heggenschaar schreef:
Kickzaag schreef:
Nou weer opweg naar huis met de trein.
Was een bijzonder leuk feestje beter vermaakt dan verwacht. Ik dacht altijd dat de muziek veel harder zal gaan op GZ maar het viel mij reuze mee.
Volgens mij juist zachter ivm het in de nacht zijn.
Met hard bedoelde ik nog niet echt de volume maar meer het type hardcore/uptempo het was veel oudere/Early hardcore. Zelf ben ik niet veel in de uptempo tent geweest maar wel bij alle andere stages en overal was de sfeer en energie echt top.
RTM93 schreef:
ik had verwacht dat ze het geluid standje gehoorschade zouden zetten want hij zou toch alle boetes willen pakken die die pakken kon? of was dat stoere praat voor de bühne
Ja het volume viel echt wel tegen helemaal nadat hij zelf in de podcast zei dit wordt de hardste editie en we gaan alle bekeuringen pakken. Maar misschien toch geschrokken van de bekeuring die hij de week ervoor kreeg? Ik heb ook wel het idee dat Ilja graag wat wil opscheppen in alle interviews/docu's/podcasts, Hij praat graag heb ik het idee.
Verder was het wat kleiner dan ik dacht, ik las overal dat er 20 tot 30k mensen komen maar als ik zo keek was dat langer na niet het geval. het terrein is kleiner dan Rebirth en het voelde rustiger dan een Rebirth zaterdag.
Verder echt een top nacht gehad en eigenlijk wel jammer dat ik dit niet eerder een kans heb gegeven. Denk dat ik volgend jaar wel naar Digital Overdose ga (opvolger van Ground Zero) en dan hopen dat het in de nacht is. Eigenlijk vind ik nacht feesten toch wel mooier/leuker dan overdag.