Wat was het weer ontzettend vet

Activator had voor mij de set van de avond, Vortex was ook heerlijk. Slide out was lekker binnenkomen. Tatanka was meer een tijdmachine set maar wel erg vet. Luna & Pavo was van alles wat en dat vond ik erg tof. Clive King was in het begin vet maar de 2e helft was op een paar platen na best kut, maar wel lachen
Deepack eerste helft was geweldig met als hoogtepunt de opener. Ik stond bij de bar om drinken te halen en ik zal al te denken van 'ja het zou toch wel hartstikke mooi zijn als ze even zouden openen met een Scot Project plaat ofzo, zoals Thunder in Paradise (mijn favoriete), kreeg dat nummer meteen in mijn hoofd. Toen hoorde ik dat nummer en ik dacht wat is dit nou het klinkt wel heel goed voor een nummer in je hoofd. Toen kwamen die kicks erin en drong het tot me door. Ik wist toen niet hoe snel ik terug de zaal in moest rennen.

Hoogtepunt van de avond. Jammer dat de 2e helft van de set wat minder was, maar was nog steeds goed te doen.
Het geluid was echt bizar goed en enorm hard, werkelijk alles ging zo hard dat ik vaak gewoon met mijn bek open stond te kijken van wat maak ik in godsnaam mee.
Verder nog een behoorlijk aantal nummers van mijn lijstje kunnen strepen: Bad Manners, Bombs Away, The Prophecy, X2X Remix, QT13, Boys Interface, Housenation, Pump it Loud, Who's Calling, Skleroxx, Audiometric en vast nog wel een paar die ik zo nu even niet kan opnoemen.
Minpuntje vond ik toch wel dat er weinig echte early werd gedraaid met dikke reversed bass enzo, alleen Activator draaide zo en een hoop platen bij Vortex. Ook was de barbediening erg traag en wat een muts bij de eetkraam die niet eens weet hoe ze een broodje bapao fatsoenlijk op moet warmen.
Nou dat was mijn verhaal van deze fantastische fissa doei