Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:15 
 

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Daveytl schreef:
So, it has come to this. Ik ga hardcoresjors zien.

Ga jij naar de hardcore/terror dan? :P

Ik ga er alleen al heen om sjors zijn bakkes te zien klapperen

sjors staat altijd heel sierlijk te dansen hoor ^^ voor klapperen moet je bij ene bewegende gekheid zijn xd
Bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
sjors staat altijd heel sierlijk te dansen hoor ^^ voor klapperen moet je bij ene bewegende gekheid zijn xd

Op ze tijd kan ik ook wel klapperen hoor :P

Firetrap schreef:
Daveytl schreef:
So, it has come to this. Ik ga hardcoresjors zien.


Ga jij naar de hardcore/terror dan? :P

Maak er maar hardcore/early van :P
Bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie wel waar ik heen ga. Veel raw, beetje main en beetje industrial gok ik.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
sjors staat altijd heel sierlijk te dansen hoor ^^ voor klapperen moet je bij ene bewegende gekheid zijn xd


Hahaha, ja die kan wel klapperen :P.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(misschien heb ik er overheen gekeken...) komt er ook nog een meeting ergens die nacht? Er zullen er wel een paar zijn die ik (her)ken, maar vind een meeting altijd wel geschikt :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
(misschien heb ik er overheen gekeken...) komt er ook nog een meeting ergens die nacht? Er zullen er wel een paar zijn die ik (her)ken, maar vind een meeting altijd wel geschikt :thumbup:

Nou maak een topic koning :P
Bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik verwacht niet dat de raw een dergelijke reikwijdte heeft dat je elkaar niet kan herkennen. Enkel voor eventuele nieuwe leden die de oude garde wel eens wilt ontmoeten is het wellicht handig.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd :P
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 01:07 
 

toa meeting?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 08:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga niet meer. Ground Zero én de week erna meteen Q-Base is even wat te veel van het goeie, en kies uit eindelijk dan toch voor Q-Base.

Balen want line up is kneitersvet. :(
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

MAIN HARDSTYLE
22:00 – 23:15 Bass Chaserz
23:15 – 00:15 Dozer
00:15 – 01:15 Organ Donors
01:15 – 02:15 Scope DJ
02:15 – 03:30 Tuneboy
03:30 – 04:00 Geck-O Live
04:00 – 05:00 Avio
05:00 – 06:00 Digital Punk
06:00 – 07:00 The Prophet
MC Tha Watcher

MAIN HARDCORE
22:00 – 22:45 Lunatic & Miss Hysteria
22:45 – 23:30 Predator
23:30 – 00:30 Tommyknocker
00:30 – 01:30 Tha Playah
01:30 – 02:00 System 3
02:00 – 03:00 Promo
03:00 – 04:00 Arizona Hardcore Junkies
04:00 – 05:00 Enzyme X vs Insane DJ Mafia
05:00 – 06:00 Tieum
06:00 – 07:00 Mr Madness
MC Triggah MC Da Hustla

EARLY HARDCORE
22:00 – 23:00 Gangsta Alliance
23:00 – 00:00 Leviathan vs Chosen Few
00:00 – 01:30 Dano
01:30 – 02:00 The Horrorist Live
02:00 – 03:00 Lenny Dee
03:00 – 04:00 Laurent Hô
04:00 – 05:00 Delta 9
05:00 – 06:15 The Stunned Guys
MC TMC

FRENCHCORE/INDUSTRIAL/TERROR
22:00 – 23:00 Cut A Kaos
23:00 – 23:30 TimeTwister Live
23:30 – 00:30 Fight vs Cemon Victa
00:30 – 01:30 Manu Le Malin
01:30 – 02:30 Petrochemical
02:30 – 03:30 Tymon Live
03:30 – 04:30 The Outside Agency
04:30 – 05:30 The Speed Freak Live
05:30 – 06:30 Hellfish

HARSTYLE RAW
22:00 – 23:00 Juized
23:00 – 00:00 Titan
00:00 – 01:00 Phrantic vs Deetox
01:00 – 02:00 Mark EG
02:00 – 03:00 Chain Reaction
03:00 – 04:00 Clock Kid
04:00 – 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer
MC No-iD

FREESTYLE
22:00 – 01:00 Baba
01:00 – 03:00 Spider
03:00 – 04:00 Housebangerz
04:00 – 07:00 Steve Sweet
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een achterlijk idee om de RAW een uur eerder te laten sluiten. No fucking way dat ik een uur naar Dov ga luisteren. <_<
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 – 23:15 Aankomst/Chillen
23:00 – 00:00 Titan
00:00 – 01:00 Phrantic vs. Deetox
01:00 – 01:30 Mark EG
01:30 - 02:30 Petrochemical
02:30 – 03:30 Tymon LIVE
03:30 – 04:30 The Outside Agency
04:30 – 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer

Gruwelijk :worship:
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00 Chillen, rondje lopen, warm worden :)
23:00 - 00:00 Titan
00:00 - 01:00 Phrantic vs Deetox
01:00 - 02:00 Mark EG
02:00 - 03:00 Chain Reaction
02:30 - 03:30 Tymon Live
03:30 - 04:00 Geck-O Live
03:30 - 04:30 The Outside Agency
04:00 - 05:00 Avio
04:00 - 05:00 Prefix & Density
05:00 - 06:00 Wavolizer
06:00 - 07:00 Mr Madness

De dubbele tijden zijn de setjes waarvan ik het nog niet weet, laat het dan van het moment afhangen, van de sfeer enzo...
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fucking Promo en Chain Reaction tegelijk >.<
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegenvallende TT, had graag organ donors als opening gezien en geck-o live tijden CR ofzo. TOA wil ik ook graag zien dus dat wordt op het moment zelf beslissen denk ik..
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

clock kid zo laat :lol:

die vent moet openen en laat titan maar later staan, heel jammer zo...

verder alles naar wens :P
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

feesten/meetingtopic-ground-zero-t28978.html

ben benieuwd wie er allemaal zijn... niet per se de meeting, maar gewoon in t algemeen...
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er wel in het algemeen.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
clock kid zo laat :lol:

die vent moet openen en laat titan maar later staan, heel jammer zo...

Clock Kid staat daar prima ;) Dan had ik liever Chain Reaction en Titan omgedraaid gezien. Maar maakt niet uit, heb er nu al gruwelijk veel zin in :)
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

22:00 – 23:00 Juized
23:00 – 00:00 Titan
00:00 – 01:00 Phrantic vs Deetox
01:00 - 02:30 Overal en Nergens
02:30 - 03:00 Tymon LIVE
03:00 – 03:30 Tuneboy
03:30 – 04:00 Geck-O Live
04:00 – 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer
06:00 - 07:00 Huilen]

Ik gok zoiets :)
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jonge, ga weg met je huilen. Wij gaan gewoon genieten bij The Prophet.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jonge, ga weg met je huilen. Wij gaan gewoon genieten bij The Prophet.

Ik heb een beter idee, we halen vlak voor we daar aan komen. Een meter bier, en gaan gewoon lekker tanken :beer:
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
22:00 – 23:15 Aankomst/Chillen
23:00 – 00:00 Titan
00:00 – 01:00 Phrantic vs. Deetox
01:00 – 01:30 Mark EG
01:30 - 02:30 Petrochemical
02:30 – 03:30 Tymon LIVE
03:30 – 04:30 The Outside Agency
04:30 – 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer

Gruwelijk :worship:

Ook mijn TT ongeveer, met evt uitzondering van 1-1:30. Na Wafelijzer naar Helvis. Laatste half uur vast mijn shit pakken om de drukte voor te zijn.

Edit: miss Delta 9 ipv P&D, zie ik dan wel.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2012 18:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
22:00 – 23:00 Juized
23:00 – 00:00 Titan
00:00 – 01:00 Phrantic vs Deetox
01:00 - 02:30 Overal en Nergens
02:30 - 03:00 Tymon LIVE
03:00 – 03:30 Tuneboy
03:30 – 04:00 Geck-O Live
04:00 – 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer
06:00 - 07:00 Huilen]

Ik gok zoiets :)

Mark EG overslaan? :huh:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten