Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 18:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Top ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 02:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Meph0 schreef:
Ik wil het risico niet lopen dat ik iets vets mis. Kaartje besteld! Dan maar 3 uur met het OV heen en terug.


haha ook facebook bericht gelezen? heb meteen ook een kaartje gehaald, dus bij deze 99,9% zeker aanwezig :D

Oh niet eens. Verstandige keus van mij dan. Mits de verkoopaantallen geen marketingpraat zijn. En anders toch een goede keus, want ik wil er bij zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de Facebook pagina:

HardClassics Facts
*67% van de kaarten is reeds verkocht!
*85% van de Vip(DTYD) kaarten is reeds verkocht
*52% van de kaarten die tot nu toe verkocht zijn, zijn gekocht door vrouwen
*22% van de kaarten is verkocht in het buitenland, 12 landen met Engeland die de lijst aanvoert
*Top 5 steden meest verkochte kaarten: Almere, Heerhugowaard, Den Bosch, Belfast, Apeldoorn
*Area 2 is de Freestyle area ,en is groter dan in The Sand en bij Beach club Vroeger
*Trein en bus station direct tegen over de locatie op 2 minuten loopafstand.

Kaartjes gister gehaald, wordt mn eerste feestje in 2015 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk om dat soort stats te zien. Verrassend veel Britten dan. Hopelijk niet de chavs.

Patjee410 schreef:
*52% van de kaarten die tot nu toe verkocht zijn, zijn gekocht door vrouwen

Dit betekent niet dat het 50/50 man/vrouw gaat zijn, aangezien je voor groepen mensen kaarten kunt kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
*52% van de kaarten die tot nu toe verkocht zijn, zijn gekocht door vrouwen

Dit betekent niet dat het 50/50 man/vrouw gaat zijn, aangezien je voor groepen mensen kaarten kunt kopen.[/quote]
Je kunt ook voor je buitenlandse vrienden kaarten halen. Of andersom. Of voor iemand in een andere stad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartverkoop gaat zo te zien best hard. Dus komende week maar een keer een kaartje kopen.
Wel fijn dat de treinen optijd weer vertrekken. Alleen kan ik pas op zn vroegst om half 10 aankomen op het station bij thuiskomst >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier maar even een partij vervelend wezen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

M'n ticket ook maar alvast voor de zekerheid aangeschaft ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hier maar even een partij vervelend wezen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook ticket betaald :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 14:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hier maar even een partij vervelend wezen dan.

What's new

Ik wil hier ook wel heen, moet alleen nog even mensen mee krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bovenstaande zijn geem mensen? :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer heeft te veel swek om bij ons te komen staan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer wacht op groen licht van mij, natuurlijk. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hier een indeling van de zalen, Zany staat dus op de Freestyle area.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hier een indeling van de zalen, Zany staat dus op de Freestyle area.

Afbeelding


Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Ik had me eigenlijk wel verheugd op een set a la XQ Legends in de Beatbox, kan nog steeds natuurlijk maar nu weet ik helemaal niet wat ik moet verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ook wel benieuwd naar de TT. Zouden ze nog wat gaan doen met het idee 'Holland vs Italy', dan krijgen we dus battles?
Mijn voorkeur gaat uit naar allemaal een uurtje draaitijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou iemand hiervan een warm-up kunnen maken met wat we een beetje kunnen verwachten op deze avond? Ik heb er gruwelijk veel zin in maar ga denk ik niet veel platen kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zou iemand hiervan een warm-up kunnen maken met wat we een beetje kunnen verwachten op deze avond? Ik heb er gruwelijk veel zin in maar ga denk ik niet veel platen kennen.

Denk dat je best wel veel kent hoor, Zany DR, Technoboy Tatanka en Pavo draaien altijd wel redelijk bekende nummers of 'hitjes'.

Trance Generators en Dana heb ik vooral veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zou iemand hiervan een warm-up kunnen maken met wat we een beetje kunnen verwachten op deze avond? Ik heb er gruwelijk veel zin in maar ga denk ik niet veel platen kennen.


Dit is er alvast eentje: hardstyle/g-member-trance-generator-hardclassics-2015-pre-mix-part-xi-t48673.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Zou iemand hiervan een warm-up kunnen maken met wat we een beetje kunnen verwachten op deze avond? Ik heb er gruwelijk veel zin in maar ga denk ik niet veel platen kennen.

Denk dat je best wel veel kent hoor, Zany DR, Technoboy Tatanka en Pavo draaien altijd wel redelijk bekende nummers of 'hitjes'.

Trance Generators en Dana heb ik vooral veel zin in :D


Ik heb vooral veel zin in jou! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tempo zit er aardig goed in, is dit wat ik kan verwachten hele avond of alleen aan het einde? ik dacht dat early wat langzamer ging dat hedendaagse hardstyle (ik ben totaal geen expert in early, dus ik zeg maar wat) Wel erg lekker kicks, that bass :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TG draait te snelst van alle early hardstyle DJ's. Het varieert normaal gesproken van 140 tot 153 bpm. TG draait soms wel 160.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Zou iemand hiervan een warm-up kunnen maken met wat we een beetje kunnen verwachten op deze avond? Ik heb er gruwelijk veel zin in maar ga denk ik niet veel platen kennen.

Luister gewoon setjes van DJ Mani, met name de eerste paar uren zullen merendeels dat soort platen langskomen. Voor de rest wat HJ zegt, de bekende namen draaien alleen hitjes over het algemeen ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten