Heb me opperbest vermaakt

. Tatanka voor de held van de avond, gevolgd door Technoboy. DR & Zany was ook heel dik, vooral vanwege het vlotte doormixen, maar als je de Zany & NC Edit van Pounding Senses ipv Deeper Inside / Zany & Walt versie draait, dan scoor je bij mij toch echt minpunten. Die oude Italiaanse plaatjes gaan wel smerig hard trouwens.
Persoonlijk hoogtepuntje was Mess Up (Do The Freak versie), wat een drive geven die kickrolls zeg

Na Tatanka naar huis gegaan, omdat ik nog moest rijden en al een flink slaaptekort had. Achtte het niet verstandig om nog langer te blijven
