Had ik straks in de shout gegooid man, upload hem nog wel een keerwrote:Waar blijft die vercrackte foto dan
Ik heb trouwens alleen steffnov gemeet. Voorderest niemand gevonden..
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
J
Haha, fucking geflipte shit was het! Heerlijkwrote:Was een leuke meetingMijn soulmate gevonden...
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Ik kreeg dit weer in mijn mail-box
WIJ staan links bij de bar
-
G
dafuq doet steffnov op hard bass 
Er niet zijnwrote:dafuq doet steffnov op hard bass
Had zoveel meetings dat ik niet meer wist welke meeting hoe laat waar was 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Sociaalslet.
-
G
ik wou al zeggenwrote:Er niet zijnwrote:dafuq doet steffnov op hard bass
En Kasper, jij hebt echt een episch pretgezicht, maat xD Leuk om je eens te spreken!
-
J
Als dat de beruchte Hardtraxxers zijn, heb ik er 3 van gezien namelijk, eerste foto met dat rode horloge, die met het loudness shirt en linksboven die jonge onder dat meisje.
Godverdepotver, dan zie je Bas daar staan en denk je hmm, grote mond dat ie me zou herkennen en vinden, maar nee moet hij weer op die foto de mooiboy uit gaan hangen he.
Godverdepotver, dan zie je Bas daar staan en denk je hmm, grote mond dat ie me zou herkennen en vinden, maar nee moet hij weer op die foto de mooiboy uit gaan hangen he.
Ik ben met het Loudness shirt, Patrickjeb is die onder dat meisje en met het rode horloge is Nemesyz.wrote:Als dat de beruchte Hardtraxxers zijn, heb ik er 3 van gezien namelijk, eerste foto met dat rode horloge, die met het loudness shirt en linksboven die jonge onder dat meisje.
-
J
Wow dan heb ik jullie wel gezien!!!

Tijdens Team Green zwaar vdk

Tijdens Team Green zwaar vdk
Last edited by JEFSKIII on , edited 1 time in total.
Gezellig feestje gehad.
Ook weer een paar (ex)HT-ers tegengekomen, maar had geen zin om daar te blijven hangen.
Degenen die ik me zo kan herinneren: 93Wesley93, Black Sunrise, Mr Lellebel, Nemesyz, Stefaneke, Patrickjeb, Nando & Banaanslak.
En een aantal nieuwe gezichten: Chicken, The Skribbler, Ruubiie & Almighty
Ook weer een paar (ex)HT-ers tegengekomen, maar had geen zin om daar te blijven hangen.
Degenen die ik me zo kan herinneren: 93Wesley93, Black Sunrise, Mr Lellebel, Nemesyz, Stefaneke, Patrickjeb, Nando & Banaanslak.
En een aantal nieuwe gezichten: Chicken, The Skribbler, Ruubiie & Almighty
Ik heb KSwoosh, mikeee, Nando, Hooli en (een OVERENTHOUSIASTE) Henk-Jan gezien. Die had er namelijk al goed zin in bij binnenkomst.
De meeting is me helaas ontgaan, maargoed. Meeten en het Gelredome is vrijwel nooit een succes..
De meeting is me helaas ontgaan, maargoed. Meeten en het Gelredome is vrijwel nooit een succes..
Wat dan?wrote:Dat vond de bewaking ookwrote:(een OVERENTHOUSIASTE) Henk-Jan gezien. Die had er namelijk al goed zin in bij binnenkomst.![]()
Hahahawrote:Dat vond de bewaking ookwrote:(een OVERENTHOUSIASTE) Henk-Jan gezien. Die had er namelijk al goed zin in bij binnenkomst.![]()
Kerel?! Ik heb jou niet gezienwrote:Heb ik jou niet gezien Jorn!
Nee, jou niet!wrote:Heb ik jou niet gezien Jorn!
Ja! Lullo!!! Suus vroeg ook nog naar je, heb Technoboy nog echt 3x gezien ofzoiets waar stond je dan?wrote:Kerel?! Ik heb jou niet gezienwrote:Heb ik jou niet gezien Jorn!Grootste minpuntvan het feest
Suuswrote:Ja! Lullo!!! Suus vroeg ook nog naar je, heb Technoboy nog echt 3x gezien ofzoiets waar stond je dan?wrote:Kerel?! Ik heb jou niet gezienwrote:Heb ik jou niet gezien Jorn!Grootste minpuntvan het feest
Toen ik jullie tegenkwam was ik naar hun op zoek dus zo ver stonden we niet uit elkaar denk ik, of ik ben helemaal verkeerd gelopenwrote:Ja! Lullo!!! Suus vroeg ook nog naar je, heb Technoboy nog echt 3x gezien ofzoiets waar stond je dan?wrote:Kerel?! Ik heb jou niet gezienwrote:Heb ik jou niet gezien Jorn!Grootste minpuntvan het feest