Rickzel schreef:
En dan nog een vraag, toegegeven ik weet er weinig vanaf.
Maar er zijn toch nog maar heel weinig toestellen die 4K kunnen afspelen? Zijn toch net pas een paar tv's die het kunnen? Is dat dan puur geupload zodat je in de toekomst die filmpjes in 4K terug kan kijken?
Er is een iMac met een 5k scherm en er zijn een paar televisies met 4K inmiddels. Enigste nadeel is dat het weinig word verkocht.
Heb je een laptop scherm die 1080p HD kan afspelen en je kijkt een 4K filmpje dan is het een normale 1080p HD filmpje voor jezelf..
Grim schreef:
Je kunt inderdaad gigantisch veel verdienen met youtube (pewdiepie) maar niet met filmpjes als deze waarin er veel muziek te horen is waar jij totaal geen rechten op hebt. Ofwel wordt het offline gehaald (vindt WE R heel leuk) of de inkomsten van de advertenties gaan rechtstreeks naar de platenlabels en jij krijgt er niks van te zien.
Dat is waar, als je veel views hebt krijg je 2.50 per 1k views per filmpje..
Per subscriber kan je natuurlijk ook geld verdienen of advertenties in je filmpjes gooien..
Rickzel schreef:
Eigenlijk is het best slim, geen idee hoeveel je met youtube kunt verdienen, maar zou je entree prijs er al uit kunnen halen als je voldoende views hebt? Of denk ik dan te enthousiast

Veel filmpjes en veel evenementen zo filmen en je hebt makkelijk de entreeprijs er uit als je genoeg views krijgt, alleen denk ik dat de organisatie of WE R alles offline haalt.
Daarnaast kan je het vast wel betaald als download aanbieden alleen dan betalen er 10 man en die zetten het dan stuk voor stuk op Piratebay of een andere torrentsite..