Laten we beginnen met het slechte nieuws, maar beloven de overtreffende trap met goed nieuws. Helaas moeten we toch van locatie veranderen , de gemeente Amsterdam heeft nog steeds geen uitspraak gegeven wanneer the Sand haar deuren weer mag openen. Wij als Free2party kunnen en willen hier niet langer op wachten en hebben daarom besloten uit te wijken naar een locatie die zeker niet onder doet aan een b.v. Silverdome, Topsporthal in Almere is de locatie waar we gaan knallen! Doordat de Sporthal niet beschikbaar is op 14 Februari 2015 zijn wij genoodzaakt de datum een week te verschuiven, de nieuwe datum is zaterdag 21 Februari 2015. De locatie Topsporthal/centrum Almere ligt 5 minuten van de A6 en is 2 minuten lopen vanaf station Almere Poort (20 min vanaf Amsterdam), en er is een grote parkeerplaats bij de hal. En dan nu SAVE THE BEST 4 LAST…. The queen of hardstyle heeft toegezegd en gaat zich bij de HardClassics familie aansluiten!!!!
Hopen dat TG en Dana ook deze zomer er staan. TG moeten trouwens wel aan het eind; op Decibel kwam Deepack er nog na en dat was dramatisch. Het is overgiens Trance Generator, volgens mij treden ze niet meer samen op.
Hopen dat TG en Dana ook deze zomer er staan. TG moeten trouwens wel aan het eind; op Decibel kwam Deepack er nog na en dat was dramatisch. Het is overgiens Trance Generator, volgens mij treden ze niet meer samen op.
Ja maar Trance Generator heeft dus wel zijn naam veranderd (volgens mij). Hoop idd ook dat TG laat staat, 2 jaar geleden op de Stile Italiano editie knalde zijn set verdomme hard zeg. Wel een iets te hoog bpm (geloof 155 ofzo) maar goed... dat weet iedereen bij dezen dus al vooraf
Ja maar Trance Generator heeft dus wel zijn naam veranderd (volgens mij). Hoop idd ook dat TG laat staat, 2 jaar geleden op de Stile Italiano editie knalde zijn set verdomme hard zeg. Wel een iets te hoog bpm (geloof 155 ofzo) maar goed... dat weet iedereen bij dezen dus al vooraf
Ja die staat me nog goed bij! dikke set was dat.
Echt een onwijs dikke line up zeg, maar ik ga al naar ASOT..
Ik zeg al zo lang tegen mezelf dat ik een keer naar HC moet, nu moet het er maar eens van komen. Aan de line-up zal het niet liggen, alleen even kijken hoe dit te bereiken is met OV.
EDIT: misschien eerst even stukje tekst lezen. 2 minuten lopen dus Dan maakt dat het een hele grote optie
Sjonge jonge wat een line-up. Volgende week naar Tijdmachine alleen verwacht dat daar met name 2008-2009-2010 gedraaid zal worden. Dus wil HC ook graag eens meepakken voor het nog oudere spul, dat ik steeds vetter begin te vinden.
Sjonge jonge wat een line-up. Volgende week naar Tijdmachine alleen verwacht dat daar met name 2008-2009-2010 gedraaid zal worden. Dus wil HC ook graag eens meepakken voor het nog oudere spul, dat ik steeds vetter begin te vinden.
Je leest mijn gedachten Maar ja dus, ik wil misschien wel een poging wagen hierheen te gaan. Wordt dan wss in mn eentje want ik zie mijn vrienden hier niet echt enthousiast van worden haha. Lekker stampen met onbekenden
Het heet ook HARDCLASSICS ze draaien alleen maar lekker ouwe gouden meuk
Jij snapt het volgens mij niet.
hurricane schreef:
Kepro schreef:
Ik dacht dat TBY geen early zooi meer draaide...
Waar heb je dat gelezen dan? op XQ draaide hij dat, straks bij Tijdmachine en ook in zijn 'normale' setjes zitten er nog early platen tussen.
2011 (uit mijn hoofd) maakte TBY dat bekend, zijn laatste early set was tijdens Remember.
'This weekend I will play for my very LAST time a set of two hours of early-hardstyle. Time range: 2001-2005! Hit me with some suggestions!! Come on!'