wrote:Hey jongens weet iemand of Jefskiii hierheen gaat ik wil hem echt kkgraag meeten maar hij laat helemaal niks horen gr.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Vind Ik Leuk!wrote:Hey jongens weet iemand of Jefskiii hierheen gaat ik wil hem echt kkgraag meeten maar hij laat helemaal niks horen gr.
Mensen die Nando zoeken, je kunt 'm vinden recht achter mewrote:HEY IK BEN TE HERKENNEN AAN M'N GIGANTISCHE LUL WAAR IK ACHTERAAN LOOP TOT VANAVOND HE!!!
Even kijken of ik en Jor-D langskomen.. Vast wel 
wrote:Even kijken of ik en Jor-D langskomen.. Vast wel
wrote:Ik hobbel denk wel even langs met mooiboy Teknizion
wrote:Mensen die Nando zoeken, je kunt 'm vinden recht achter mewrote:HEY IK BEN TE HERKENNEN AAN M'N GIGANTISCHE LUL WAAR IK ACHTERAAN LOOP TOT VANAVOND HE!!!
Was een leuke meeting
Mijn soulmate gevonden... 
-
J
Niet geweest, niemand gezien van Hardtraxxwrote:Hey jongens weet iemand of Jefskiii hierheen gaat ik wil hem echt kkgraag meeten maar hij laat helemaal niks horen gr.
Ben net terug, nu lekker in bad liggen en Ajax kijken straks.
Was een topfeest, en eerste ervaring met Thera(cords) LIVE, en gelijk verkocht, wat ging dat hard zeg.
En wanneer wist je dat er Theracords platen kwamen? Natuurlijk toen Thera als een malle stond te springen, held
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik was ongeveer wel waar ik dacht dat het moest zijn, ongeveer half 6
niemand gezien
Leuke meeting
, waar welgeteld 6 man op af zijn gekomen, op het afgesproken tijdstip, en plaats
.. Voorderest wel redelijk wat hardtraxxers gezien en gesproken! 
-
J
Sorry dat ik niks liet weten
Helaas niet veel HT'ers tegengekomen, maar ik ben ook niet echt gaan wandelen door de zaal 
Volgende x beter
Volgende x beter
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
we vinden je niet meer lief!wrote:Sorry dat ik niks liet weten
Ben niet meer gegaan, maar volgens mij stond ik op de goede plek haha.
Was wel een leuk feestje maar was alsnog druk en het geluid was slecht.
Haha toen we 10 minuten op de afgesproken plek stonden, hebben we de meeting verplaatst naar waar jullie stondenwrote:Ben niet meer gegaan, maar volgens mij stond ik op de goede plek haha.
Was ook een veel beter idee, konden we tenminste wat leuke danspasjes doenwrote:Haha toen we 10 minuten op de afgesproken plek stonden, hebben we de meeting verplaatst naar waar jullie stondenwrote:Ben niet meer gegaan, maar volgens mij stond ik op de goede plek haha.
-
G
niet geweest ivm het kwijtraken van mn groep, geen zin om iederen kwijt te raken en zo ongeveer heel HT was ik al tegen gekomen, dus vond et wel prima
-
S
Dankzij de meeting mijn groep weer teruggevonden.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wrote:Dankzij de meeting mijn groep weer teruggevonden.
?-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Waar blijft die vercrackte foto dan
Ik heb trouwens alleen steffnov gemeet. Voorderest niemand gevonden..
Hey Rik, wist niet dat jij er ook was man. Top meeting gehadwrote:Waar blijft die vercrackte foto dan
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Thijs*wrote:Hey Rik, wist niet dat jij er ook was man. Top meeting gehadwrote:Waar blijft die vercrackte foto dan
Edit: Rik**
Edit edit: Thijs***
Edit edit edit: Rik****
Edit edit edit edit: Daniël*****
Edit edit edit edit edit: Rob******
Last edited by TechnoboyYNWA on , edited 1 time in total.
Schizofrenie is ook een talent.