Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Ik ga gewoon op z'n El Mare's met de fiets :cool:


Vorig jaar gewoon gelopen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tha Playah heeft een remix gemaakt van Flip 'm op zijn kantje :lol:

Morgen te horen bij Team Red
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/ :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Tha Playah heeft een remix gemaakt van Flip 'm op zijn kantje :lol:

Morgen te horen bij Team Red


Kan interessant zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

afsluiten met hardcore dus, :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:
afsluiten met hardcore dus, :thumbsup:



E-Force & Luna - Masterclass (Hardcore edit) :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
afsluiten met hardcore dus, :thumbsup:


Titan zit nog voor Freakz @ Night he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 17:12 
 
Hardtraxxer

Verwacht ook wel een hc edit van Seven
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=l-tGP6Ih5is

Nieuwe track van adaro wordt dus in de set van freakz at night gedraaid, dit was al voor zn facebookpost opgenomen dus?

Edit: waarom werkt die link niet als hij tussen [youtube][/youtube] staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 17:36 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=l-tGP6Ih5is

Nieuwe track van adaro wordt dus in de set van freakz at night gedraaid, dit was al voor zn facebookpost opgenomen dus?

Edit: waarom werkt die link niet als hij tussen [youtube][/youtube] staat


Even de 'S' uit httpS halen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn dank is groot :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:22 
 

sonnebloem schreef:
:/ :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
sonnebloem schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=l-tGP6Ih5is

Nieuwe track van adaro wordt dus in de set van freakz at night gedraaid, dit was al voor zn facebookpost opgenomen dus?

Edit: waarom werkt die link niet als hij tussen [youtube][/youtube] staat


Even de 'S' uit httpS halen.



Adaro moet zijn Engelse spraakvaardigheid ff updaten. :x
edit: Niet dat ik normaal met Engels accent kan praten, maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat jij je Nederlandse ook wel eens mag updaten, hier is het gewoon spreekvaardigheid, geen spraakvaardigheid. :whistle:

OT: zin in.
Ga een avondje geen hoge verwachtingen scheppen, door de overdreven hoge mate van raw die er denk ik voorbij zal komen vanaf team 2 (Zatox & Atmozfears met hun stevige platen, en dan nog Brennan Heart met die Sub Sonik remix, & Digital Punk remix).
Vooral zin in team Red, kickrolls :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk ook erg uit naar Toneshifterz, Code Black en Audiotricz. Hoop op anderhalf uur genieten van heerlijke melodieën. Verwacht van green niet zo bizar veel en kijk bij yellow dan vooral uit naar Frequencerz live. En red wordt gewoon lekker lomp. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
afsluiten met hardcore dus, :thumbsup:


Radical gooit er ook wel een hardcore plaat op.
The Ultimate Diss of God's Child (Minus Militia Remix) denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 20:09 
 

Laat die hardstyle tracks met hardcore edits maar lekker buiten, hoeft voor mij niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Frenchkicks schreef:
afsluiten met hardcore dus, :thumbsup:


Radical gooit er ook wel een hardcore plaat op.
The Ultimate Diss of God's Child (Minus Militia Remix) denk ik


Die platen mag die wel thuis laten.

Onwijs zin in, kijk het meest uit naar B-Frontliner! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb oprecht zin in elk team, Brennan Heart en Zatox wel een beetje mwahhh, maar denk dat Atmozfears er wel wat van kan maken. De opbouw is wat mij betreft echt helemaal top. Van mierzoet naar herrie. Lang geleden dat ik zoveel zin heb gehad in een feestje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Frenchkicks schreef:
afsluiten met hardcore dus, :thumbsup:


Radical gooit er ook wel een hardcore plaat op.
The Ultimate Diss of God's Child (Minus Militia Remix) denk ik


Ik hoor liever Messenger of God.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 21:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De enige fatsoenlijke "Hardcore" plaat die uit de richting MiM/RR is gekomen is de collab met Angerfist, op Angerfist zijn album. Ik hoop van harte voor jullie dat hij die platen op dat album van MiM thuislaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Ik hoor liever Messenger of God.

Trommelen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Vooral zin in team Red, kickrolls :love:


Jajajaja :love:


Richardd schreef:
RadicelArmy schreef:
Ik hoor liever Messenger of God.

Trommelen! :D


Dat zou ik ook erg leuk vinden.

Mensen ik heb er zin aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 09:45 
 
Hardtraxxer

@Duruz toffe warm-up aantal keren geluisterd deze week! :thumbup:

Verder onwijs veel zin in! Eerste keer hardbass! Heel benieuwd naar al die nieuwe platen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De enige fatsoenlijke "Hardcore" plaat die uit de richting MiM/RR is gekomen is de collab met Angerfist, op Angerfist zijn album. Ik hoop van harte voor jullie dat hij die platen op dat album van MiM thuislaat.

Unparalelled Evil is ook vet vind ik ^^
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten