Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

en Feel Terror Cloud Your Senses remix ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
De enige fatsoenlijke "Hardcore" plaat die uit de richting MiM/RR is gekomen is de collab met Angerfist, op Angerfist zijn album. Ik hoop van harte voor jullie dat hij die platen op dat album van MiM thuislaat.

Unparalelled Evil is ook vet vind ik ^^

Ook wel vet? Das met TRS de vetste plaat van t album. Vanwaar dat gematigd positieve????
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn we favoriete spell of sin nummers aan het opnoemen? Vergeet dan Condemned niet... enige nummer dat ik nog regelmatig luister van dat album :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
De enige fatsoenlijke "Hardcore" plaat die uit de richting MiM/RR is gekomen is de collab met Angerfist, op Angerfist zijn album. Ik hoop van harte voor jullie dat hij die platen op dat album van MiM thuislaat.

Unparalelled Evil is ook vet vind ik ^^

Ook wel vet? Das met TRS de vetste plaat van t album. Vanwaar dat gematigd positieve????

Jonguh er staat toch gewoon dat ik m vet vind onniedan. Niks gematigd positief aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zijn we favoriete spell of sin nummers aan het opnoemen? Vergeet dan Condemned niet... enige nummer dat ik nog regelmatig luister van dat album :love:


The motherload (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Brmn schreef:
@Duruz toffe warm-up aantal keren geluisterd deze week! :thumbup:


Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

T O T V A N A V O N D B O Y S
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:53 
 

Raven schreef:
T O T V A N A V O N D B O Y S
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

have fun break-up boys en derest
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Rickzel schreef:
Zijn we favoriete spell of sin nummers aan het opnoemen? Vergeet dan Condemned niet... enige nummer dat ik nog regelmatig luister van dat album :love:


The motherload (L) (L)


Accumulated Filth :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
have fun break-up boys en derest


Ga ik jou dit jaar niet random tegen het lijf lopen? :(

Oh en Rulers :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Frijolrojo schreef:
Rickzel schreef:
Zijn we favoriete spell of sin nummers aan het opnoemen? Vergeet dan Condemned niet... enige nummer dat ik nog regelmatig luister van dat album :love:


The motherload (L) (L)


Accumulated Filth :love:


Eens, Accumulated Filth. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog efkes......... :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw spul van Team Red:

Radical:
Hard Bass Tribute
Judge Me
Suicide Bassline
Sanctus Remix
Cross of Blood
Piece of Shit
TBA (ft. Crypsis & Digital Punk)
Death Metal (ft. Frequencerz)
Minus Militia - TBA

Titan:
Apocalypse (ft. The Machine)
Flip uhm op z'n kantje (Tha Playah Remix)
Senitel (Hard Bass Tool ft. Warface)

Warface:
Path to Extinction (ft. Geminizers)
The Baddest (ft. Delete)
#H8M3
Fuck the Drum Machine (ft. N-Vitral)
Mashup 5.0

En dan waarschijnlijk deze nog:
Titan & Radical Redemption - Euphoria
Warface & Titan - Chainsaw

En dan de Freakz nog...
Ben ik best tevreden mee hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nieuw spul van Team Red:

Radical:
Hard Bass Tribute
Judge Me
Suicide Bassline
Sanctus Remix
Cross of Blood
Piece of Shit
TBA (ft. Crypsis & Digital Punk)
Death Metal (ft. Frequencerz)
Minus Militia - TBA

Titan:
Apocalypse (ft. The Machine)
Flip uhm op z'n kantje (Tha Playah Remix)
Senitel (Hard Bass Tool ft. Warface)

Warface:
Path to Extinction (ft. Geminizers)
The Baddest (ft. Delete)
#H8M3
Fuck the Drum Machine (ft. N-Vitral)
Mashup 5.0

En dan waarschijnlijk deze nog:
Titan & Radical Redemption - Euphoria
Warface & Titan - Chainsaw

En dan de Freakz nog...
Ben ik best tevreden mee hoor :thumbup:


Ik denk dat ik morgen de live registration ga naluisteren om al deze nieuwe tracks te horen.
Zal zelf niet aanwezig zijn in het Gelredome, hopen dat ik vanavond tot 7u in de ochtend op de bank kan blijven zitten. :D
edit: flink veel nieuw spul btw, word denk 70/80% nieuwe tracks en de overige worden warface ftp en al die hitjes van het trio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag nog een dutje proberen te doen, tevergeefs >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand die z'n harde schijf nog gaat opofferen om de hele stream op te nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Iemand die z'n harde schijf nog gaat opofferen om de hele stream op te nemen?


Hoeveel geheugen zou dit kosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:47 
 
Hardtraxx Elite

MDesiqn schreef:
Basxt schreef:
Iemand die z'n harde schijf nog gaat opofferen om de hele stream op te nemen?


Hoeveel geheugen zou dit kosten?

25 GB was vorig jaar het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga het opnemen, kan helaas niet meer gaan. Al serieus ziek van de griep sinds dinsdag. :(

Mocht je denken te weten welke settings ik het beste op OBS kan gebruiken mag je dat hier zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ik ga het opnemen, kan helaas niet meer gaan. Al serieus ziek van de griep sinds dinsdag. :(

Mocht je denken te weten welke settings ik het beste op OBS kan gebruiken mag je dat hier zeggen.


Nu al zin in de beelden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje corny vocals, maar dit maakt me toch wel heel enthousiast voor vanavond (voor zover ik dat nog niet was)

https://www.facebook.com/video.php?v=337458466444204
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaja, zoveel zin in!
9u vertekt de bus, hopelijk rond een uur of 11 binnen :cool:
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten