Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 13:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

12 December @ The Box, Amsterdam
Area 1 Hardstyle Classics 1998*2007
Area 2 The Retro box Early Hardcore, Rave & Jump Classics Freestyle Nog geen tickets? Scoor ze deze week voor slechts €29,95 (ex. fee) in plaats van €34,95!

✯ AREA 1✯
♫Tatanka
♫Deepack
♫Activator
♫Luna
♫Vortex
♫Clive King
♫Zenith
♫Pavo

✯ AREA 2✯
♫Darkraver
♫Freestyle Maniacs
♫Dr Rude & Friends♫

✯ TAG&WIN ✯
Tag je vrienden en zet HardClassics direct in je Facebook agenda om kans te maken op Vip 4 tickets of Vip upgrades voor deze editie! De winnaars worden 22 oktober op de HardClassics pagina bekend gemaakt. High5!
✯ Tickets: http://free2party.nl/tickets
✯https://www.facebook.com/events/1463172987335835/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 13:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De eerste namen bekend, en er komt dus ook weer een editie in Almere :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorige editie in Almere meer dan prima vermaakt dus hier ook aanwezig. Ben benieuwd naar de locatie, ben nog nooit in de Sand (de Box) geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 16:10 
 
Hardtraxx Addict

Waarom niet weer in Almere :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat 1 kleine(re) en 1 grote editie denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: ACTIVATORRRRRRRRRRRR :love:

Ticket binnen. Ik was wel net te laat voor de supergoedkope tickets, omdat ik op vakantie was. Maarja, die 5 euro extra heb ik er wel voor over. :P

The Skribbler schreef:
Omdat 1 kleine(re) en 1 grote editie denk ik ;)

Gaan we weer kleine dansjes doen? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij dansen toch altijd klein. Ik ben 12 december jarig, dus ga zeker met jou wat dansjes doen :) Mo en ik hebben onze kaartjes al iig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige editie in Almere echt een supergaaf feest gehad. Dus hier ook weer van de partij! Zodra ik terug ben van vakantie maar eens een kaartje kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 18:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Wij dansen toch altijd klein. Ik ben 12 december jarig, dus ga zeker met jou wat dansjes doen :) Mo en ik hebben onze kaartjes al iig ;)


Gaan we samen onze verjaardag vieren maat (L)

Ook aanwezig met wat gezellige mensen van deze aardkloot
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat houden de verschillende VIP tickets in? Want jezus christus te paard, wat een prijzen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. Nu al zin in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 23:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Wat houden de verschillende VIP tickets in? Want jezus christus te paard, wat een prijzen :surrender:


VIP is inclusief drinken/ drank
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij de laatste vier indoor edities ook aanwezig geweest, dus denk dat ik hier ook wel aanwezig ben. Had het trouwens liever in Top sport centrum Almere gezien. Was de vorige keer goed bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 21:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket ook weer binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik super graag heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Hier wil ik super graag heen.

Komt goed uit dat Peter, Pascal en ik gisteren besloten hebben om te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Hier wil ik super graag heen.

Komt goed uit dat Peter, Pascal en ik gisteren besloten hebben om te gaan :)

Haal je ook een kaartje voor mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hier moet ik ook nog eens naar toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Aanwezig!

Dan blijf ik niet achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien gaat het een hele gezellige boel worden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Zo te zien gaat het een hele gezellige boel worden :cool:

Dat dacht ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja die kutmuziek staat veel te hard kan je toch niet prate man
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
SL8492 schreef:
Zo te zien gaat het een hele gezellige boel worden :cool:

Dat dacht ik niet

Als ik zo'n kop had ging ik d'r naast lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten