Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Waar?
Bij de linkse trap van de voorste bar aan de linkerkant dus.

Hoe laat?
03:15 uur.
Een kwartiertje na Headhunterz (live), zodat iedereen op z'n gemakje die kant op kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar of ik er zelf bij ben weet ik nog niet. Moet ik nog even bekijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 19:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Afbeelding
Waar?
Bij de linkse trap van de voorste bar aan de linkerkant dus.

Hoe laat?
03:15 uur.
Een kwartiertje na Headhunterz (live), zodat iedereen op z'n gemakje die kant op kan komen.


Ik hobbel denk wel even langs met mooiboy Teknizion

Edit: als deze locatie en tijd definitief is dan gooi ik t even in een berichtje op de Hardtraxx social media
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het goed. Beginshow van Team Red bekijken en dan richting die kant (Als we er al niet staan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Als er maar niet weer zo'n awkward fotomoment wordt georganiseerd a la Wish.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Sicke shit de opperbaas aanwezig? Must. Be. There.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Als er maar niet weer zo'n awkward fotomoment wordt georganiseerd a la Wish.

Wat was dat dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Als er maar niet weer zo'n awkward fotomoment wordt georganiseerd a la Wish.

De foto op wish '11 was wel erg geslaagd :D
Dit jaar was een beetje idioot idd xd gewoon een bovenaanzicht van de hele area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ja maar gewoon de manier waarop het werd aangekondigd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ja maar gewoon de manier waarop het werd aangekondigd :P.

Ik zal me best doen om het zo awkward mogelijk aan te kondigen ;) (Als ik er bij ben).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

Als het maar met een feesthoedje gebeurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:20 
 

Bas, neem je je zonnebril mee voor de lasers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Nee ik ga altijd met mijn rug naar het podium staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:24 
 

Met zonnebril herken je me zoiezo niet, hide and seek :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon naar een shirt met een disney-figuur zoeken, not that hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:29 
 

Hahaha, boerelul :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb een uniek shirt aan, zelf gedesigned :cool: Dus als je deze ziet weet je zeker dat ik het ben.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:37 
 

Nou bas zoek en ge zult vinden, een donkerblauw shirt met v-hals, een snoopy op de rechterborst in het klein en achterop de rug met koeienletters ''COOL'' .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Ik heb een uniek shirt aan, zelf gedesigned :cool: Dus als je deze ziet weet je zeker dat ik het ben.

Afbeelding


:cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 19:02 
 

vet shirt hehe

maar gvd late meeting xd
ik ben dr bij :) als ik et niet vergeet haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet shirt! :worship:

Ik doe m'n Loudness 2012 shirt weer aan (die K-Swoosh ontworpen had).
Of ik naar de meeting ga zie ik nog wel, waarschijnlijk niet, want ik ben met 4 niet-hardtraxxers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:12 
 

Knal morgen wel een fototje neer met het shirt wat ik aan heb, moet te doen zijn dacht ik zo me te vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Knal morgen wel een fototje neer met het shirt wat ik aan heb, moet te doen zijn dacht ik zo me te vinden :P

Oke ik ga je de hele avond zoeken, kom daar verder toch niet om te feesten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Knal morgen wel een fototje neer met het shirt wat ik aan heb, moet te doen zijn dacht ik zo me te vinden :P

Oke ik ga je de hele avond zoeken, kom daar verder toch niet om te feesten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:48 
 

Pommer schreef:
JEFSKIII schreef:
Knal morgen wel een fototje neer met het shirt wat ik aan heb, moet te doen zijn dacht ik zo me te vinden :P

Oke ik ga je de hele avond zoeken, kom daar verder toch niet om te feesten ofzo.


xd

Eens kijken of je me vind dan :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten