Firetrap schreef:
JEFSKIII schreef:
Als dat de beruchte Hardtraxxers zijn, heb ik er 3 van gezien namelijk, eerste foto met dat rode horloge, die met het loudness shirt en linksboven die jonge onder dat meisje.
Godverdepotver, dan zie je Bas daar staan en denk je hmm, grote mond dat ie me zou herkennen en vinden, maar nee moet hij weer op die foto de mooiboy uit gaan hangen he.
Sowieso dat jij me gewoon ontlopen heb.
Nee jonge, ik heb er extra opgelet, maar als jij graag verstoppertje wilt spelen op een hardstyle feest dan gaat mijn voorkeur op het volgende feest uit naar tikkertje.
Geef me maar weer de schuld!!!