Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 01:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Firetrap schreef:
Nee ik wist het echt niet

Wanneer is je eerst volgende gig?

Ik wil zien of je net zo goed kan draaien als dat je grappen maakt.


Misschien kan je nog wat van hem leren, op beide gebieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 10:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Firetrap schreef:
Nee ik wist het echt niet

Wanneer is je eerst volgende gig?

Ik wil zien of je net zo goed kan draaien als dat je grappen maakt.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
Firetrap schreef:
Nee ik wist het echt niet

Wanneer is je eerst volgende gig?

Ik wil zien of je net zo goed kan draaien als dat je grappen maakt.


Organiseer wat voor me
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 15:58 
 
Hardtraxxer

Ik heb alleen maar liefde voor jullie jongens. Dat weten jullie toch? :loving:

P.s. Firetrap, je hebt pm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Free2party schreef:


00:00 - 01:00 Zenith (1999/2003)
02:00 - 03:00 Deepack (2001/2005)
03:00 - 04:00 Activator (2002/2006)

:drool: :drool:

Dit gaat echt een fantastisch festijn worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk ik inderdaad ook het meest naar uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gooi Tatanka daar nog graag bij, soort Defqon 2014 rerun zou super zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tatanka wordt het vetste :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 14:40 
 
Hardtraxx Addict

Zininn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Tatanka wordt het vetste :loving:

Jep, denk ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal Activator zijn nieuwe early platen draaien? Zou ik persoonlijk ontzettend vet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk het niet, aangezien er echt duidelijk 2002-2006 bij staat. Hoop in ieder geval op Bass MTFK :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zal Activator zijn nieuwe early platen draaien? Zou ik persoonlijk ontzettend vet vinden.

Iets zegt me dat hij gewoon Old Skool erop zal gooien <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Daveytl schreef:
Zal Activator zijn nieuwe early platen draaien? Zou ik persoonlijk ontzettend vet vinden.

Iets zegt me dat hij gewoon Old Skool erop zal gooien <3

Ja zo'n vermoeden heb ik ook maat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft een italiaan he? Die nemen het over het algemeen niet zo super nauw met de afspraken qua draaien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twijfel nog om te gaan, morgen weer werken enzo :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een super vette editie weer! Geluid was dik, sfeer was dik, alles klopte :)
Zoals verwacht wel was Activator de grootste baas van de avond, wat een set zeg. Dit is wat ik nog weet van wat hij draaide:
Stefano Bonato - Magik Vision (Dj Activator Remix)
Knockout - C
Ultrasonic - Hysteria
Ultrasonic - Ultrabass
Spy-Kore - Pupils
Activator - From Dancefloor to Dancefloor
Acti - QT13
Psycho Brothers - Rock This Place (Dj Activator Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een avond weer :loving: Ik vond Tatanka het vetst en daarna Activator.
Rest was ook gewoon allemaal goed. Deepack die Thunder in Paradise draaide (L)

Laatste paar uur bij ongeveer iedere kick de handen in de haren gehad van hoe hard het ging. Fucking bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoewel ik nauwelijks early luister heb ik mij hier prima vermaakt.

+++ Geluid :surrender:
++ Tatanka
+ Vrij kleine gezellige locatie
+ Drukte (vond het best rustig)
+ Toiletten waren prima in orde

--- Bar. Wat een drama

Heb kort staan praten met iemand met Thunderdome shirt en ketting. Weet niet of dat iemand van hier is toevallig? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Was heel erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Heb kort staan praten met iemand met Thunderdome shirt en ketting. Weet niet of dat iemand van hier is toevallig? :p

Dat is Henk-Jan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En draaide Activator nog z'n nieuwe platen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was weer genieten!

Activator en Tatanka sets van de avond!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten