Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:

Vertel hier eens meer over, ik heb van half 2 tot half 6 de livestream zitten kijken alleen geen vuurwerk gezien of gehoord.
Had het eigenlijk ook nut het vuurwerk of was het meer van: 'Publiek, let eens op hier staat het podium.'

Nee nee met het vuurwerk probeerden ze de kindersterfte in derdewereld landen terug te dringen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de vrijdagmiddag ben je echt niet te stoppen Tim :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
MDesiqn schreef:

Vertel hier eens meer over, ik heb van half 2 tot half 6 de livestream zitten kijken alleen geen vuurwerk gezien of gehoord.
Had het eigenlijk ook nut het vuurwerk of was het meer van: 'Publiek, let eens op hier staat het podium.'

Nee nee met het vuurwerk probeerden ze de kindersterfte in derdewereld landen terug te dringen!!


Hopelijk lukt ze dat, in welk land beginnen ze eerst? :oh: :oh: :oh:

Basshunterzz schreef:
Was om 11 bij de opening. Meer vuurwerk heb ik ook niet gezien. Op die fakkels tijdens Frequencerz na dan.


Ah oké ty, had alleen een filmpje gezien hier van iemand die de opening probeerde te filmen maar schrok van het vuurwerk, of ja de knal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


:love:
Baas die dit even in 4K online zet.

Wat een dikke show ook tijdens deze laatste set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou net zeggen "hoe kan het 4k zijn als b2s via YT maar 720p streamde" maar het is blijkbaar iemand die effectief daar was. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Wou net zeggen "hoe kan het 4k zijn als b2s via YT maar 720p streamde" maar het is blijkbaar iemand die effectief daar was. xd


Eigenlijk is het best slim, geen idee hoeveel je met youtube kunt verdienen, maar zou je entree prijs er al uit kunnen halen als je voldoende views hebt? Of denk ik dan te enthousiast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Grim schreef:
Wou net zeggen "hoe kan het 4k zijn als b2s via YT maar 720p streamde" maar het is blijkbaar iemand die effectief daar was. xd


Eigenlijk is het best slim, geen idee hoeveel je met youtube kunt verdienen, maar zou je entree prijs er al uit kunnen halen als je voldoende views hebt? Of denk ik dan te enthousiast :P


Je kunt met YouTube bakken met geld verdienen, maar niet zomaar met één video. Als hij/zij dit bij een aantal feesten doet en voldoende views krijgt, haal je de entreeprijs er makkelijk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan nog een vraag, toegegeven ik weet er weinig vanaf.

Maar er zijn toch nog maar heel weinig toestellen die 4K kunnen afspelen? Zijn toch net pas een paar tv's die het kunnen? Is dat dan puur geupload zodat je in de toekomst die filmpjes in 4K terug kan kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 14:38 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
En dan nog een vraag, toegegeven ik weet er weinig vanaf.

Maar er zijn toch nog maar heel weinig toestellen die 4K kunnen afspelen? Zijn toch net pas een paar tv's die het kunnen? Is dat dan puur geupload zodat je in de toekomst die filmpjes in 4K terug kan kijken?


Het is idd eigenlijk een kansloze feature.. En dan heb je het nog niet eens over de tijd die het nodig heeft om te laden .. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt inderdaad gigantisch veel verdienen met youtube (pewdiepie) maar niet met filmpjes als deze waarin er veel muziek te horen is waar jij totaal geen rechten op hebt. Ofwel wordt het offline gehaald (vindt WE R heel leuk) of de inkomsten van de advertenties gaan rechtstreeks naar de platenlabels en jij krijgt er niks van te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En dan nog een vraag, toegegeven ik weet er weinig vanaf.

Maar er zijn toch nog maar heel weinig toestellen die 4K kunnen afspelen? Zijn toch net pas een paar tv's die het kunnen? Is dat dan puur geupload zodat je in de toekomst die filmpjes in 4K terug kan kijken?


Er is een iMac met een 5k scherm en er zijn een paar televisies met 4K inmiddels. Enigste nadeel is dat het weinig word verkocht.
Heb je een laptop scherm die 1080p HD kan afspelen en je kijkt een 4K filmpje dan is het een normale 1080p HD filmpje voor jezelf..

Grim schreef:
Je kunt inderdaad gigantisch veel verdienen met youtube (pewdiepie) maar niet met filmpjes als deze waarin er veel muziek te horen is waar jij totaal geen rechten op hebt. Ofwel wordt het offline gehaald (vindt WE R heel leuk) of de inkomsten van de advertenties gaan rechtstreeks naar de platenlabels en jij krijgt er niks van te zien.


Dat is waar, als je veel views hebt krijg je 2.50 per 1k views per filmpje..
Per subscriber kan je natuurlijk ook geld verdienen of advertenties in je filmpjes gooien..

Rickzel schreef:
Eigenlijk is het best slim, geen idee hoeveel je met youtube kunt verdienen, maar zou je entree prijs er al uit kunnen halen als je voldoende views hebt? Of denk ik dan te enthousiast :P


Veel filmpjes en veel evenementen zo filmen en je hebt makkelijk de entreeprijs er uit als je genoeg views krijgt, alleen denk ik dat de organisatie of WE R alles offline haalt.
Daarnaast kan je het vast wel betaald als download aanbieden alleen dan betalen er 10 man en die zetten het dan stuk voor stuk op Piratebay of een andere torrentsite..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En dan nog een vraag, toegegeven ik weet er weinig vanaf.

Maar er zijn toch nog maar heel weinig toestellen die 4K kunnen afspelen? Zijn toch net pas een paar tv's die het kunnen? Is dat dan puur geupload zodat je in de toekomst die filmpjes in 4K terug kan kijken?


Eigenlijk slaat die 4K functie nu nog helemaal nergens op. Alleen bij de allernieuwste tv's (en volgens mij laptops ook) zit die functie überhaupt inbegrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran



Toch wel hoogtepunt van de avond denk ik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 11:13 
 

Ja dat klopt, die track klapte er live goed op he!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 17:51 
 

Aftermovie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke aftermovie zo! Krijg toch al wel zin in volgend jaar. :$
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten