Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:05 
 

Stonden vrijwel de heletijd rechts in het midden bij de zijkant 10meter van de bar en de trap omhoog richting de tribunes.
En dan bedoel ik met rechts dus die kant waar de rookruimte+wc's waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Stonden vrijwel de heletijd rechts in het midden bij de zijkant 10meter van de bar en de trap omhoog richting de tribunes.
En dan bedoel ik met rechts dus die kant waar de rookruimte+wc's waren.

Welke andere rechts is er dan?

Almightyy schreef:
Jij liep sowieso wat af

Lopen is gewoon chill, ging ook vaak bier halen omdat ik dan gewoon zin had om te lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:09 
 

Pommer schreef:
JEFSKIII schreef:
Stonden vrijwel de heletijd rechts in het midden bij de zijkant 10meter van de bar en de trap omhoog richting de tribunes.
En dan bedoel ik met rechts dus die kant waar de rookruimte+wc's waren.

Welke andere rechts is er dan?

Almightyy schreef:
Jij liep sowieso wat af

Lopen is gewoon chill, ging ook vaak bier halen omdat ik dan gewoon zin had om te lopen :P


Tegenover links
Denk zeg het even, god weet hoe sommige mensen staan hé :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Stonden vrijwel de heletijd rechts in het midden bij de zijkant 10meter van de bar en de trap omhoog richting de tribunes.
En dan bedoel ik met rechts dus die kant waar de rookruimte+wc's waren.

Zal het wss rond de meeting zijn geweest, althans waar die 3 foto's zijn gemaakt. Voor de rest iig voornamelijk aan de linker kant van de zaal gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:15 
 

Heb ook eventjes links vooraan gestaan, maar dat was maar een kwartiertje ongeveer tijdens red.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ow ja nja wij begonnen linksvoor een beetje toen wat meer naar het midden gegaan wegens drukte/geluid en toen eigenlijk op die plek blijven staan. Moet wel zeggen dat er echt een grote groep bekenden rondhing daar dus eigenlijk in een cirkel van 20m rond gestuiterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ^^ was gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ow ja nja wij begonnen linksvoor een beetje toen wat meer naar het midden gegaan wegens drukte/geluid en toen eigenlijk op die plek blijven staan. Moet wel zeggen dat er echt een grote groep bekenden rondhing daar dus eigenlijk in een cirkel van 20m rond gestuiterd.

En zo is het :)

Ik kan ook wel gaan zeggen dat ik 'die en die' nog had willen zien, maar feit is dat ik met de mensen die ik heb gezien grote lol heb gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Als dat de beruchte Hardtraxxers zijn, heb ik er 3 van gezien namelijk, eerste foto met dat rode horloge, die met het loudness shirt en linksboven die jonge onder dat meisje.

Godverdepotver, dan zie je Bas daar staan en denk je hmm, grote mond dat ie me zou herkennen en vinden, maar nee moet hij weer op die foto de mooiboy uit gaan hangen he.


Sowieso dat jij me gewoon ontlopen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:09 
 

Firetrap schreef:
JEFSKIII schreef:
Als dat de beruchte Hardtraxxers zijn, heb ik er 3 van gezien namelijk, eerste foto met dat rode horloge, die met het loudness shirt en linksboven die jonge onder dat meisje.

Godverdepotver, dan zie je Bas daar staan en denk je hmm, grote mond dat ie me zou herkennen en vinden, maar nee moet hij weer op die foto de mooiboy uit gaan hangen he.


Sowieso dat jij me gewoon ontlopen heb.


Nee jonge, ik heb er extra opgelet, maar als jij graag verstoppertje wilt spelen op een hardstyle feest dan gaat mijn voorkeur op het volgende feest uit naar tikkertje.

Geef me maar weer de schuld!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dat doe ik inderdaad!!! Iedereen tegengekomen van HT zowat en jou niet, ook niet slim om dan rechts te gaan staan :P heb vaak zat rondgekeken op goed geluk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:13 
 

Ik mocht van me mama niet naar de Hardtraxx meeting, ze is bang dat ik met drugs in verband word gebracht en ik thuis kom met een witte snor

Nee ik was vergeten dat het links was en daar was ik bijna niet, helaas.
Op Loudness weer een kans, daar kom je overigens sneller iemand tegen lijkt me gezien daar 10.000 man is, of iig stukke minder. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

True
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almightyy schreef:
Nog de groeten van mijn vriendin!!!!

Zo zeg, die heeft echt een heel bijzondere naam, die vergeet ik in ieder geval niet meer xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Almightyy schreef:
Nog de groeten van mijn vriendin!!!!

Zo zeg, die heeft echt een heel bijzondere naam, die vergeet ik in ieder geval niet meer xD

Ik ben hem al vergeten :$ maar weet idd nog dat het een aparte naam was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:20 
 
Hardtraxxer

Niet bij de meeting aanwezig geweest omdat ik mijn vriendengroep niet kwijt wou raken en omdat wij helemaal aan de andere kant van de zaal stonden en het te druk was om daar doorheen te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon Ylva, zo moeilijk is dat niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:28 
 
Hardtraxxer

Oh, ik verstond sylvia
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig wat nieuwe mensen gesproken omdat m'n groep volgens mij toevallig vlakbij een meeting spot stond ofzo. :P

Opaaaa staat me nog bij en uhmmmm..... jahoor de rest van de namen ben ik weer vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Aardig wat nieuwe mensen gesproken omdat m'n groep volgens mij toevallig vlakbij een meeting spot stond ofzo. :P

Opaaaa staat me nog bij en uhmmmm..... jahoor de rest van de namen ben ik weer vergeten.


Ik heb medelijden met je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 01:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Degenen die ik me zo kan herinneren: Black Sunrise

Heb ik jou gezien?? Volgens mij niet hoor :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten