Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2025 13:16 

Hardtraxx Addict

Feest: Ground Zero Festival 2025 - The Final Night
Datum: 30-08-2025
Tijd: 21:00 - 07:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.groundzerofestival.nl/en/tickets
Prijs: €69,75 (Phase 1)

Line-up:
TBA

Citaat:
For two decades, we've seized the darkness together. Ground Zero has been our sanctuary in the night. On August 30, we gather one final time in Bussloo for the ultimate chapter of Ground Zero. Where nature meets hardcore, where darkness meets dawn, where past meets future.
The Final Night will be our most powerful gathering. Celebrating every kickdrum, every moment and every soul who made Ground Zero legendary.
This is our end;
This is our legacy;
This is Ground Zero - The Final Night.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2025 13:26 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat dit gaat stoppen. Wilde hier altijd graag nog eens heen. Als het uitkomt met vakantie dan dit jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2025 15:44 

Hardtraxx Veteran

Zonde dat dit festival er ook mee ophoudt, is toch wel een begrip in de hardcore scene. Enige nachtfestival ook nog, rip. Zelf hele mooie herinneringen aan de 2015 editie, die Industrial line-up was bizar goed. Daarnaast TOA op de Early, Schranz stage en afsluiten met Freakshow vs. Malice vs. Radiance. Mooi was die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2025 02:04 

Hardtraxxer

Kaartje verkocht omdat DJ Panic hier waarschijnlijk staat en hij in de rust bij Feyenoord draait soms, ik ben voor PSV namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2025 14:33 

Kraak... Piep...

Wellicht hier wel te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2025 11:08 

Hardtraxxer

Iemand hier wel eens gebruik gemaakt van de pendelbus? Is dat een beetje te doen?
We twijfelen nog om de Pendelbus te pakken of een OV fiets op CS Apeldoorn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 13:06 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2025 07:55 

Hardtraxxer

Nou weer opweg naar huis met de trein.
Was een bijzonder leuk feestje beter vermaakt dan verwacht. Ik dacht altijd dat de muziek veel harder zal gaan op GZ maar het viel mij reuze mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2025 09:17 

Hardtraxx Elite

Kickzaag schreef:
Was een bijzonder leuk feestje beter vermaakt dan verwacht. Ik dacht altijd dat de muziek veel harder zal gaan op GZ maar het viel mij reuze mee.

Volgens mij juist zachter ivm het in de nacht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2025 14:15 

Hardtraxx Veteran

ik had verwacht dat ze het geluid standje gehoorschade zouden zetten want hij zou toch alle boetes willen pakken die die pakken kon? of was dat stoere praat voor de bühne
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2025 09:41 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Kickzaag schreef:

Volgens mij juist zachter ivm het in de nacht zijn.

Met hard bedoelde ik nog niet echt de volume maar meer het type hardcore/uptempo het was veel oudere/Early hardcore. Zelf ben ik niet veel in de uptempo tent geweest maar wel bij alle andere stages en overal was de sfeer en energie echt top.

RTM93 schreef:
ik had verwacht dat ze het geluid standje gehoorschade zouden zetten want hij zou toch alle boetes willen pakken die die pakken kon? of was dat stoere praat voor de bühne

Ja het volume viel echt wel tegen helemaal nadat hij zelf in de podcast zei dit wordt de hardste editie en we gaan alle bekeuringen pakken. Maar misschien toch geschrokken van de bekeuring die hij de week ervoor kreeg? Ik heb ook wel het idee dat Ilja graag wat wil opscheppen in alle interviews/docu's/podcasts, Hij praat graag heb ik het idee.

Verder was het wat kleiner dan ik dacht, ik las overal dat er 20 tot 30k mensen komen maar als ik zo keek was dat langer na niet het geval. het terrein is kleiner dan Rebirth en het voelde rustiger dan een Rebirth zaterdag.

Verder echt een top nacht gehad en eigenlijk wel jammer dat ik dit niet eerder een kans heb gegeven. Denk dat ik volgend jaar wel naar Digital Overdose ga (opvolger van Ground Zero) en dan hopen dat het in de nacht is. Eigenlijk vind ik nacht feesten toch wel mooier/leuker dan overdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2025 18:18 

Hardtraxx Newbie

Wat gaat dat digital overdose worden? Welke genres?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2025 22:20 

Hardtraxx Veteran

DIGITAL OVERDOSE klinkt als een live stream concept.
Corona classics, oude tijden herleven :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 06:56 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
DIGITAL OVERDOSE klinkt als een live stream concept.

Volgens mij is het een feest uit de 90s wat terug komt
De naam in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 07:31 

Hardtraxx Veteran

Sporthallen zuid ouwe, ken je klassiekers
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 11:52 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

Ja leuk haha. Word nog liever vast aan een rots in een zee vol zoutzuur geflikkerd net nadat m’n huid eraf geskinned is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 12:59 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
RTM93 schreef:

Ja leuk haha. Word nog liever vast aan een rots in een zee vol zoutzuur geflikkerd net nadat m’n huid eraf geskinned is :cool:

Leuk toch lekker thuis streampje aan daar helemaal van het padje zijn. >.<
Of leuk zit feestje bij Phoenix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 13:04 

Hardtraxx Veteran

Kickzaag schreef:
Zaagkick schreef:
RTM93 schreef:

Leuk toch lekker thuis streampje aan daar helemaal van het padje zijn. >.<
Of leuk zit feestje bij Phoenix.

Voor mij nooit meer zo'n koortsdroom aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 08:22 

Hardtraxx Veteran

Kickzaag schreef:
Verder was het wat kleiner dan ik dacht, ik las overal dat er 20 tot 30k mensen komen maar als ik zo keek was dat langer na niet het geval. het terrein is kleiner dan Rebirth en het voelde rustiger dan een Rebirth zaterdag.

Rebirth zaterdag is naar mijn weten ook 35.000 mensen, dus wat dat betreft zou die inschatting prima kunnen :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten