Erg veel zin in vanavond!
Waarschijnlijk binnenkomen tijdens het laatste uur van Blue. Kijk hier dan toch vooral uit naar Audiotricz en Bass Modulators, prima uurtje om erin te komen lijkt me.
Atmozfears moet Green toch wel gaan redden voor mij, maar als Brennan Heart nog een beetje fatsoenlijk draait kan het nog best leuk worden. Zatox wordt huilen ben ik bang.
Vanaf B-Frontliner kan het voor mij dan écht beginnen. Kijk hier echt ontzettend naar uit.

Even hoge verwachtingen ervan als op Thrillogy, en ik hoop dat ze die weer waarmaken. Hopelijk komen ze niet met al te veel 2015 edits aanzetten van hun oude parels.
Ik ben erg benieuwd wat Crypsis en Adaro gaan neerzetten bij Yellow. Nog geen handvol previews van nieuwe tracks voorbij zien komen, dus wordt een leuke verrassing. Heb alleen niet zoveel met Outbreak. Frequencerz zit verder wel goed denk ik.

Titan, Warface en RR wordt denk ik erg leuk. Hoop nieuwe tracks voorbij horen komen en wil deze wel eens live horen

En toch ook wel erg benieuwd naar Freakz At Night! Wel jammer dat ik toch wel een aanzienlijk aantal tracks weet te benoemen die waarschijnlijk gedraaid zullen worden, al zijn sommige maar mini-previews geweest. Vraag me wel af of ze net zo'n impact kunnen achterlaten bij het publiek als bijv. B-Freqz of MM.
