Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Forbidden Phobia schreef:
weetniet waar jij stond kan ook komen doordat ik uhmm anderhalve meter van die box af stond :P

we stonden vooraan .. Altijd dat overdreven gedoe, die plaat kwam ook voor geen meter door xd

naja vond ik van wel.. net zoals 'Syndrome' weetniet waar dat ergens gepost was maar volgens een aantal kwam Syndrome veel minder hard over dan thuis, had ik ook niet had juist het gevoel dat die veel harder ging.. maja had ik vorig jaar ook op Ground Zero,, Pattern 2 ging thuis veel harder voor mijn gevoel dan live.. maarja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
naja vond ik van wel..


oke..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wat had je genomen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluidsysteem was sowieso kut daar. Op goed geluid blaast die track fucking hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele set van Geck-O was alleen al door het geluid super vet... bij de main hadden ze wel een goed systeem staan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten