Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:00 
 

TechnoboyYNWA schreef:
Waar blijft die vercrackte foto dan

Ik heb trouwens alleen steffnov gemeet. Voorderest niemand gevonden..


Had ik straks in de shout gegooid man, upload hem nog wel een keer xd
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Was een leuke meeting :D Mijn soulmate gevonden... :loving:


Haha, fucking geflipte shit was het! Heerlijk :D
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kreeg dit weer in mijn mail-box

Citaat:
WIJ staan links bij de bar
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:24 
 

dafuq doet steffnov op hard bass xd
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dafuq doet steffnov op hard bass xd

Er niet zijn
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had zoveel meetings dat ik niet meer wist welke meeting hoe laat waar was >.<
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Sociaalslet.
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:35 
 

Steffnov schreef:
KSwoosh schreef:
dafuq doet steffnov op hard bass xd

Er niet zijn

ik wou al zeggen xd
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Kasper, jij hebt echt een episch pretgezicht, maat xD Leuk om je eens te spreken!
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 12:59 
 

Als dat de beruchte Hardtraxxers zijn, heb ik er 3 van gezien namelijk, eerste foto met dat rode horloge, die met het loudness shirt en linksboven die jonge onder dat meisje.

Godverdepotver, dan zie je Bas daar staan en denk je hmm, grote mond dat ie me zou herkennen en vinden, maar nee moet hij weer op die foto de mooiboy uit gaan hangen he.
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Als dat de beruchte Hardtraxxers zijn, heb ik er 3 van gezien namelijk, eerste foto met dat rode horloge, die met het loudness shirt en linksboven die jonge onder dat meisje.

Godverdepotver, dan zie je Bas daar staan en denk je hmm, grote mond dat ie me zou herkennen en vinden, maar nee moet hij weer op die foto de mooiboy uit gaan hangen he.

Ik ben met het Loudness shirt, Patrickjeb is die onder dat meisje en met het rode horloge is Nemesyz.
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:31 
 

Wow dan heb ik jullie wel gezien!!!

Afbeelding

Tijdens Team Green zwaar vdk :cool:
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sta er charmant op :)
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig feestje gehad. :)
Ook weer een paar (ex)HT-ers tegengekomen, maar had geen zin om daar te blijven hangen.
Degenen die ik me zo kan herinneren: 93Wesley93, Black Sunrise, Mr Lellebel, Nemesyz, Stefaneke, Patrickjeb, Nando & Banaanslak.
En een aantal nieuwe gezichten: Chicken, The Skribbler, Ruubiie & Almighty
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb KSwoosh, mikeee, Nando, Hooli en (een OVERENTHOUSIASTE) Henk-Jan gezien. Die had er namelijk al goed zin in bij binnenkomst. :lol:
De meeting is me helaas ontgaan, maargoed. Meeten en het Gelredome is vrijwel nooit een succes..
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almightyy schreef:
jRn schreef:
(een OVERENTHOUSIASTE) Henk-Jan gezien. Die had er namelijk al goed zin in bij binnenkomst. :lol:

Dat vond de bewaking ook xd

Wat dan? :worship:
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ik jou niet gezien Jorn!
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almightyy schreef:
jRn schreef:
(een OVERENTHOUSIASTE) Henk-Jan gezien. Die had er namelijk al goed zin in bij binnenkomst. :lol:

Dat vond de bewaking ook xd

Hahaha :lol:
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb ik jou niet gezien Jorn!

Kerel?! Ik heb jou niet gezien :( Grootste minpuntvan het feest :cry:
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb ik jou niet gezien Jorn!

Nee, jou niet! :x
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb ik jou niet gezien Jorn!

Kerel?! Ik heb jou niet gezien :( Grootste minpuntvan het feest :cry:

Ja! Lullo!!! Suus vroeg ook nog naar je, heb Technoboy nog echt 3x gezien ofzoiets waar stond je dan?
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mr Lellebel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb ik jou niet gezien Jorn!

Kerel?! Ik heb jou niet gezien :( Grootste minpuntvan het feest :cry:

Ja! Lullo!!! Suus vroeg ook nog naar je, heb Technoboy nog echt 3x gezien ofzoiets waar stond je dan?

Suus :$ Nou ik stond vooral beetje links in het midden, 20 meter van de EHBO af. Nog even rondgekeken naar jullie, tevergeefs :(
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mr Lellebel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb ik jou niet gezien Jorn!

Kerel?! Ik heb jou niet gezien :( Grootste minpuntvan het feest :cry:

Ja! Lullo!!! Suus vroeg ook nog naar je, heb Technoboy nog echt 3x gezien ofzoiets waar stond je dan?

Toen ik jullie tegenkwam was ik naar hun op zoek dus zo ver stonden we niet uit elkaar denk ik, of ik ben helemaal verkeerd gelopen :P
Bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Wow dan heb ik jullie wel gezien!!!

Plaatje

Tijdens Team Green zwaar vdk :cool:

Kan je jou niet zo snel voor me halen, anders je shirt wss wel herkend. Waar stonden jullie ong dan?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten