Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding



b2s schreef:
De voorverkoop van Hard Bass 2015 start zaterdag 15 november om 13.00 uur via de b2s ticketshop.


Line-Up
Blue
Code Black
Audiotricz
Toneshifterz
Bass Modulators live

Green
Brennan Heart
Atmozfears
Zatox
B-frontliner live

Yellow
Adaro
Crypsis
Outbreak
Frequencerz live

Red
Radical Redemption
Titan
Warface
Freakz at Night live

Host
MC DV8

Datum: 07-02-2015
Tijd: 22:00 - 07:00
Plaats: GelreDome, Arnhem
Leeftijd: 18+
Keyword: #HB15

Bron: Boekje van Decibel
http://www.b2s.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste HB dat ik bij kan wonen :D Als de line-up redelijk is toch misschien wel gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wacht even de line up af, hoop weer op iets nieuws in het laatste team, anders gewoon lekker naar Reverze en Hard Bass skippen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Hier gaan we weer bij zijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:57 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig, vorig jaar een prima feestje gehad :yay: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 16:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Freakz at night :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Als de line-up redelijk is toch misschien wel gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
cb92 schreef:
Als de line-up redelijk is toch misschien wel gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Even de line up afwachten. Heb het na 5 keer eigenlijk ook wel weer een keertje gezien, ondanks dat ik me altijd goed vermaak hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Fuzzylogic schreef:
cb92 schreef:
Als de line-up redelijk is toch misschien wel gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Als B2S de lineup nu eens logisch maakt, en niet weer Brennan Heart in het 3e team ben ik aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Als de line-up redelijk is toch misschien wel gaan :)

Nog nooit op hardbass geweest omdat ik meestal maar 2 teams leuk vind, misschien aankomend jaar wel gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig, had vorig jaar al willen gaan maar toen had ik even wat beters te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
cb92 schreef:
Als de line-up redelijk is toch misschien wel gaan :)

Nog nooit op hardbass geweest omdat ik meestal maar 2 teams leuk vind, misschien aankomend jaar wel gaan.

qua opbouw is het altijd hetzelfde toch? van euforisch naar raw.

In dat geval zal ik dus ook altijd maar +- 2 teams echt leuk vinden.

we shall see :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
stefan_helmond schreef:
cb92 schreef:
Als de line-up redelijk is toch misschien wel gaan :)

Nog nooit op hardbass geweest omdat ik meestal maar 2 teams leuk vind, misschien aankomend jaar wel gaan.

qua opbouw is het altijd hetzelfde toch? van euforisch naar raw.

In dat geval zal ik dus ook altijd maar +- 2 teams echt leuk vinden.

we shall see :cool:


Mwah ik vond afgelopen editie alle teams wel leuk, alleen er zit altijd inderdaad een opbouw in de Hardbass line ups, eerste 2 zijn altijd euforisch/mainstream en dan het 3de team zitten meestal de artiesten die er een beetje tussenin zitten zoals Hard Driver, Ran-D etc en dan is het laatste team Raw.

Hoop op deze editie een keer een originele line up vooral bij de Raw nu artiesten zoals Warface en Delete etc populair beginnen te worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top feest gehad vorige keer, deze keer zeker weten weer aanwezig. vrijwel geen minpunten over de laatste keer en bijna nog nooit zo'n lekker broodje tonijn gegeten daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 14:59 
 
Hardtraxxer

vorige keer wel naar mn zin gehad, w8 sws wel eerst effe de line up af voordat ik mn kaartje koop
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij Hardbass doen ze toch altijd eerst de line-up voordat de ticketsale begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 15:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Bij Hardbass doen ze toch altijd eerst de line-up voordat de ticketsale begint?

Zoals elk groot feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zin schreef:
Bij Hardbass doen ze toch altijd eerst de line-up voordat de ticketsale begint?

Zoals elk groot feest


Oh dan is Qlimax niet zo groot en ik kan mij nog herinneren dat ik al vaker tickets heb besteld voor een feestje waarvoor de line-up nog niet of nog niet helemaal bekend van was, daarom vroeg ik het eventjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaak doet b2s lineup bekend maken voor kaart verkoop en q-dance erna? (Zoals qlimax / hardbass)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Vaak doet b2s lineup bekend maken voor kaart verkoop en q-dance erna? (Zoals qlimax / hardbass)


Defqon / Decibel is juist andersom...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 15:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vorig jaar was de line up bekend voordat de kaartverkoop begon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

De twee keer dat ik ging was de line-up bekend voor de kaartverkoop begon. Net als bij Thrillogy en Loudness volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Top feest! Hopelijk aanwezig.
1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten