Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:30 
 

Mr Lellebel schreef:
JEFSKIII schreef:
Joehoeeee is je geraden :yay:

Ik wil jou wel meeten :P


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Weet waar je aan begint
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:35 
 

Wie hij of ik? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Jurrien, hij of ik :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:47 
 

Hij zal mij wel bedoelen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Hij zal mij wel bedoelen :$

Denk het ook :( Ik ben ook heel raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:59 
 

Ik moet zeggen dat ik wel een party animal ben.

Als baco's echt 2.5 consumpties zijn word het een duur avondje aangezien ik alleen baco ga drinken, bier komt er niet in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik bedoelde inderdaad JEFFSKI, once you go lellebel, you want nothing else
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:06 
 

Jurheinen schreef:
Ik bedoelde inderdaad JEFFSKI, once you go lellebel, you want nothing else


Once you go black, you never go back
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:19 
 

Das van die kale Belg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:47 
 
Hardtraxxer

Mocht ik aan de meeting denken dan kom ik misschien ook nog wel langs
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Mocht ik aan de meeting denken dan kom ik misschien ook nog wel langs
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie gaan er eigenlijk allemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wellicht kom ik even kijken als ik in de buurt ben. Altijd een pret in het Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:14 
 

Maak dag van te voren wel een foto van 't shirt wat ik aantrek, en die valt wel op dus moet te doen zijn me te vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Mocht ik aan de meeting denken dan kom ik misschien ook nog wel langs
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

maarten0546 schreef:
Henkiev112 schreef:
Mocht patrickjeb aan de meeting denken dan kom ik misschien ook nog wel langs
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
maarten0546 schreef:
Henkiev112 schreef:
Mocht patrickjeb aan de meeting denken dan kom ik misschien ook nog wel langs

:lol:

Is er al een tijd afgesproken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:05 
 
Hardtraxx Elite

Misschien! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Misschien! ;)


Hihi :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hoppa! ik ben erbij. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
alleen Pecola-tje kunnen vinden toevallig later op de avond rond die plek.

Huh, waarom weet ik hier niks meer van..? :lol:

OT: denk dat ik wel even langs kom hobbelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:49 
 
Hardtraxxer

Hoelaat word er nou gemeet? Begin van team Red?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 02:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel misschien kijkje nemen ligt aan tijd, en vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 13:45 
 
Hardtraxx Addict

Waar is 'ie?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten