Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 15:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zin om al die fijne kicksels te horen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Omfg, het OV is werkelijk waardeloos als je naar het Oosten van het land terug moet... Om 6:24 rijdt de eerste trein. En anders wordt het 7:46... En de trein doet er 2 tot 2,5 uur van station tot station over, terwijl met de auto 1,5 uur is en dan sta ik voor de deur. Pfff. Ik ga wel met de auto. Dan maar minder/niet drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mensen die vanuit db er naar toe gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
mensen die vanuit db er naar toe gaan?

Als je de trein rond 20:50 uit mn hoofd pakt en dan achterin instapt kan je mij misschien wel tegenkomen :D
Kerel met krullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 21:28 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Frijolrojo schreef:
mensen die vanuit db er naar toe gaan?

Als je de trein rond 20:50 uit mn hoofd pakt en dan achterin instapt kan je mij misschien wel tegenkomen :D
Kerel met krullen.


Limburger, met krullenbol!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Toch ook maar aanwezig, net kaartjes gekocht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parkeren is niet op de mooie parkeerplaats bij de hal, maar op een grasveld verderop. Klote te vinden ook. Bewaking schijnt om 01:00 weg te gaan, dus afwachten of de auto er morgenochtend nog staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo, is het je nog gelukt om de trein uit Sander z'n hoofd te pakken of loopt ie er nog steeds mee rond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Beter kan ik dit feest niet beschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 14:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was vet! Zany en Donkey Rollers :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een feest! :worship:

Ik kon 80% van de gedraaide platen niet maar wat ging het hard :D

Enige minpuntje was het lange wachten (40min) om munten te halen.
Was voor de rest niet druk, geluid was prima en sfeertje was top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig feest! Locatie vet, geluid goed, geweldige sets en een gezellige sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Geweldig feest! Locatie vet, geluid goed, geweldige sets en een gezellige sfeer.

Sluit ik me helemaal bij aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super gaaf feest gehad. Donkey Rollers veel leuke edits en vlot mixwerk, alleen wel paar plaatjes gedraaid die beetje out-of-context waren. Nothing Else Matters zit geloof ik niemand meer op te wachten en daarna serenity. Stiekem wel supergenoten van die laatste maar eigenlijk past het niet binnen het concept.
Technoboy mixte voor de verandering een beetje vlug door! Maar 1 a 2 keer claps gehoord. Luna natuurlijk zijn gebruikelijke early favorieten, met als uitschieter extreme voice. Wat gaat die reverse toch bizar hard. Tatanka spande persoonlijk de troon. Wat een beukers. Na 10 minuten trance generator naar huis gegaan.
Locatie was ook gaaf. Goede akoestiek, voldoende voorzieningen (op muntjes na), en qua drukte was het perfect.

tl;dr fijne fissa gezelligheid :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Was super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Heb me opperbest vermaakt :D. Tatanka voor de held van de avond, gevolgd door Technoboy. DR & Zany was ook heel dik, vooral vanwege het vlotte doormixen, maar als je de Zany & NC Edit van Pounding Senses ipv Deeper Inside / Zany & Walt versie draait, dan scoor je bij mij toch echt minpunten. Die oude Italiaanse plaatjes gaan wel smerig hard trouwens.
Persoonlijk hoogtepuntje was Mess Up (Do The Freak versie), wat een drive geven die kickrolls zeg (L)
Na Tatanka naar huis gegaan, omdat ik nog moest rijden en al een flink slaaptekort had. Achtte het niet verstandig om nog langer te blijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh man, wat word ik toch wild van een Italiaanse reverse. Hele avond linksvoor gestaan en me prima vermaakt. Technoboy, Luna en Trance Generators waren voor mij de helden van de avond. Zoveel reverse bass, zoveel spierpijn...

Organisatie was een beetje apart. Ik was er vanaf 22:00. Paar organisatorische dingen die me opvielen:

  • Parkeerplaats was een grasveld verderop. De beveiligers die daar stonden gingen om 1 uur weg zeiden ze. Ik hoop dat ze zijn afgelost, anders staat je auto wel heel afgelegen alleen.
  • Er stond niets aangegeven. Niet waar de parkeerplaats was en ook niet hoe je bij de hal kwam en ook niet dat je boven moest zijn voor reguliere tickets.
  • Ticket zei 21:30. Facebook-pagina 22:00. Deuren pas daadwerkelijk open om 22:20. DJ's waren de weg kwijt ofzo.
  • Muntjesverkoop boven was stuk, waardoor er een rij dwars over de dansvloer stond bij de muntenunit beneden.
  • Muntjes vrij stevig geprijsd met 2,75 per munt.
  • Pisbandje voor een muntje. Ik wist het, het was aangekondigd, maar ik vind het een debiel concept. Iedereen gaat pissen, stop het dan in de ticketprijs. Nou heb je 4 man extra personeel nodig om bandjes te controleren.
  • Beetje karige standjes. Had leuker aangekleed kunnen worden. En op sta-niveau ipv moeten bukken.

Verder wel echt goed vermaakt! Goed publiek, ging lekker los. Heerlijk geluid. Vette stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 19:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat ik trouwens ook heeeel chill vond was de temperatuur, normaal zweet ik me een ongeluk op die feesten maar nu nergens last van gehad. En idd goed geluid en lekker de ruimte, dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Muzikaal hoogstaand feest gehad, echt genoten. Het was de brakke werkdag vandaag zeker waard!
De organisatorische verbeterpunten zijn al genoemd dus daar ga ik me niet meer aan wagen. Ben positief verrast over de locatie, echt beter dan The Sand en Amsterdam Studio's.
Veel HT'ers aanwezig zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat ik trouwens ook heeeel chill vond was de temperatuur, normaal zweet ik me een ongeluk op die feesten maar nu nergens last van gehad. En idd goed geluid en lekker de ruimte, dikke prima.


Moet je niet zo swag blousje over je shirt heen dragen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog aan het nagenieten. Sjonge jonge wat was dit leuk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 20:56 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Nog aan het nagenieten. Sjonge jonge wat was dit leuk zeg.

Dit. Wat een dik feest zeg. Tatanka :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tatanka (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 21:08 
 
Hardtraxx Newbie

Ik wil terug. Wat een feest!
De locatie was echt top. Wat is het toch eigenlijk speciaal dat we 10 jaar nadat alles nieuw was nog steeds kunnen genieten van de early hardstyle. Iedereen is ouder geworden. Hele relaxte sfeer hing er.
De helden van de avond waren Technoboy en de Donkey Rollers live.
Hopelijk is deze locatie een blijvertje!

Ik heb zin in de livesets. Hopelijk wil ook technoboy hem delen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten