Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:11 
 

Pommer schreef:
JEFSKIII schreef:
Knal morgen wel een fototje neer met het shirt wat ik aan heb, moet te doen zijn dacht ik zo me te vinden :P

Oke ik ga je de hele avond zoeken, kom daar verder toch niet om te feesten ofzo.

ik doe mee! WIE IS DE JEFSKIII!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:34 
 

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik eraan denk, hobbel ik ook wel ff langs. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 01:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
JEFSKIII schreef:
Knal morgen wel een fototje neer met het shirt wat ik aan heb, moet te doen zijn dacht ik zo me te vinden :P

Oke ik ga je de hele avond zoeken, kom daar verder toch niet om te feesten ofzo.

ik doe mee! WIE IS DE JEFSKIII!

Op zoek naar de "COOL"?

Delt-A schreef:
Ik doe m'n Loudness 2012 shirt weer aan (die K-Swoosh ontworpen had).

Denk dat ik met je mee doe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 12:09 
 

Neenee, doe een ander shirt aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb een donkerpaars/blauw Two and a half kings t-shirt aan. Vast wel te herkennen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:13 
 

Afbeelding

Hier aan ben ik te herkennen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
[plaatje]

Hier aan ben ik te herkennen ^^


Vet! Moet lukken denk :D
Ik weet niet waaraan ik te herkennen ben, ga zo nog outfit shoppen met een vriendin :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voor de mensen met intresse ik heb een zwart fusion shirt aan :D nogmaals wie me vindt krijgt een biertje ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Happy face shirt dan maar denk ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
JEFSKIII schreef:
[plaatje]

Hier aan ben ik te herkennen ^^


Vet! Moet lukken denk :D
Ik weet niet waaraan ik te herkennen ben, ga zo nog outfit shoppen met een vriendin :whistle:


Aan een nonchalant baardje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:46 
 

En Bas, gaat het lukken mij te vinden vanavond denk je? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hoevaak ga je het godverdomme nog vragen aandachtshoer :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:54 
 

Erg vaak, had je maar niet moeten zeggen dat je me zoiezo zou vinden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Hoevaak ga je het godverdomme nog vragen aandachtshoer :mad:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wie zijn erbij? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik in de buurt ben loop ik ook wel even langs. Heb een zwart shirt aan, dus opvallen doe ik niet echt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:27 
 
Hardtraxxer

Wie weet kom ik ook eens langs :) Hoewel ik volgens mij alleen Kasper echt ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ken helemaal niemand. xd Wellicht, als ik in de buurt ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom wel langs met Chicken en een maat denk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:35 
 
Hardtraxxer

Als ik dr aan denk ben k er ook bij, kben te herkennen aan n qbase 2011 shirt
Deze dus:
Afbeelding

En eventueel aan m'n oranje spacebril..
Zoeen dus:
Afbeelding
Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ken op een enkeling na niemand op HT persoonlijk, maar ben altijd wel in voor een mooi praatje. Meeting gaat 'm waarschijnlijk niet worden maar iig te herkennen aan rode tanktop. Mooi feestje gewenst gasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HEY IK BEN TE HERKENNEN AAN M'N GIGANTISCHE LUL WAAR IK ACHTERAAN LOOP TOT VANAVOND HE!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hey jongens weet iemand of Jefskiii hierheen gaat ik wil hem echt kkgraag meeten maar hij laat helemaal niks horen gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
HEY IK BEN TE HERKENNEN AAN M'N GIGANTISCHE LUL WAAR IK ACHTERAAN LOOP TOT VANAVOND HE!!!


Hoe kun je nou achter jezelf aanlopen?? :x :D
De mensen die mij kennen zien we vanzelf wel rondwandelen. Tot vanavond (L) :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten