Pete schreef:
Forbidden Phobia schreef:
weetniet waar jij stond kan ook komen doordat ik uhmm anderhalve meter van die box af stond

we stonden vooraan .. Altijd dat overdreven gedoe, die plaat kwam ook voor geen meter door

naja vond ik van wel.. net zoals 'Syndrome' weetniet waar dat ergens gepost was maar volgens een aantal kwam Syndrome veel minder hard over dan thuis, had ik ook niet had juist het gevoel dat die veel harder ging.. maja had ik vorig jaar ook op Ground Zero,, Pattern 2 ging thuis veel harder voor mijn gevoel dan live.. maarja
