Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg veel zin in vanavond!

Waarschijnlijk binnenkomen tijdens het laatste uur van Blue. Kijk hier dan toch vooral uit naar Audiotricz en Bass Modulators, prima uurtje om erin te komen lijkt me.
Atmozfears moet Green toch wel gaan redden voor mij, maar als Brennan Heart nog een beetje fatsoenlijk draait kan het nog best leuk worden. Zatox wordt huilen ben ik bang.
Vanaf B-Frontliner kan het voor mij dan écht beginnen. Kijk hier echt ontzettend naar uit. :D Even hoge verwachtingen ervan als op Thrillogy, en ik hoop dat ze die weer waarmaken. Hopelijk komen ze niet met al te veel 2015 edits aanzetten van hun oude parels.

Ik ben erg benieuwd wat Crypsis en Adaro gaan neerzetten bij Yellow. Nog geen handvol previews van nieuwe tracks voorbij zien komen, dus wordt een leuke verrassing. Heb alleen niet zoveel met Outbreak. Frequencerz zit verder wel goed denk ik. :)
Titan, Warface en RR wordt denk ik erg leuk. Hoop nieuwe tracks voorbij horen komen en wil deze wel eens live horen ^^ En toch ook wel erg benieuwd naar Freakz At Night! Wel jammer dat ik toch wel een aanzienlijk aantal tracks weet te benoemen die waarschijnlijk gedraaid zullen worden, al zijn sommige maar mini-previews geweest. Vraag me wel af of ze net zo'n impact kunnen achterlaten bij het publiek als bijv. B-Freqz of MM. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vanaf B-Frontliner kan het voor mij dan écht beginnen. Kijk hier echt ontzettend naar uit. :D Even hoge verwachtingen ervan als op Thrillogy, en ik hoop dat ze die weer waarmaken. Hopelijk komen ze niet met al te veel 2015 edits aanzetten van hun oude parels.


Op Frontliner zijn Youtube staat nog een livestream van deze week waar B-Front bij zit.
Kan je alvast een track misschien raden wat voor soort kicks etc. er in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Vraag me wel af of ze net zo'n impact kunnen achterlaten bij het publiek als bijv. B-Freqz of MM. :)


De hype is in ieder geval (te?) groot. Denk dat veel mensen er misschien iets te veel van verwachten Ik kijk zelf het meeste uit naar B-Frontliner, geel en rood.

Ik heb expres niet naar opbouw foto's gekeken omdat ik me wil laten verrassen. Ik hoop dat B2s er weer iets moois van heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Citaat:
Vraag me wel af of ze net zo'n impact kunnen achterlaten bij het publiek als bijv. B-Freqz of MM. :)


De hype is in ieder geval (te?) groot. Denk dat veel mensen er misschien iets te veel van verwachten Ik kijk zelf het meeste uit naar B-Frontliner, geel en rood.

Ik heb expres niet naar opbouw foto's gekeken omdat ik me wil laten verrassen. Ik hoop dat B2s er weer iets moois van heeft gemaakt.


Mwha je kan gerust die opbouwfoto's bekijken, je ziet er in ieder geval bar weinig op voor zover ik heb gezien.
Ik denk dat FaN groot gaat worden alleen weet niet of dat Deetox er profijt van heeft als solo act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Ik kijk zelf het meeste uit naar B-Frontliner, geel en rood.


Zo geel ziet Frontliner nu toch ook weer niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:57 
 

Heerlijk met autopech wachten op de anwb... Kutzooi zeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rond half 11 binnen, over 1.5 uur met de bus.
Ben benieuwd, heb er in ieder geval zin in! Tot vanavond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:44 
 

Is de bus van onze Heer ook aanwezig? Ik heb vragen die alleen de Heer kan beantwoorden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Heerlijk met autopech wachten op de anwb... Kutzooi zeg :cry:


Hopen dat de ANWB opschiet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



HardBass livestream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:30 
 
Hardtraxx Newbie

Grim schreef:
Hunto schreef:
Ik kijk zelf het meeste uit naar B-Frontliner, geel en rood.


Zo geel ziet Frontliner nu toch ook weer niet?




Wat doe je grappig emattie















zemmel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:32 
 
Hardtraxx Newbie

Hunto schreef:
Citaat:
Vraag me wel af of ze net zo'n impact kunnen achterlaten bij het publiek als bijv. B-Freqz of MM. :)


De hype is in ieder geval (te?) groot. Denk dat veel mensen er misschien iets te veel van verwachten Ik kijk zelf het meeste uit naar B-Frontliner, geel en rood.

Ik heb expres niet naar opbouw foto's gekeken omdat ik me wil laten verrassen. Ik hoop dat B2s er weer iets moois van heeft gemaakt.




Wat voor avi heb jij, ben je 10?












Veel plezier iedereen rustig aan met het bier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

peeeter schreef:
Grim schreef:
Hunto schreef:
Ik kijk zelf het meeste uit naar B-Frontliner, geel en rood.


Zo geel ziet Frontliner nu toch ook weer niet?




Wat doe je grappig emattie















zemmel



Ooit komt het wel goed met jou. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:39 
 

Gelukkig opgelost, goeie service van de anwb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Gelukkig opgelost, goeie service van de anwb :D


En dalijk nog op tijd? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn de kluisjes dit jaar voor de security?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Zijn de kluisjes dit jaar voor de security?


Er stond een foto van b2s op hun Facebookpagina waar ze een tent hadden opgezet, dus ik denk dat de kluisjes inderdaad nog voor de security is.

Tickets afleveren > kluisjes en muntjes > controle > trappen naar boven om binnen te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 22:06 
 

tjakevladze schreef:
Zijn de kluisjes dit jaar voor de security?

Om cadeautjes te verstoppen? Ze lopen dit jaar met 2 mechelaars en 4 hollanders rond om alles te checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik baal nu wel redelijk dat ik geen kaartje heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 22:41 
 

Gelukkig opgelost, goeie service van de anwb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 23:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Voor de thuisblijvers en streamkijkers, kom gezellig meeouwehoeren in de shout! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 23:31 
 

MDesiqn schreef:
bloemkool schreef:
Gelukkig opgelost, goeie service van de anwb :D


En dalijk nog op tijd? :D


Gelukkig wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 00:46 
 
Hardtraxx Veteran

Team blue draait lek
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 04:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-frontliner draaide best aardig :)

Stage ziet er ook wel vet uit, a la 2009.

Alleen het losgaan gehalte is niet zo hoog :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 07:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was de laatste "live act" weer zo'n 'half uur met de handen in de lucht staan springen' toneelstukje?
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten