Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 19:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beste HardClassics familie,

We moeten jullie mededelen dat we voorlopig afscheid nemen van het Topsportcentrum in Almere. Gezien de enorme hoge kosten die deze locatie met zich mee brengt en de vergunning voor het maximaal aantal bezoekers dat erin mag, is het zo goed als niet haalbaar om het rendabel te maken. De tickets nog duurder maken lijkt ons ook geen optie. We hebben het Topsport centrum verschillende voorstellen gedaan maar zijn er in goed overleg helaas niet uitgekomen. De editie van maart wordt hierdoor verschoven naar paas zondag 27 maart 2016 in the Box te Amsterdam.
Het eerste HardClassics (indoor) festival waar we drie tot vier area’s gaan programmeren!
Area 1 HardClassics Hardstyle classics
Area 2 Hardhouse, Hardtrance & Harddance classics
Area 3 Oldschool, Early rave, Early Hardcore & Jump classics (p.s als we de area boven gaan gebruiken dan zoeken we eerst een oplossing voor de warmte en het afzuigsysteem!)

De ticketverkoop voor deze editie start vandaag met als kerst actie €24,95, (normaal €34,95) D.T.Y.D. viptickets €100,-

Line-Up
DJ Isaac
Technoboy
Dj Thera
Trance Generator
Members of HardClassics (Surprise)
Philippe Rochard
Dozer
Proteus
Dj Fausto
Alex Kidd
Andy Farley
Freestyle Maniacs
Toyax
DJ BUZZ FUZZ
DJ Gizmo
Da Pauli
Vox
Justino
Frenckel
Da Mouth Of Madness
MC Da Silva
MC The Russian
Tracid Traxx Sound System

We`re still working on the details of the Tracid traxx blocks in 2 area’s. If we manage then we can also add Kai Tracid and more TT artists to the line up. To be continued............
Eventlink: https://www.facebook.com/events/1709683882584491/
Ticketlink: http://www.free2party.nl/tickets

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 19:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ontzettend jammer, Topsportcentrum was namelijk een hele gave locatie :(

Ticket is al weer binnen btw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Box ook niks mis mee :cool: . Waarschijnlijk wel weer bij :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde, wilde gaan als het nog op 12 maart was maar zo kom ik in de knoop met m'n tentamens. Niet aanwezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het niet meer in almere is, maar DAAAYYUUMMMMM EEN EARLY HARDTRANCE/HARDHOUSE PODIUM :yay:

Dat, plus The Box (wat zeker qua geluid echt heel erg vet is), maakt dat ik deze week nog mijn kaartje ga kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 2 Hardhouse, Hardtrance & Harddance classics :drool: :drool:

Jammer dat het niet meer in Almere is. En jammer van de datum, tijdens tentamenweek en misschien ook nog iets met familie ofzo :( Tegen die tijd even kijken of ik erbij kan zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel weer aanwezig. Hopen dat Scot Project nog een keer geboekt kan worden, wil hem ontzettend graag zien draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben er weer bij :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas te dicht op Noisia Invites voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg jammer van t Topsportcentrum. Hardclassics Holland vs Italia staat bij mij qua feest en locatie hoog in ranglijst :thumbsup:
De opzet ziet er voor deze editie in ieder geval helemaal top uit! Als het barpersoneel er ook n beetje zin in heeft komt het helemaal goed! Dit was m.i. echt ondermaats vorige week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Helaas te dicht op Awakenings voor mij

Of wat Davey zegt, Scot Project moet geboekt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 07:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

... zodat hij wéér zijn standaard set à la:

Citaat:
01- Yoda - Definitely (Scot Project Remix)
02- Arome - Visions Of Paradise (Original Mix)
03- Paragliders - Oasis (Scot Project Remix)
04- Derb - D.F.C (Scot Project Remix)
05- Twister Silence - Listen To Me Mama (Scot Project Remix)
06- Scot Project - R (Rock!)
07- DJ X 2000 - Modem (DJ Scot Project Remix)
08- Scot Project - F (Future Is Now) (Scot's Hardriff Mix)
09- Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise (Scot Project Remix)
10- Yoji Biomehanika - Ding A Ling (Scot Project Remix)
11- Hennes and Cold - The Second Trip (Scot Project Remix)
12- Marcel Woods - Advanced (Scot Project Will Set You Free Remix)
13- Arome - Hands Up (Scot Project Remix)
14- Scot Project - Overdrive (Original Mix)


kan draaien? :/

Überdruck, Schwarze Puppen/Russenmafia, Hennes & Cold (geen Derb) en Oliver Klitzing/Reeloop! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:

Citaat:
01- Yoda - Definitely (Scot Project Remix)
02- Arome - Visions Of Paradise (Original Mix)
03- Paragliders - Oasis (Scot Project Remix)
04- Derb - D.F.C (Scot Project Remix)
05- Twister Silence - Listen To Me Mama (Scot Project Remix)
06- Scot Project - R (Rock!)
07- DJ X 2000 - Modem (DJ Scot Project Remix)
08- Scot Project - F (Future Is Now) (Scot's Hardriff Mix)
09- Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise (Scot Project Remix)
10- Yoji Biomehanika - Ding A Ling (Scot Project Remix)
11- Hennes and Cold - The Second Trip (Scot Project Remix)
12- Marcel Woods - Advanced (Scot Project Will Set You Free Remix)
13- Arome - Hands Up (Scot Project Remix)
14- Scot Project - Overdrive (Original Mix)



:love: :love: :love:

Zoiets mag trouwens ook wel weer:
https://lsdb.nl/set/116203/derb-b2b-sco ... 2-14-07-12

Dit was toen zo leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
... zodat hij wéér zijn standaard set à la:

Citaat:
01- Yoda - Definitely (Scot Project Remix)
02- Arome - Visions Of Paradise (Original Mix)
03- Paragliders - Oasis (Scot Project Remix)
04- Derb - D.F.C (Scot Project Remix)
05- Twister Silence - Listen To Me Mama (Scot Project Remix)
06- Scot Project - R (Rock!)
07- DJ X 2000 - Modem (DJ Scot Project Remix)
08- Scot Project - F (Future Is Now) (Scot's Hardriff Mix)
09- Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise (Scot Project Remix)
10- Yoji Biomehanika - Ding A Ling (Scot Project Remix)
11- Hennes and Cold - The Second Trip (Scot Project Remix)
12- Marcel Woods - Advanced (Scot Project Will Set You Free Remix)
13- Arome - Hands Up (Scot Project Remix)
14- Scot Project - Overdrive (Original Mix)


kan draaien? :/

Überdruck, Schwarze Puppen/Russenmafia, Hennes & Cold (geen Derb) en Oliver Klitzing/Reeloop! :drool:

Uhhhhmm..... JA :)

Ik heb SP nog nooit live gezien, dus ik zeg zeker geen nee tegen zo'n lijstje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 14:02 
 
Hardtraxx Elite

Russenmafia (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik heb SP nog nooit live gezien, dus ik zeg zeker geen nee tegen zo'n lijstje ;)


Volgens mij doet hij dit al sinds 2006/2007, iedere keer dat standaard hitlijstje. :P

Daar is de lol toch inmiddels echt wel van af hoor.

Het zou wat zijn als ze Cosmic Gate een echte classics set kunnen laten doen, of Don Diablo een Re-Fuse set. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal wel een standaard hitlijstje zijn. Ik vind het heer-lijk en wil het echt heel graag live horen :love:
Die set van hem op Memory Lane ook al minstens 10x aangezet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 02:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
... zodat hij wéér zijn standaard set à la:

Citaat:
01- Yoda - Definitely (Scot Project Remix)
02- Arome - Visions Of Paradise (Original Mix)
03- Paragliders - Oasis (Scot Project Remix)
04- Derb - D.F.C (Scot Project Remix)
05- Twister Silence - Listen To Me Mama (Scot Project Remix)
06- Scot Project - R (Rock!)
07- DJ X 2000 - Modem (DJ Scot Project Remix)
08- Scot Project - F (Future Is Now) (Scot's Hardriff Mix)
09- Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise (Scot Project Remix)
10- Yoji Biomehanika - Ding A Ling (Scot Project Remix)
11- Hennes and Cold - The Second Trip (Scot Project Remix)
12- Marcel Woods - Advanced (Scot Project Will Set You Free Remix)
13- Arome - Hands Up (Scot Project Remix)
14- Scot Project - Overdrive (Original Mix)


kan draaien? :/

Überdruck, Schwarze Puppen/Russenmafia, Hennes & Cold (geen Derb) en Oliver Klitzing/Reeloop! :drool:

Als dit wordt gedraaid...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 21:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerste namen staan in de OP

Philippe Rochard, heeeel vet ^^ En TBY is altijd goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 23:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En hele line-up staat in de OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 01:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hmm, mwa. Niet genoeg. Buzz Fuzz, Rochard, Dozer en TBY zijn leuk maar met de rest heb ik niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 08:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
En hele line-up staat in de OP


Wie draaien er hardtrance dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

25 eu voor een ticket. Hoewel ik het merendeel van de namen niet ken, zal het, net als voorgaande edities, wel weer gezellig worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 12:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
wootum schreef:
En hele line-up staat in de OP


Wie draaien er hardtrance dan?

Geen idee, stond er nu niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
wootum schreef:
En hele line-up staat in de OP


Wie draaien er hardtrance dan?

Alex Kidd, Fausto, Proteus, Tracid Traxx ?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten