Ben je er ook, Lyst? Zo ja: tik me dit keer wel even aan aub, ookal ga ik hard los (zoals op Alcatrazz)
Ben benieuwd wie je bent
Ben benieuwd wie je bent
Snap dat het klote voor je iswrote:Nope, een of andere mafkees heeft dit festival weer 's nachts gemaakt
Idd klote voor je manwrote:Snap dat het klote voor je iswrote:Nope, een of andere mafkees heeft dit festival weer 's nachts gemaaktmaar ik vind 's nachts toch echt veel vetter
Ik kruip de laatste minuten wel even achter de decks, dan heb je een voorsprongwrote:Ow jongens toch word na mijn set naar TOA rennen
Ja ben daar nog niet echt over uit, ligt er ook aan wat een maat van me wil op dat momentwrote: Mark EG overslaan?
wrote:Ik kruip de laatste minuten wel even achter de decks, dan heb je een voorsprongwrote:Ow jongens toch word na mijn set naar TOA rennen.
Je bent zelf vetwrote:Vorig jaar was dat zo vetWat een mafkees is dat ook.
Ik ga jou zo hard slaan zaterdagwrote:Je bent zelf vetwrote:Vorig jaar was dat zo vetWat een mafkees is dat ook.
Maar ik mag niet huilen van jouwrote:Ik ga jou zo hard slaan zaterdagwrote:Je bent zelf vetwrote:Vorig jaar was dat zo vetWat een mafkees is dat ook.
Als je het zo aanpakt ga je mij niet zienwrote:HARSTYLE RAW
22:00 – 23:00 Juized
23:00 – 00:00 Titan
00:00 – 01:00 Phrantic vs Deetox
01:00 – 02:00 Mark EG
02:00 – 03:00 Chain Reaction
03:00 – 04:00 Clock Kid
04:00 – 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer
MC No-iD
Geen idee naar welke artiesten ik liever ga van andere stagesMisschien nog wel Geck-O/ TOA, maar dat zal dan zijn omdat ik anders alleen kom te staan
Kijk zelf heel erg uit naar Titan/ Phrantic & Deetox/ Clock Kid/ P&D/ Wavo.
Ziet er waarschijnlijk wel heel erg narrow minded uit deze persoonlijke line-up, maar ik kan d'r niks leukers van maken (voor mij persoonlijk)
Same here, misschien even naar Geck-o als Clock kid ze best niet doet. En CR hoeft ook niet persee voor mij, misschien dan maar even rondkijken.wrote:HARSTYLE RAW
22:00 – 23:00 Juized
23:00 – 00:00 Titan
00:00 – 01:00 Phrantic vs Deetox
01:00 – 02:00 Mark EG
02:00 – 03:00 Chain Reaction
03:00 – 04:00 Clock Kid
04:00 – 05:00 Prefix & Density
05:00 – 06:00 Wavolizer
MC No-iD
Ziet er waarschijnlijk wel heel erg narrow minded uit deze persoonlijke line-up, maar ik kan d'r niks leukers van maken (voor mij persoonlijk)
Gezelligwrote:Ben dr ook bij en dan ff op en neer naar Takens
Waarom kun je er niet naar toe als het 's nachts is?wrote:Nope, een of andere mafkees heeft dit festival weer 's nachts gemaakt
Ik reis met de trein van Hengelo naar Apeldoorn en pak dan de pendelbus.wrote:ik ga in eerste instantie ook alleen.. vriend van me moet eerst op DDN festival draaien die komt later.. weet niet waar je vandaan komt anders kunnen we samen gaanwrote:Hmm, zou samen met m'n vriendin hier heen gaan, maar dat is kortgeleden uitgegaan. Wil er eigenlijk alsnog wel heen, maar dan moet ik wel alleen. Twijfels twijfels...