Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hey jongens weet iemand of Jefskiii hierheen gaat ik wil hem echt kkgraag meeten maar hij laat helemaal niks horen gr.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hey jongens weet iemand of Jefskiii hierheen gaat ik wil hem echt kkgraag meeten maar hij laat helemaal niks horen gr.

Vind Ik Leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
HEY IK BEN TE HERKENNEN AAN M'N GIGANTISCHE LUL WAAR IK ACHTERAAN LOOP TOT VANAVOND HE!!!


Mensen die Nando zoeken, je kunt 'm vinden recht achter me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Even kijken of ik en Jor-D langskomen.. Vast wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 21:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Even kijken of ik en Jor-D langskomen.. Vast wel :)


:yes:

Jor-D schreef:
Ik hobbel denk wel even langs met mooiboy Teknizion
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Nando schreef:
HEY IK BEN TE HERKENNEN AAN M'N GIGANTISCHE LUL WAAR IK ACHTERAAN LOOP TOT VANAVOND HE!!!


Mensen die Nando zoeken, je kunt 'm vinden recht achter me :D


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuke meeting :D Mijn soulmate gevonden... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 12:41 
 

Pommer schreef:
Hey jongens weet iemand of Jefskiii hierheen gaat ik wil hem echt kkgraag meeten maar hij laat helemaal niks horen gr.

Niet geweest, niemand gezien van Hardtraxx xd

Ben net terug, nu lekker in bad liggen en Ajax kijken straks.
Was een topfeest, en eerste ervaring met Thera(cords) LIVE, en gelijk verkocht, wat ging dat hard zeg. :worship:
En wanneer wist je dat er Theracords platen kwamen? Natuurlijk toen Thera als een malle stond te springen, held xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was ongeveer wel waar ik dacht dat het moest zijn, ongeveer half 6 xd niemand gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke meeting xd , waar welgeteld 6 man op af zijn gekomen, op het afgesproken tijdstip, en plaats :P .. Voorderest wel redelijk wat hardtraxxers gezien en gesproken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:30 
 

Sorry dat ik niks liet weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helaas niet veel HT'ers tegengekomen, maar ik ben ook niet echt gaan wandelen door de zaal :)
Volgende x beter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:11 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Sorry dat ik niks liet weten


we vinden je niet meer lief!

Ben niet meer gegaan, maar volgens mij stond ik op de goede plek haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was wel een leuk feestje maar was alsnog druk en het geluid was slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ben niet meer gegaan, maar volgens mij stond ik op de goede plek haha. :P

Haha toen we 10 minuten op de afgesproken plek stonden, hebben we de meeting verplaatst naar waar jullie stonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Onthafloorx schreef:
Ben niet meer gegaan, maar volgens mij stond ik op de goede plek haha. :P

Haha toen we 10 minuten op de afgesproken plek stonden, hebben we de meeting verplaatst naar waar jullie stonden :P

Was ook een veel beter idee, konden we tenminste wat leuke danspasjes doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:26 
 

niet geweest ivm het kwijtraken van mn groep, geen zin om iederen kwijt te raken en zo ongeveer heel HT was ik al tegen gekomen, dus vond et wel prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:29 
 

Dankzij de meeting mijn groep weer teruggevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Dankzij de meeting mijn groep weer teruggevonden.

Afbeelding ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:37 
 
Hardtraxxer

Waar blijft die vercrackte foto dan

Ik heb trouwens alleen steffnov gemeet. Voorderest niemand gevonden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steff was er niet? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Waar blijft die vercrackte foto dan

Ik heb trouwens alleen steffnov gemeet. Voorderest niemand gevonden..

Hey Rik, wist niet dat jij er ook was man. Top meeting gehad :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:54 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Waar blijft die vercrackte foto dan

Ik heb trouwens alleen steffnov gemeet. Voorderest niemand gevonden..

Hey Rik, wist niet dat jij er ook was man. Top meeting gehad :loving:


Thijs*

Edit: Rik**

Edit edit: Thijs***

Edit edit edit: Rik****

Edit edit edit edit: Daniƫl*****

Edit edit edit edit edit: Rob******
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schizofrenie is ook een talent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

_0-
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten