Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

2 tickets gewonnen en dus 1 over, even kijken of zirkum mee wil :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
2 tickets gewonnen en dus 1 over, even kijken of zirkum mee wil :)

Jij met je tickets winnen :P Verder echt onwijs veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Echt hè, nare gewoonte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja je bent een zak :P Ik win nooit eens wat... met de staatsloterij in plaats van de jackpot ook maar €20,- :(

HEEL VEEL ZIN! Nog maar een ruime week... :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Aanwezig ^^

Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

:clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Aanwezig ^^

Beest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed bezig Davey paap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Potverdorie, dit feest kan niet anders dan epic worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met heel veel dank aan Bas aka vuurval :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook mijn kaarten binnen, afsluiter van de vakantie...nog 1 keer als "vrij" mens kapot gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 20:30 
 
Hardtraxx Elite

Misschien hier niet meer heen, helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

ben benieuwd naar de TT.. duurt wel lang :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
ben benieuwd naar de TT.. duurt wel lang :(

Zal wel maandag worden denk ik, ben ik ook wel erg benieuwd naar. Nog maar een weekieee, godsgruwelijk veel zin in dit feestje!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, zou samen met m'n vriendin hier heen gaan, maar dat is kortgeleden uitgegaan. Wil er eigenlijk alsnog wel heen, maar dan moet ik wel alleen. Twijfels twijfels...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond ff opwarmen bij Fucking Basterds, volgende week het echte werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 20:10 
 

Onthafloorx schreef:
Misschien hier niet meer heen, helaas!


:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

A-maze schreef:
Hmm, zou samen met m'n vriendin hier heen gaan, maar dat is kortgeleden uitgegaan. Wil er eigenlijk alsnog wel heen, maar dan moet ik wel alleen. Twijfels twijfels...

ik ga in eerste instantie ook alleen.. vriend van me moet eerst op DDN festival draaien die komt later.. weet niet waar je vandaan komt anders kunnen we samen gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Haha sjors, wist niet dat jij ook ging. Nu ga ik sowieso op zoek naar jou

Ik denk dat ik mezelf niet eens meer kan vinden dus dat word lachen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

So, it has come to this. Ik ga hardcoresjors zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 21:35 
 

Daveytl schreef:
So, it has come to this. Ik ga hardcoresjors zien.

Nee. Zo werkt het niet. Hardcoresjors ziet jou, jij ziet de sjors niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kan alleen maar lachen worden :lol:

Mare, voor 5 euro mag je met me op de foto, als hij maar niet op facebook komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
So, it has come to this. Ik ga hardcoresjors zien.


Ga jij naar de hardcore/terror dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Daveytl schreef:
So, it has come to this. Ik ga hardcoresjors zien.

Ga jij naar de hardcore/terror dan? :P

Ik ga er alleen al heen om sjors zijn bakkes te zien klapperen
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten