Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hier wil ik super graag heen.

Firetrap schreef:
Hier moet ik ook nog eens naar toe

Goede gelegenheid om de WIDM-prijzenpot eens te verdelen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zeker doen! Hoeveel krijg ik ook weer van je :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:40 
 
Hardtraxx Elite

Vortex :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jij 2 muntjes, Bas 1 als ik het goed heb :P Ik begin vast met sparen. Misschien heeft Timothy voor die tijd nog een leuke weddenschap waar ik geld mee kan verdienen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlimax anthem ofzo? Misschien is dit wel een optie als de Tijdmachine lineup weinig verassingen biedt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegen die tijd even kijken. Activator lijkt me wel heel gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 12:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Line-up staat in de OP :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, had gehoopt op wat meer verrassende namen zoals Vortex. Maar zal me hier wel op vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up ^^ Weinig verrassends, maar dat hoeft van mij ook niet.
Alleen jammer dat Technoboy of Tuneboy er niet staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Tatanka
Deepack
Activator
Vortex
Zenith
Pavo

:love: :love: Heerlijke line-up!

Hopen dat Pavo een vergelijkbare set draait met die op HCOTB dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima Line Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:

Hopen dat Pavo een vergelijkbare set draait met die op HCOTB dit jaar.

Klinkt als een goed plan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Teken ik voor. Meeste zin in Activator

Moeten we nog feesthoedjes op Dirk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Activator nog wel de tofste naam van de lineup imo. Zeker een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Bouke schreef:
Daveytl schreef:
Hier wil ik super graag heen.

Firetrap schreef:
Hier moet ik ook nog eens naar toe

Goede gelegenheid om de WIDM-prijzenpot eens te verdelen :whistle:


Nu ben ik er zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:12 
 
Hardtraxx Addict

Hoe is deze locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje net als The Sand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:51 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Beetje net als The Sand.

Godverdomme als je iemands reacties niet serieus kunt nemen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dan zijn het die van Sain7 wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Hoe is deze locatie?

Een beetje als TMF maar dan zonder reclame
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
TiMOTHYb schreef:
Beetje net als The Sand.

Godverdomme als je iemands reacties niet serieus kunt nemen :mad:

Hoezo, klopt toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

''<< Hardclassics Sinterklaas actie t/m 5 december 23:59 >>
Personen die al een ticket hebben gekocht voor HC op 12 december kunnen met korting een extra ticket aanschaffen voor maar €20,-. Personen die nog geen ticket hebben aangeschaft kunnen een duo ticket bestellen voor €60,-
Deze actie duurt tot 5 december 23:59.
Wil je gebruik maken van deze actie stuur dan een mail naar [email protected] en ontvang je eigen kortingscode!''

- Aldus Hardclassics op de eventpagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 22:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan niet wachten om Get Up en Yerba Diabolika te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Kan niet wachten om Get Up en Yerba Diabolika te horen.


Draait Luna dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
wootum schreef:
Kan niet wachten om Get Up en Yerba Diabolika te horen.


Draait Luna dan?

Funny because it's true xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten