Forbidden Phobia schreef:
A-maze schreef:
Hmm, zou samen met m'n vriendin hier heen gaan, maar dat is kortgeleden uitgegaan. Wil er eigenlijk alsnog wel heen, maar dan moet ik wel alleen. Twijfels twijfels...
ik ga in eerste instantie ook alleen.. vriend van me moet eerst op DDN festival draaien die komt later.. weet niet waar je vandaan komt anders kunnen we samen gaan
Ik reis met de trein van Hengelo naar Apeldoorn en pak dan de pendelbus.
Heb nog een beetje ruzie met de TT op dit moment, paar uren dat er niks soeps is en ook uren dat er teveel keuze is
22:00 – 23:00 Juized
23:00 – 00:00 Titan
00:00 - 00:30 Phrantic vs Deetox / rondlopen
00:30 - 02:00 Tha Playah / Mark EG
02:00 - 02:30 Petrochemical / rondlopen
02:30 – 03:30 Tymon Live
03:30 – 04:30 The Outside Agency / Geck-O Live
04:30 - 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer
06:00 - 07:00 The Prophet / Mr Madness / Freestyle area, zien we dan wel weer
Zoiets zal het wel worden.