Luna?) en Light Of The Dark (Blackout Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Light Of The Dark (Blackout Mix) draaide hij ook sowieso ja. Her Voice werd gedraaid door Luna volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Meph0 schreef:
SL8492 schreef:
Trance Generators kende ik niks van, maar nondeju wat ging dit hard, zeker die 1 na laatste plaat, wtf. Sowieso heel vaak een wtf-moment gehad omdat veel platen goed hard gingen.

Jaaa, wat de fuck was dat man! Volgens mij was dat J.T.S - Bow C Bow (Nastro Remix).

Als dat zo is heeft hij zich iig niet aan het concept gehouden xd plaat komt uit 2013.

Wellicht, maar ik heb hier dus de video en het lijkt te kloppen. En de sound is wel enigszins zoals vroeger (reverse misschien wat cleaner), dus dat telt in mijn boek. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Light Of The Dark (Blackout Mix) draaide hij ook sowieso ja. Her Voice werd gedraaid door Luna volgens mij.


Allebei door Luna gedraaid. Tatanka draaide o.a. (uit mn hoofd): YRML, Gold, Fuck It Up(Tat & Zat Mix), Floor Massacre en nog 'n plaat die als een saifam productie klonk, volgens mij een DJ Gius plaat.
Merk wel dat ik meer platen onthoud als ik moet bobben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 12:40 
 
Hardtraxx Newbie

Waar was Zenith eigenlijk? Kon hij het niet vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Flappermoos schreef:
Waar was Zenith eigenlijk? Kon hij het niet vinden?

Die was donderdag in Eindhoven
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 15:00 
 
Hardtraxx Addict

Pete schreef:
Flappermoos schreef:
Waar was Zenith eigenlijk? Kon hij het niet vinden?

Die was donderdag in Eindhoven

Was jij alleen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo komen ze niet vaak meer voorbij.
Ouderweds gezellig, hulde voor de locatie, de mensen en de dj's/mixwerk/muziek.
Luna held. Openen met Zhangar (Builder rmx) :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het viel mij trouwens op dat er redelijk veel vrouwen waren ^^

Iemand trouwens nog in zaal 2 geweest? Heb er tussen 4 en 5u gestaan maar dat ging ook wel goed hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Het viel mij trouwens op dat er redelijk veel vrouwen waren ^^

Iemand trouwens nog in zaal 2 geweest? Heb er tussen 4 en 5u gestaan maar dat ging ook wel goed hard :D

Ik ben er tijdens de Donkey Rollers een half uur geweest. Was vooral hedendaagse hardstyle gemengd met een paar WTF tracks van apresski-niveau. Leuk voor de afwisseling. Oh, en het was warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 18:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, was een goeie, gave locatie ook!

In de tweede set al Disk Warrior draaien :cool: En eindelijk The Raiders - Salamandra (Hardstyle Masterz Remix) live gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoboy draaide nog Miss Kidman on a Cruise. Kon wel janken, wat fantastisch :loving: Hele zaal leek ff stil te zijn, zo overweldigend die plaat.

EDIT: wat trouwens ook erg vet was was die edit + overgang van Fusion of Sound naar de volgende plaat. Zoveel drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ja, was een goeie, gave locatie ook!

In de tweede set al Disk Warrior draaien :cool: En eindelijk The Raiders - Salamandra (Hardstyle Masterz Remix) live gehoord.

Haha wtf echt? xd
Wie draaide die dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pila draaide die volgens mij. Was sowieso een lekkere set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 21:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardClassics' Facebook schreef:
Wat een feest maakten jullie ervan afgelopen zaterdag! Zonder jullie geen HardClassics. Helaas door onmacht liep niet alles helemaal vlekkeloos maar voor een eerste keer op een nieuwe locatie waar nog nooit eerder een dance event gehouden is zijn we zeker wel tevreden. We hopen dat de uitgedeelde raketjes en een half uur langer door gaan dan gepland een pleister op de wond is geweest voor deze opstart problemen.


Opening van Luna's set: https://www.facebook.com/video.php?v=600922336708403
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 00:02 
 

Zhangar (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit die plaat zocht ik al een tijdje :thumbsup:

Weet iemand welke platen Technoboy zoal heeft gedraaid?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten