Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 17:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ik met iemand afspreek in 't gelredome omdat we bijv andere ingangen hebben of wat dan ook doen we dat altijd bij de bar linksvoor en dan bij het trappetje waar je de zaal in loopt, en dan niet degene het dichtst bij het podium maar die daarvoor.

Beetje duidelijk? :P

Edit: Dit dus xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:12 
 
Hardtraxxer

Mooie plek, daar staan wij met onze vriendengroep meestal in het gelredome. Dus ik zeg doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja wij dus ook, waar die pijl begint zo'n beetje en dan nog iets meer naar het midden toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap je en dat is een prima plek ja. Bijna de hele avond vertoeft met Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:40 
 
Hardtraxxer

Midden vooraan van 5.00 tot 6.30 voor alle Theracords supporters :) tegen die tijd is t daar rustig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:34 
 

Prima plek! Geen moeilijke "3e speaker van voor 2e van links" coordinaten meer dit jaar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:36 
 

Ik ben wel van de partij hoor schatjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar was de meest beroerde plek ooit. Heb me een partij zitten rond dwalen daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:13 
 

Wat voor eten kun je daar eigelijk scoren, iemand die dat nog weet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Vorig jaar was de meest beroerde plek ooit. Heb me een partij zitten rond dwalen daar

Geloof me, de plek die ik in dat kunstwerk hierboven bedoel is een eitje.

JEFSKIII schreef:
Wat voor eten kun je daar eigelijk scoren, iemand die dat nog weet? xd

Alles gezien daar, loempias, snacks, patat, broodjes unox etc. Alleen kon ik nergens fruit vinden vorig jaar, vind ik altijd het lekkerst op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

Geen idee waar ik met m'n vriendengroep ga staan, maar misschien kom ik wel even langs hobbelen bij een meeting. Nieuwe vriendjes maken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:22 
 

Pommer schreef:
Jurheinen schreef:
Vorig jaar was de meest beroerde plek ooit. Heb me een partij zitten rond dwalen daar

Geloof me, de plek die ik in dat kunstwerk hierboven bedoel is een eitje.

JEFSKIII schreef:
Wat voor eten kun je daar eigelijk scoren, iemand die dat nog weet? xd

Alles gezien daar, loempias, snacks, patat, broodjes unox etc. Alleen kon ik nergens fruit vinden vorig jaar, vind ik altijd het lekkerst op een feest.


Dat word flink bunkeren daar dan, Loempias + Patat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Die van jou ziet er betrouwbaar uit jurre, alleen ben ik er niet dit jaar :P
En ik heb vorig jaar fruit gehad, zat helemaal in een hoek verstopt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Die van jou ziet er betrouwbaar uit jurre, alleen ben ik er niet dit jaar :P
En ik heb vorig jaar fruit gehad, zat helemaal in een hoek verstopt :cool:

Bastards, ach ja gelukkig kon ik de raketjes wel vinden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:28 
 

Consumpties zalle denk ik 3 euro ps liggen?

Overigens ons Basje (Firetrap) denkt me zeker te herkennen en dan vraag ik wel waar de rest van Hardtraxx is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

Denk gewoon 2,50 hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:34 
 
Hardtraxx Addict

Misschien dat ik ook (voor het eerst) een keertje kom kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:35 
 

Jurheinen schreef:
Denk gewoon 2,50 hoor ;)


4 voor een 10'tje is ook logisch ja...

Hoe zit dat dan eigelijk met de aantal consumpties voor een Baco'tje of flesje water? Neem aan 2 consumpties en gewoon bier/frisdrank/redbull 1 consumptie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Jurheinen schreef:
Denk gewoon 2,50 hoor ;)


4 voor een 10'tje is ook logisch ja...

Hoe zit dat dan eigelijk met de aantal consumpties voor een Baco'tje of flesje water? Neem aan 2 consumpties en gewoon bier/frisdrank/redbull 1 consumptie ?

Ze hebben dat smerige go fast ipv red bull, dat kost 1,5 muntje dacht ik. Baco volgens mij 2,5 maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neem in Gelredome-feesten altijd broodje gyros, gvd lekker. Staat altijd achter de tribune korte zijde wanneer je de ring op loopt.

En idd ik zal je wel voorstellen Jeff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:55 
 

Joehoeeee is je geraden :yay:

Broodje Gyros is instant win, hopelijk is het niet TE druk bij de barren
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran

Valt reuze mee is mijn ervaring, elke bar is ook heel breed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Wat voor eten kun je daar eigelijk scoren, iemand die dat nog weet? xd

"Curryworst" en "pintje" snappe ze daar allesinds niet -.- Ben benieuwd hoe die duitsers/fransen daar hun consumpties besteld moete krijge dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:12 
 
Hardtraxx Veteran

In het Engels bijvoorbeeld, is maar een suggestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Joehoeeee is je geraden :yay:

Ik wil jou wel meeten :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten