Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 265  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 mei 2016 10:38 

Hardtraxx Veteran

iemand enig idee waar je grote stickers kan laten drukken voor weinig? denk aan 80 bij 20 cm. Op de meeste sites kost dat gewoon 9euro of meer. En het liefst waar je nog een preview kan zien (vistaprint heeft dat, zag ik net ff).

Dank :)
Bericht Geplaatst op 13 mei 2016 11:58 

sonnebloem schreef:
hoi, volgende maand word ik wsl door tele2 gebeld of ik een nieuwe tellie wil en abbo verlengen, nou had ik al de s7 in gedachten, iemand die daarmee nu al een goede deal heeft gemaakt via mobiel.nl (voorheen studentmobiel) of gebruikerservaring met 7 heeft?

:corn:

Ik heb de S7 Edge, fijn dingetje, echt supersnel met alles, kunt geheugen uitbreiden, alleen met de edge moet je dus oppassen met de randen soms, als je een filmpje aan het kijken bent ofzo dan kan die wel eens skippen. Maar het is een erg fijne telefoon, beste die ik ooit gehad heb. Heb hem nu een maand, nog steeds tevreden :)
Bericht Geplaatst op 13 mei 2016 12:32 

Hardtraxx Veteran

Hardist schreef:
sonnebloem schreef:
hoi, volgende maand word ik wsl door tele2 gebeld of ik een nieuwe tellie wil en abbo verlengen, nou had ik al de s7 in gedachten, iemand die daarmee nu al een goede deal heeft gemaakt via mobiel.nl (voorheen studentmobiel) of gebruikerservaring met 7 heeft?

:corn:

Ik heb de S7 Edge, fijn dingetje, echt supersnel met alles, kunt geheugen uitbreiden, alleen met de edge moet je dus oppassen met de randen soms, als je een filmpje aan het kijken bent ofzo dan kan die wel eens skippen. Maar het is een erg fijne telefoon, beste die ik ooit gehad heb. Heb hem nu een maand, nog steeds tevreden :)

Wat is nou eigenlijk het voordeel van die edge? Mij lijkt het alleen maar snel te beschadigen. Tenminste, bij mijn telefoon zijn die randen het meest fucked up xd
Bericht Geplaatst op 17 mei 2016 13:40 

Bierkoning

Vraagje aan de Nijmegenaren + omstreken (of andere ervaringsdeskundigen): Ik ga vrijdag t/m zondag met m'n voetbalteam op teamuitje, we zitten dan in een villa ergens tussen Eindhoven en Nijmegen in. We gaan eigenlijk elk jaar stappen in Eindhoven, maar ik vroeg me af of Nijmegen ook leuk stappen is (met een grote groep). Zo ja welke dag kun je dat het beste gaan en naar welke tenten? Alvast bedankt.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2016 16:39 

Hardtraxx Veteran

Drie Gezusters en dan naar de Basement. De Fuik is ook wel lachen, Stretto is ook prima.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2016 17:06 

Hardtraxx Veteran

Nja imo alles vermijden wat in de Molenstraat ligt tussen het Vlaamse Gas en De Tempelier.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2016 18:49 

Bierkoning

Is dat allemaal meer bij gebrek aan beter of is het ook écht leuk? :P
Bericht Geplaatst op 17 mei 2016 19:57 

Hardtraxx Veteran

Heidi's Skihut is ook wel tof.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2016 20:05 

Hardtraxx Veteran

Billabong ook wel leuk, Fuik idd wel. Als je van Brits bier houdt Irish Pub The Shamrock. Café Samson als het niet veel te druk is.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2016 20:28 

Hardtraxx Elite

Zijn er nog mensen wiens Itunes ineens is verkracht? Ineens gaat Itunes mijn metadata veranderen van aantal nummers. (maar 17 van de 1100 ofzo maargoed). Kan je dit uitzetten?

Heeft iemand een beter programma anders dan Itunes? vond itunes echt fijn, maar als ik het niet krijg gefixt moet ik wel overstappen)
Bericht Geplaatst op 18 mei 2016 09:34 

Hardtraxx Elite

Mediamonkey
Bericht Geplaatst op 18 mei 2016 18:47 

Bierkoning

Oke thanks voor de antwoorden. Iemand toevallig ook ervaring met stappen in Venray? Zie dat dat ook in de buurt ligt.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2016 21:44 

Artiest

Sinds een update op m'n telefoon (Xperia Z3C). Staan er icoontjes van zowel wifi als het normale (4g) netwerk boven in. Terwijl dit eerder alleen het wifi icoontje was als ik op wifi zat.

Hoort dit?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2016 22:00 

Hardtraxx Elite

Heb dezelfde telefoon maar geen problemen hier.
Maar wat bedoel je precies? Als je je meldingen opent, dat je daar je wifi enzo kan aanzetten en dat er daar dingen veranderd zijn?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2016 22:40 

Artiest

DL22 schreef:
Heb dezelfde telefoon maar geen problemen hier.
Maar wat bedoel je precies? Als je je meldingen opent, dat je daar je wifi enzo kan aanzetten en dat er daar dingen veranderd zijn?

Nee, ik bedoel in de statusbalk boven in. Waar ook je baterij gebruik enzo staat :) Daar staan dus nu 2 logo'tjes. Één van wifi en één van 4g
Bericht Geplaatst op 18 mei 2016 23:32 

Bierkoning

Misschien even mobiele gegevens uitzetten? Dan zou die 4g weg moeten gaan, wellicht dat ie dan ook wegblijft. Kun je ook gelijk zien of ie wel gewoon op wifi zit.

Aangezien dit onderaan de vorige pagina stond vraag ik het nog maar even:
Pommer schreef:
Oke thanks voor de antwoorden. Iemand toevallig ook ervaring met stappen in Venray? Zie dat dat ook in de buurt ligt.
Bericht Geplaatst op 20 mei 2016 11:32 

Hardtraxx Veteran

Venray ligt nog een aardig eindje bij Nijmegen uit de buurt hoor.
Bericht Geplaatst op 20 mei 2016 12:28 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
we zitten dan in een villa ergens tussen Eindhoven en Nijmegen in.

Dus dan is Venray ook niet zo heel ver ;)
Bericht Geplaatst op 20 mei 2016 12:35 

Hardtraxx Veteran

Oh ja, effe niet aan gedacht :P
Bericht Geplaatst op 20 mei 2016 13:28 

Bierkoning

Van die 3 steden is Venray het dichtste bij :P Dan Nijmegen en daarna pas Eindhoven. Maar niemand?
Bericht Geplaatst op 25 mei 2016 12:00 

Hardtraxxer

Ik ben nu een tijdje bezig met draaien, en wil een mooi een logo & artwork voor op m'n Facebook en Soundcloud. Hiervoor ben ik opzoek naar een goed iemand die dit kan maken.

Ik heb die actie van Dutchaholic Creative Design voorbij zien komen van €350,00 voor €175,00 echter is dat alleen het logo uitwerken in artwork voor op je social media, en ik heb ook nog geen logo. Dus daar zou nog eens €175,00 bovenop komen, en dat is voor mij te veel geld.

Dus weet iemand een persoon die voor een schappelijk prijsje een vet logo kan bedenken + uitwerken dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt!
Bericht Geplaatst op 25 mei 2016 13:35 

Hardtraxx Veteran

Ik ben geen pro of zo, maar zou best eens wat willen klooien en vind het ook wel leuk om te doen :P
Bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:47 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Ik ben geen pro of zo, maar zou best eens wat willen klooien en vind het ook wel leuk om te doen :P

Ik heb je een PM gestuurd !
Bericht Geplaatst op 30 mei 2016 22:51 

Hardtraxx Elite

Ben op zoek naar een carkit. Telefoonhouder is volgens mij ook prima. Hoeft niet al te duur te zijn, zolang ik maar Flitsmeister/TomTom kan gebruiken. Telefoon opladen zou ook fijn zijn! Iemand advies? (Heb overigens een Citroen Saxo)
Bericht Geplaatst op 31 mei 2016 09:06 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Ben op zoek naar een carkit. Telefoonhouder is volgens mij ook prima. Hoeft niet al te duur te zijn, zolang ik maar Flitsmeister/TomTom kan gebruiken. Telefoon opladen zou ook fijn zijn! Iemand advies? (Heb overigens een Citroen Saxo)

Wow ben je echt te lui om te Googlen xd ? Ga naar de Action of Xenos en haal zo'n ding voor een 10tje
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic