Heb vanaf het eerste minuut totdat ik naar huis ging met een grote glimlach rondgelopen. Wat vond ik dit geweldig zeg

Geweldige locatie, heerlijk geluid, fantastische muziek, goede sfeer en een vette stage. Oh en een supergezellige groep. Allemaal van Hardtraxx ook geloof ik, heb ook weer wat mensen mogen ontmoeten. Uit mijn hoofd Frijolrojo, Jurheinen, Pete, Henk-Jan, Pommer en Richardd.
Pila draaide erg lekker, Disk Warrior

. Dana & Pavo kwam me bijna niks bekend voor, op Go Go Go en FTS Hard Mix na. Maar zeker een toffe set. Technoboy voor mij set van de avond. Wat was het heerlijk om al die oude Italiaanse platen te horen

ging ook goed hard. Zany & Donkey Rollers waren ook super. Volt, Last City On Earth, Deep Inside, Thugs, Orgasmo. Allemaal platen die ik nog live wilde horen. Ook 2 geniale mashups gehoord. Nothing Else Matters en Serenity waren beetje misplaatst, bij Pounding Senses Zany & NC edit had ik liever de Deeper Inside Mix gehoord. En had graag nog wat meer oude DR platen willen horen. Denk aan Ruff, Followers, Silver Bullet, We Are One etc, maar dat is maar zeiken om het zeiken.
Tijdens Luna ff gaan eten op de tribune, echt een hele fijne plek om ff te pauzeren. Maar hij draaide ook erg vet, ondanks dat het beetje standaard was. Wel super om Techno Noise en Just Begun te horen. Tatanka was na Technoboy de beste set, hij hield zich niet helemaal aan het concept, maar wat gingen die platen heerlijk zeg. Control The Mind, Front 2 Back, Mess Up, Lost In Dreams, Fother Mucker enzo. Trance Generators kende ik niks van, maar nondeju wat ging dit hard, zeker die 1 na laatste plaat, wtf. Sowieso heel vaak een wtf-moment gehad omdat veel platen goed hard gingen.
Na TG naar huis gegaan, had nog lange reis voor de boeg, was pas half 10 thuis op het station. Maar het was zeker de moeite waard

Vond de wachtrij bij de munten wel onacceptabel.