Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 dec 2015 13:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
wootum schreef:
Kan niet wachten om Get Up en Yerba Diabolika te horen.


Draait Luna dan?

Bijna elk weekend gok ik.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel zin in!
Bericht Geplaatst op 05 dec 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heel veel zin in!

:beer:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2015 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heel veel zin in!

Hier ook :D Wordt een mooie.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2015 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heel veel zin in!


Wordt een druk avondje voor mij. Eerst naar het concert van Golden Earring in de Ziggodome, vervolgens direct door naar Hardclassics ^^
Bericht Geplaatst op 05 dec 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin is hier ook goed aanwezig! :D :love: :beer: :cool:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2015 00:38 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Heel veel zin in!


Jawooohl, benieuwd ook.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2015 02:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb hier totaal geen zin in
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik heb hier totaal geen zin in

Daten? :loving:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan er niet bij zijn. :cry:

Dus ik heb mijn kaartje te koop. 25 euro? Iemand die mij kan redden?
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 15:20 
 
Organisator

Afbeelding
Time table!
HardClassics (Hardstyle Classics 1998-2008)

22:00 - 23:00 Members Of Hardclassics (1998/2002)
23:00 - 00:00 Slide out (1998/2002)
00:00 - 01:00 Zenith (1999/2003)
01:00 - 02:00 Vortex (2000/2004)
02:00 - 03:00 Deepack (2001/2005)
03:00 - 04:00 Activator (2002/2006)
04:00 - 05:00 Tatanka (2003/2007)
05:00 - 06:00 Luna//Pavo (2000/2008)
06:00 - 07:00 Clive King
Hosted by Mc Renegade

Retro Box (Oldschool, Early rave, Early Hardcore & Jump Classics)

22:00 - 23:30 Tek Soldierz
23:30 - 00:30 Da Pauli
00:30 - 01:30 Dr Rude
01:30 - 02:30 Darkraver
02:30 - 04:00 Freestyle Maniacs
04:00 - 05:00 Speakerfreakz
05:00 - 06:00 Silver Shadow
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Free2party schreef:
00:00 - 01:00 Zenith (1999/2003)


:drool:

Zenith DJ ‎– Energy 2002
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
Free2party schreef:
00:00 - 01:00 Zenith (1999/2003)


:drool:

Zenith DJ ‎– Energy 2002


Wie was jij eerder?
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:07 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nou, wie hij was na de naamswijziging
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nou, wie hij was na de naamswijziging


:lol:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nou, wie hij was na de naamswijziging

Hahaha deze had je voorbereid lul :lol:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 20:36 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Firetrap schreef:
Nou, wie hij was na de naamswijziging

Hahaha deze had je voorbereid lul :lol:

Dat zou wel triest zijn :lol:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:05 
 

Hahahahhaha :lol:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat slecht.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2015 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Daveytl schreef:
Firetrap schreef:
Nou, wie hij was na de naamswijziging

Hahaha deze had je voorbereid lul :lol:

Dat zou wel triest zijn :lol:

Juist heerlijk.
Bericht Geplaatst op 08 dec 2015 00:13 
 
Hardtraxxer

Is maar net hoe je het bekijkt, maar ik snap je invalshoek.
Bericht Geplaatst op 08 dec 2015 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

Nee ik wist het echt niet
Bericht Geplaatst op 08 dec 2015 00:23 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Nee ik wist het echt niet

Wanneer is je eerst volgende gig?

Ik wil zien of je net zo goed kan draaien als dat je grappen maakt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten