Basxt schreef:
stefan_helmond schreef:
cb92 schreef:
Als de line-up redelijk is toch misschien wel gaan

Nog nooit op hardbass geweest omdat ik meestal maar 2 teams leuk vind, misschien aankomend jaar wel gaan.
qua opbouw is het altijd hetzelfde toch? van euforisch naar raw.
In dat geval zal ik dus ook altijd maar +- 2 teams echt leuk vinden.
we shall see

Mwah ik vond afgelopen editie alle teams wel leuk, alleen er zit altijd inderdaad een opbouw in de Hardbass line ups, eerste 2 zijn altijd euforisch/mainstream en dan het 3de team zitten meestal de artiesten die er een beetje tussenin zitten zoals Hard Driver, Ran-D etc en dan is het laatste team Raw.
Hoop op deze editie een keer een originele line up vooral bij de Raw nu artiesten zoals Warface en Delete etc populair beginnen te worden
