Waar?
Bij de linkse trap van de voorste bar aan de linkerkant dus.
Hoe laat?
03:15 uur.
Een kwartiertje na Headhunterz (live), zodat iedereen op z'n gemakje die kant op kan komen.

Ik hobbel denk wel even langs met mooiboy Teknizionwrote:
Waar?
Bij de linkse trap van de voorste bar aan de linkerkant dus.
Hoe laat?
03:15 uur.
Een kwartiertje na Headhunterz (live), zodat iedereen op z'n gemakje die kant op kan komen.
Wat was dat dan?wrote:Als er maar niet weer zo'n awkward fotomoment wordt georganiseerd a la Wish.
De foto op wish '11 was wel erg geslaagdwrote:Als er maar niet weer zo'n awkward fotomoment wordt georganiseerd a la Wish.
Ik zal me best doen om het zo awkward mogelijk aan te kondigenwrote:Ja maar gewoon de manier waarop het werd aangekondigd.

wrote:Ik heb een uniek shirt aan, zelf gedesignedDus als je deze ziet weet je zeker dat ik het ben.
Oke ik ga je de hele avond zoeken, kom daar verder toch niet om te feesten ofzo.wrote:Knal morgen wel een fototje neer met het shirt wat ik aan heb, moet te doen zijn dacht ik zo me te vinden
Oke ik ga je de hele avond zoeken, kom daar verder toch niet om te feesten ofzo.wrote:Knal morgen wel een fototje neer met het shirt wat ik aan heb, moet te doen zijn dacht ik zo me te vinden
wrote:Oke ik ga je de hele avond zoeken, kom daar verder toch niet om te feesten ofzo.wrote:Knal morgen wel een fototje neer met het shirt wat ik aan heb, moet te doen zijn dacht ik zo me te vinden