Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker een optie dit, altijd nog een setje van TG en Dana mee willen maken :D
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over TBY, dat hij voor t laatst toen een 2001-2005 setje draaide kan ik me nog wel voorstellen. Bij XQ lag het jaartal toch ook al wat verder.
Weet iemand wat het concept van dit 'classics' feest is qua jaartallen van muziek?
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In theorie 2000-2007, in de praktijk 2004-2007/2008. ;)
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik hoop gewoon op de 2000/2006 periode
wat nog net wat beter is dan 2007/2010
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
In theorie 2000-2007, in de praktijk 2004-2007/2008. ;)

Zo jammer dat dit soort concepten ook al finaal verkracht worden door de commercie. Ik distantieer me al tijden van deze organisatie, dit heeft niks meer met early hardstyle te maken.. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
In theorie 2000-2007, in de praktijk 2004-2007/2008. ;)

Oké Thanks wat mij betreft prima!
Bericht Geplaatst op 28 dec 2014 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hopen dat TG en Dana ook deze zomer er staan. TG moeten trouwens wel aan het eind; op Decibel kwam Deepack er nog na en dat was dramatisch. Het is overgiens Trance Generator, volgens mij treden ze niet meer samen op.

Nou waren TG wel asociaal snel aan het draaien, hebben toen ook op hun flikker gekregen van de stagemanager.
Op zich wel begrijpelijk, al was Deepack echt een enorme teleurstelling. Want je hebt veel te snel, maar Deepack besloot voor t gemak nog veel te langzaam te doen.

En op HC komt vaak wel het hele vorige decennium aan bod, al hebben bijv Technoboy en Zany in hun sets wel een overduidelijke voorkeur voor het werk uit 2007-2008. Dat is jammer want daardoor blijf je vaak steken op de bekendste plaatjes uit het early tijdperk zoals Sexbusters en Motherfuck.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier maar eens goed over nadenken.
Bericht Geplaatst op 31 dec 2014 01:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In april heeft Hardfest ook een classics stage, maar die loopt tot 2010 en na de verhalen over De Tijdmachine ben ik doodsbenauwd dat ik dan driekwart van de tijd 2008-2010 hoor. Dus ik overweeg ernstig om hierheen te gaan, om maar de echte Italiaanse klassiekers te beluisteren. Ik heb ze nog nooit live gehoord en volgens mij moet dat pure porno zijn.

Ik moet zeggen dat ik mij destijds - toen ik 14 was - niet zo heel erg in de artiesten verdiept heb, maar vooral hardstyle albums luisterde. Albums als "Hardstyle Queen 1-3" en "Italian Hardstyle Part 1-7" en "Italian Hardstyle Volume 1-3".

Ik ken de meerderheid van de line-up natuurlijk van naam, maar hoe draaien ze als ze een early set draaien? Kunnen jullie een beetje helpen inschatten of mijn soort muziek hier te verwachten is met deze line-up? Ik word echt helemaal wild van dit soort tracks:

  • Technoboy - Ravers' Rules (K-Traxx Remix)
  • Soundix - Whoz in Da House (Sam Punks Original Club Mix)
  • Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go
  • DJ Subsonic - Devotion
  • Schwarzende - The Censored Theme
  • Hardline vs Mark Nails - Devastating (Demons On Dope Mix)
  • J.ru meets Squid - Kokane
  • Organ Donors - 99.9

Ik weet niet of het allemaal hardstyle is, maar het stond op hardstyle-albums vroeger, dus ik neem voor het gemak even aan van wel. Anyway, kan ik zulke muziek verwachten? Want dan moet er iemand even een kilo speed voor me meebrengen. Dan sta ik echt geen moment stil.
Bericht Geplaatst op 31 dec 2014 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat zijn wel het soort platen die op HC worden gedraaid, zeker een jaar geleden toen de muziek nog niet helemaal tot aan 2008 werd door getrokken. Ik kan je wel 99% garantie geven dat Go Go Go wordt gedraaid. :P

Zoek anders free2party op op Soundcloud, daar staan veel setjes van de afgelopen edities. :D
Bericht Geplaatst op 31 dec 2014 21:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En ik kan je een 99% garantie geven dat die anderen niet worden gedraaid :P Hooguit misschien de eerste maar dan een andere mix. Het zijn veelal de hitjes die gedraaid worden met 1-2 onbekendere tracks per set.
Bericht Geplaatst op 01 jan 2015 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heh, ja en nee dus. Bummer, maar bedankt voor de hulp. :) Hitjesparade wil ik alsnog een keer meemaken, maar dan kan ik net zo goed op de classics stage van Hardfest mikken. En tot die tijd zet ik wel gewoon een oud album op dan. :)
Bericht Geplaatst op 02 jan 2015 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Heh, ja en nee dus. Bummer, maar bedankt voor de hulp. :) Hitjesparade wil ik alsnog een keer meemaken, maar dan kan ik net zo goed op de classics stage van Hardfest mikken. En tot die tijd zet ik wel gewoon een oud album op dan. :)

Het gaat hier wel om earlyhitjes. Dat zijn wel andere hitjes dan op een tijdmachinestage. :)
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Meph0 schreef:
Heh, ja en nee dus. Bummer, maar bedankt voor de hulp. :) Hitjesparade wil ik alsnog een keer meemaken, maar dan kan ik net zo goed op de classics stage van Hardfest mikken. En tot die tijd zet ik wel gewoon een oud album op dan. :)

Het gaat hier wel om earlyhitjes. Dat zijn wel andere hitjes dan op een tijdmachinestage. :)

Ik zal er nog eens goed over nadenken. In principe heb ik toch niets te doen dan, dus why not, maar ik heb zo'n grafhekel aan het OV dat ik wel graag zeker weet dat het een leuk feestje wordt. Het peinzen is begonnen. :)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ok wow...nu ik tijdmachine wel gezien heb, is het tijd om nog verder terug de tijd in te gaan. Deze lineup spreekt mij erg aan dus 90% kans dat ik hier aanwezig ben. Een early set heb ik altijd live mee willen mee maken aangezien ik een hardstyle top 100 cd van 2004-2005 kapot heb geluisterd als kind (raar dat ik me niet verder in de hardstyle heb verdiept maargoed).
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heuj, gezellig, Jordi, Monique en ik gaan ook :)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanmiddag even kaarten hier voor halen. Ben erg benieuwd. Nog nooit naar een 'echt' early feest geweest, wel meerdere keren naar de Tijdmachine. Ik heb ook niet zoveel met early maar vond de kleine zaal bij XQ Legends ook erg tof :)

Volgende issue is het vervoer. Auto of toch met het OV :P
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Heuj, gezellig, Jordi, Monique en ik gaan ook :)


je moet wel fit zijn he! we gaan en zullen gvd raggen die avond!
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zorg ik voor, de twee weken voorafgaand heb ik niks spannend gepland, dus alleen maar slapen en gezond eten enzo... ;)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil het risico niet lopen dat ik iets vets mis. Kaartje besteld! Dan maar 3 uur met het OV heen en terug.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Ik wil het risico niet lopen dat ik iets vets mis. Kaartje besteld! Dan maar 3 uur met het OV heen en terug.


haha ook facebook bericht gelezen? heb meteen ook een kaartje gehaald, dus bij deze 99,9% zeker aanwezig :D
Bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:15 
 
Hardtraxx Elite

zeker weten aanwezig!! :woot: :woot:
Bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ga ik maar is een bezoekje aan brengen :woot:
Bericht Geplaatst op 10 jan 2015 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zou hier toch ook erg graag naar toe willen, binnenkort maar eens een ticket kopen. Zie ook dat de eerste trein al om 5:54 gaat, ook een pluspunt. Zou ik bij iemand van hier aan kunnen sluiten?
Bericht Geplaatst op 10 jan 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zou hier toch ook erg graag naar toe willen, binnenkort maar eens een ticket kopen. Zie ook dat de eerste trein al om 5:54 gaat, ook een pluspunt. Zou ik bij iemand van hier aan kunnen sluiten?

Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook. Dus je mag je wel bij mij aansluiten als je wilt :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten