Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 11:38 
 

Afbeelding

Citaat:
Beste HardClassics aanhang,

Laten we beginnen met het slechte nieuws, maar beloven de overtreffende trap met goed nieuws. Helaas moeten we toch van locatie veranderen , de gemeente Amsterdam heeft nog steeds geen uitspraak gegeven wanneer the Sand haar deuren weer mag openen. Wij als Free2party kunnen en willen hier niet langer op wachten en hebben daarom besloten uit te wijken naar een locatie die zeker niet onder doet aan een b.v. Silverdome, Topsporthal in Almere is de locatie waar we gaan knallen! Doordat de Sporthal niet beschikbaar is op 14 Februari 2015 zijn wij genoodzaakt de datum een week te verschuiven, de nieuwe datum is zaterdag 21 Februari 2015. De locatie Topsporthal/centrum Almere ligt 5 minuten van de A6 en is 2 minuten lopen vanaf station Almere Poort (20 min vanaf Amsterdam), en er is een grote parkeerplaats bij de hal.
En dan nu SAVE THE BEST 4 LAST….
The queen of hardstyle heeft toegezegd en gaat zich bij de HardClassics familie aansluiten!!!!


TICKETS € 32,50
€ 85,- DTYD unlimited drinks
http://www.free2party.nl/tickets

Lineup
Queen of hardstyle - Dana
Technoboy
Tatanka
Trance Generators
Zenith
Zany
Luna
Pavo
Pila
Clive King
Donkey Rollers Live
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chronic Deface schreef:
Lineup
Dana
Technoboy
Tatanka
Trance Generators
Zenith
Zany
Pavo
Donkey Rollers Live

(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
honderd miljoen miljard procent aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 14:17 
 

Zo dan die is dik zeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay nog een feest op die datum :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met Rotterdamse Rave, waar m'n hele groep al naar toe gaat. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 14:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hopen dat TG en Dana ook deze zomer er staan. TG moeten trouwens wel aan het eind; op Decibel kwam Deepack er nog na en dat was dramatisch. Het is overgiens Trance Generator, volgens mij treden ze niet meer samen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 14:30 
 

Lyst schreef:
Hopen dat TG en Dana ook deze zomer er staan. TG moeten trouwens wel aan het eind; op Decibel kwam Deepack er nog na en dat was dramatisch. Het is overgiens Trance Generator, volgens mij treden ze niet meer samen op.


Het is toch ook nog altijd Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar Trance Generator heeft dus wel zijn naam veranderd (volgens mij). Hoop idd ook dat TG laat staat, 2 jaar geleden op de Stile Italiano editie knalde zijn set verdomme hard zeg. Wel een iets te hoog bpm (geloof 155 ofzo) maar goed... dat weet iedereen bij dezen dus al vooraf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook bij deze editie tot max 2006?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 15:48 
 

Vincent_ schreef:
Ook bij deze editie tot max 2006?


t/m 2007.
Rotterdamse Rave, QULT, HardClassics, ASOT... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 18:45 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ja maar Trance Generator heeft dus wel zijn naam veranderd (volgens mij). Hoop idd ook dat TG laat staat, 2 jaar geleden op de Stile Italiano editie knalde zijn set verdomme hard zeg. Wel een iets te hoog bpm (geloof 155 ofzo) maar goed... dat weet iedereen bij dezen dus al vooraf :P


Ja die staat me nog goed bij! dikke set was dat.

Echt een onwijs dikke line up zeg, maar ik ga al naar ASOT..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zeg al zo lang tegen mezelf dat ik een keer naar HC moet, nu moet het er maar eens van komen. Aan de line-up zal het niet liggen, alleen even kijken hoe dit te bereiken is met OV.

EDIT: misschien eerst even stukje tekst lezen. 2 minuten lopen dus :P Dan maakt dat het een hele grote optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjonge jonge wat een line-up. Volgende week naar Tijdmachine alleen verwacht dat daar met name 2008-2009-2010 gedraaid zal worden. Dus wil HC ook graag eens meepakken voor het nog oudere spul, dat ik steeds vetter begin te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:59 
 
Hardtraxxer

Roan schreef:
Sjonge jonge wat een line-up. Volgende week naar Tijdmachine alleen verwacht dat daar met name 2008-2009-2010 gedraaid zal worden. Dus wil HC ook graag eens meepakken voor het nog oudere spul, dat ik steeds vetter begin te vinden.

Je leest mijn gedachten :P
Maar ja dus, ik wil misschien wel een poging wagen hierheen te gaan. Wordt dan wss in mn eentje want ik zie mijn vrienden hier niet echt enthousiast van worden haha. Lekker stampen met onbekenden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmmz aantrekkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 01:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een bruute line up zeg :drool: om van te smullen :loving: :worship: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 02:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg dikke line up! Dikke optie :)
Enige manco is dat het een week na Carnaval is.. geld enz.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff wat een dikke line up zeg. Maakt mijn keuze alleen maar moeilijker tussen Qult en dit >.< even line up van Qult afwachten nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat TBY geen early zooi meer draaide...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik dacht dat TBY geen early zooi meer draaide...


Het heet ook HARDCLASSICS ze draaien alleen maar lekker ouwe gouden meuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik dacht dat TBY geen early zooi meer draaide...

Waar heb je dat gelezen dan? op XQ draaide hij dat, straks bij Tijdmachine en ook in zijn 'normale' setjes zitten er nog early platen tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylboy schreef:
Kepro schreef:
Ik dacht dat TBY geen early zooi meer draaide...


Het heet ook HARDCLASSICS ze draaien alleen maar lekker ouwe gouden meuk :thumbsup:


Jij snapt het volgens mij niet.

hurricane schreef:
Kepro schreef:
Ik dacht dat TBY geen early zooi meer draaide...

Waar heb je dat gelezen dan? op XQ draaide hij dat, straks bij Tijdmachine en ook in zijn 'normale' setjes zitten er nog early platen tussen.



2011 (uit mijn hoofd) maakte TBY dat bekend, zijn laatste early set was tijdens Remember.

'This weekend I will play for my very LAST time a set of two hours of early-hardstyle.­ Time range: 2001-2005!­ Hit me with some suggestions!!­ Come on!­'

edit: dit was het feest; https://partyflock.nl/news/20881:b2s-presents-Remember

Bron: B2S en TBY social media.

Vanaf 1.08 maakt hij het bekend.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 23:07 
 

Heeft Activator ook eens gezegd en hij stond dit jaar toch weer leuk op HC on the Beach. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€ 85,- DTYD unlimited drinks

telt dat ook voor sterke drank? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

B-Frontliner zou ook de laatste keer zijn ooit.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten