Vorig jaar gewoon gelopen.wrote:Ik ga gewoon op z'n El Mare's met de fiets
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Tha Playah heeft een remix gemaakt van Flip 'm op zijn kantje
Morgen te horen bij Team Red
Kan interessant zijnwrote:Tha Playah heeft een remix gemaakt van Flip 'm op zijn kantje![]()
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
wrote:afsluiten met hardcore dus,
E-Force & Luna - Masterclass (Hardcore edit)
Titan zit nog voor Freakz @ Night he..wrote:afsluiten met hardcore dus,
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
Verwacht ook wel een hc edit van Seven
View on YouTube
Nieuwe track van adaro wordt dus in de set van freakz at night gedraaid, dit was al voor zn facebookpost opgenomen dus?
Edit: waarom werkt die link niet als hij tussen [youtube][/youtube] staat
Nieuwe track van adaro wordt dus in de set van freakz at night gedraaid, dit was al voor zn facebookpost opgenomen dus?
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Even de 'S' uit httpS halen.wrote:https://www.youtube.com/watch?v=l-tGP6Ih5is
View on YouTube
-
B
wrote:![]()
![]()
Adaro moet zijn Engelse spraakvaardigheid ff updaten.wrote:Even de 'S' uit httpS halen.wrote:https://www.youtube.com/watch?v=l-tGP6Ih5is
View on YouTube
edit: Niet dat ik normaal met Engels accent kan praten, maar dat terzijde.
Ik denk dat jij je Nederlandse ook wel eens mag updaten, hier is het gewoon spreekvaardigheid, geen spraakvaardigheid.
OT: zin in.
Ga een avondje geen hoge verwachtingen scheppen, door de overdreven hoge mate van raw die er denk ik voorbij zal komen vanaf team 2 (Zatox & Atmozfears met hun stevige platen, en dan nog Brennan Heart met die Sub Sonik remix, & Digital Punk remix).
Vooral zin in team Red, kickrolls
OT: zin in.
Ga een avondje geen hoge verwachtingen scheppen, door de overdreven hoge mate van raw die er denk ik voorbij zal komen vanaf team 2 (Zatox & Atmozfears met hun stevige platen, en dan nog Brennan Heart met die Sub Sonik remix, & Digital Punk remix).
Vooral zin in team Red, kickrolls
Kijk ook erg uit naar Toneshifterz, Code Black en Audiotricz. Hoop op anderhalf uur genieten van heerlijke melodieën. Verwacht van green niet zo bizar veel en kijk bij yellow dan vooral uit naar Frequencerz live. En red wordt gewoon lekker lomp. 
Radical gooit er ook wel een hardcore plaat op.wrote:afsluiten met hardcore dus,
The Ultimate Diss of God's Child (Minus Militia Remix) denk ik
-
B
Laat die hardstyle tracks met hardcore edits maar lekker buiten, hoeft voor mij niet 
Die platen mag die wel thuis laten.wrote:Radical gooit er ook wel een hardcore plaat op.wrote:afsluiten met hardcore dus,
Onwijs zin in, kijk het meest uit naar B-Frontliner!
Ik heb oprecht zin in elk team, Brennan Heart en Zatox wel een beetje mwahhh, maar denk dat Atmozfears er wel wat van kan maken. De opbouw is wat mij betreft echt helemaal top. Van mierzoet naar herrie. Lang geleden dat ik zoveel zin heb gehad in een feestje 
Ik hoor liever Messenger of God.wrote:Radical gooit er ook wel een hardcore plaat op.wrote:afsluiten met hardcore dus,
De enige fatsoenlijke "Hardcore" plaat die uit de richting MiM/RR is gekomen is de collab met Angerfist, op Angerfist zijn album. Ik hoop van harte voor jullie dat hij die platen op dat album van MiM thuislaat.
Trommelen!wrote:Ik hoor liever Messenger of God.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Jajajajawrote: Vooral zin in team Red, kickrolls
Dat zou ik ook erg leuk vinden.wrote:Trommelen!wrote:Ik hoor liever Messenger of God.
Mensen ik heb er zin aan.
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
@Duruz toffe warm-up aantal keren geluisterd deze week!
Verder onwijs veel zin in! Eerste keer hardbass! Heel benieuwd naar al die nieuwe platen
Verder onwijs veel zin in! Eerste keer hardbass! Heel benieuwd naar al die nieuwe platen
Unparalelled Evil is ook vet vind ikwrote:De enige fatsoenlijke "Hardcore" plaat die uit de richting MiM/RR is gekomen is de collab met Angerfist, op Angerfist zijn album. Ik hoop van harte voor jullie dat hij die platen op dat album van MiM thuislaat.