Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben je er ook, Lyst? Zo ja: tik me dit keer wel even aan aub, ookal ga ik hard los (zoals op Alcatrazz)
Ben benieuwd wie je bent :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nope, een of andere mafkees heeft dit festival weer 's nachts gemaakt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja, das waar... jammer :( Vind het zelf wel vet dat het <weer> 's nachts is, maar ik begrijp je punt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nope, een of andere mafkees heeft dit festival weer 's nachts gemaakt :thumbdown:

Snap dat het klote voor je is :( maar ik vind 's nachts toch echt veel vetter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Lyst schreef:
Nope, een of andere mafkees heeft dit festival weer 's nachts gemaakt :thumbdown:

Snap dat het klote voor je is :( maar ik vind 's nachts toch echt veel vetter :P

Idd klote voor je man :thumbup: Maar inderdaad, een nacht festival heeft toch wel iets speciaals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Embrace, the Darkness! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ow jongens toch word na mijn set naar TOA rennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:
Ow jongens toch word na mijn set naar TOA rennen


Ik kruip de laatste minuten wel even achter de decks, dan heb je een voorsprong :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Mark EG overslaan? :huh:

Ja ben daar nog niet echt over uit, ligt er ook aan wat een maat van me wil op dat moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vorig jaar was dat zo vet :worship: Wat een mafkees is dat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Clock Kid schreef:
Ow jongens toch word na mijn set naar TOA rennen


Ik kruip de laatste minuten wel even achter de decks, dan heb je een voorsprong :P.



Owww dat zou zeer gewaardeerd worden XD Of speel zelf tracks van ze af mis ik iig bijna niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Vorig jaar was dat zo vet :worship: Wat een mafkees is dat ook.

Je bent zelf vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Vorig jaar was dat zo vet :worship: Wat een mafkees is dat ook.

Je bent zelf vet

Ik ga jou zo hard slaan zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Vorig jaar was dat zo vet :worship: Wat een mafkees is dat ook.

Je bent zelf vet

Ik ga jou zo hard slaan zaterdag

Maar ik mag niet huilen van jou :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn planning denk ik :
22:00 - 23:00 - ?
23:00 - 00:00 - Titan
00:00 - 01:00 - Phrantic vs Deetox
01:00 - 02:00 - Mark EG
02:00 - 02:30 - ?
02:30 - 03:00 - Tymon (Met Jurheinen mee denk ik)
03:00 - 03:30 - Clock Kid
03:30 - 04:00 - Geck-o Live (misschien clock kid blijven)
04:00 - 05:00 - Prefix & Density
05:00 - 06:00 - Wavolizer
06:00 - 06:05 - The Prophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grootste gedeelte Raw, verder misschien nog enkel uitstapje naar een andere area
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:21 
 

22:00 – 23:00 Cut A Kaos
23:00 – 00:00 Titan
23:30 – 00:30 Fight vs Cemon Victa
00:30 – 01:30 Manu Le Malin
01:30 – 02:30 Petrochemical
02:30 – 03:30 Tymon Live
03:30 – 04:30 The Outside Agency
05:00 – 06:00 Wavolizer
05:30 – 06:30 Hellfish
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HARSTYLE RAW
22:00 – 23:00 Juized
23:00 – 00:00 Titan
00:00 – 01:00 Phrantic vs Deetox
01:00 – 02:00 Mark EG
02:00 – 03:00 Chain Reaction
03:00 – 04:00 Clock Kid
04:00 – 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer
MC No-iD

Geen idee naar welke artiesten ik liever ga van andere stages :x Misschien nog wel Geck-O/ TOA, maar dat zal dan zijn omdat ik anders alleen kom te staan :P Kijk zelf heel erg uit naar Titan/ Phrantic & Deetox/ Clock Kid/ P&D/ Wavo.

Ziet er waarschijnlijk wel heel erg narrow minded uit deze persoonlijke line-up, maar ik kan d'r niks leukers van maken (voor mij persoonlijk) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
HARSTYLE RAW
22:00 – 23:00 Juized
23:00 – 00:00 Titan
00:00 – 01:00 Phrantic vs Deetox
01:00 – 02:00 Mark EG
02:00 – 03:00 Chain Reaction
03:00 – 04:00 Clock Kid
04:00 – 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer
MC No-iD

Geen idee naar welke artiesten ik liever ga van andere stages :x Misschien nog wel Geck-O/ TOA, maar dat zal dan zijn omdat ik anders alleen kom te staan :P Kijk zelf heel erg uit naar Titan/ Phrantic & Deetox/ Clock Kid/ P&D/ Wavo.

Ziet er waarschijnlijk wel heel erg narrow minded uit deze persoonlijke line-up, maar ik kan d'r niks leukers van maken (voor mij persoonlijk) :P

Als je het zo aanpakt ga je mij niet zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
HARSTYLE RAW
22:00 – 23:00 Juized
23:00 – 00:00 Titan
00:00 – 01:00 Phrantic vs Deetox
01:00 – 02:00 Mark EG
02:00 – 03:00 Chain Reaction
03:00 – 04:00 Clock Kid
04:00 – 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer
MC No-iD

Ziet er waarschijnlijk wel heel erg narrow minded uit deze persoonlijke line-up, maar ik kan d'r niks leukers van maken (voor mij persoonlijk) :P


Same here, misschien even naar Geck-o als Clock kid ze best niet doet. En CR hoeft ook niet persee voor mij, misschien dan maar even rondkijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:12 
 
Hardtraxxer

Iemand die al weet hoe het terrein is ingedeeld? Hopen dat Industrial en Raw beetje dicht bij elkaar liggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ben dr ook bij en dan ff op en neer naar Takens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ben dr ook bij en dan ff op en neer naar Takens ;)

Gezellig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:19 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Nope, een of andere mafkees heeft dit festival weer 's nachts gemaakt :thumbdown:

Waarom kun je er niet naar toe als het 's nachts is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
A-maze schreef:
Hmm, zou samen met m'n vriendin hier heen gaan, maar dat is kortgeleden uitgegaan. Wil er eigenlijk alsnog wel heen, maar dan moet ik wel alleen. Twijfels twijfels...

ik ga in eerste instantie ook alleen.. vriend van me moet eerst op DDN festival draaien die komt later.. weet niet waar je vandaan komt anders kunnen we samen gaan

Ik reis met de trein van Hengelo naar Apeldoorn en pak dan de pendelbus.

Heb nog een beetje ruzie met de TT op dit moment, paar uren dat er niks soeps is en ook uren dat er teveel keuze is >.<

22:00 – 23:00 Juized
23:00 – 00:00 Titan
00:00 - 00:30 Phrantic vs Deetox / rondlopen
00:30 - 02:00 Tha Playah / Mark EG
02:00 - 02:30 Petrochemical / rondlopen
02:30 – 03:30 Tymon Live
03:30 – 04:30 The Outside Agency / Geck-O Live
04:30 - 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer
06:00 - 07:00 The Prophet / Mr Madness / Freestyle area, zien we dan wel weer

Zoiets zal het wel worden.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten