Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 08:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hardcore Mainstage
AMBASSADOR: TIEUM
ART OF FIGHTERS LIVE
PANDORUM
UNEXIST
NOIZE SUPPRESSOR LIVE
RADIUM
THE SICKEST SQUAD
THE PUNISHER
MC THA WATCHER

Industrial Hardcore
AMBASSADOR: THE OUTSIDE AGENCY
AKIRA
MINDUSTRIES
SEI2URE

Terror
AMBASSADOR: MARK N
AKIRA
ANGERNOIZER
HELLFISH
LAURENT HÔ
S’APHIRA
THERAPIST
THE DESTROYER
THE SPEED FREAK

Ruhr 'G' Beat
AMBASSADOR: THE SICKEST SQUAD
A-KRIV
ADRENOKROME
ANDY THE CORE
AGRESSIVE
BRUTAL JESTERS
BIT REACTORS
PARA ITALIA
SYSTEM:OVERLOAD
THE DARK PROJECT
THE BRAINDRILLERZ


Goeie kans dat dit jaar vorig jaar gaat overtreffen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
AMBASSADOR: TIEUM
BRUTALE
DAY-MAR
MECCANO TWINS
UNEXIST
RADIUM
THE KOTZAAK KLAN
THE SICKEST SQUAD
THE OUTSIDE AGENCY
AKIRA
COUNTERSTRIKE
DETEST
IGNEON SYSTEM
SEI2URE
ANGERNOIZER
HELLFISH
LAURENT HÔ
S’APHIRA
THE SPEED FREAK
ANDY THE CORE
AGRESSIVE
PARA ITALIA
SYSTEM:OVERLOAD
MENTAL THEO
PLAYBOYZ
TRANSFARMERS


Toch wel genoeg reden om een kijkje te gaan nemen :)
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="MelvinFR"]Hardcore Mainstage
AMBASSADOR: TIEUM
DAY-MAR
MECCANO TWINS
MISS HYSTERIA
THE PUNISHER

Raw Hardstyle
MALICE

Evolution of Hardstyle
CRYPSIS


Early Hardcore
AMBASSADOR: RUFFNECK
G-TOWN MADNESS
SHADOWLANDS TERRORISTS

Industrial Hardcore
AMBASSADOR: THE OUTSIDE AGENCY
AKIRA
COUNTERSTRIKE
DETEST
FRACTURE 4
IGNEON SYSTEM
MINDUSTRIES
NEGATIVE A
SEI2URE
TYMON

Terror
AKIRA
S’APHIRA
THE DESTROYER

Ruhr 'G' Beat
ANDY THE CORE
AGRESSIVE
SYSTEM:OVERLOAD
THE DARK PROJECT

Hardtechno
I:GOR
:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Activator op de freestyle, wat moeten we daar nou weer van verwachten? :D
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Activator op de freestyle, wat moeten we daar nou weer van verwachten? :D

Wat dacht je van freestyle?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHAHWHHAHAGHGAHJJHAJKGHJAKJJAGAHKAGHKAJAJAJHAJAHJA WOOOOOW SHIT NOOIT GEDACHT DAT HIJ DAN FREESTYLE GAAT DRAAIEN MAN DIT IS ECHT EEN FAKKING ZIEKE EYE OPENER.

Nee flapdrol, Jordy is benieuwd wat Activator gaat doen als hij op een freestyle area draaien. Freestyle is geen genre he... slimmerik ;)
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
HAHAHAHWHHAHAGHGAHJJHAJKGHJAKJJAGAHKAGHKAJAJAJHAJAHJA WOOOOOW SHIT NOOIT GEDACHT DAT HIJ DAN FREESTYLE GAAT DRAAIEN MAN DIT IS ECHT EEN FAKKING ZIEKE EYE OPENER.

Nee flapdrol, Jordy is benieuwd wat Activator gaat doen als hij op een freestyle area draaien. Freestyle is geen genre he... slimmerik ;)


Interp...











:loving:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
HAHAHAHWHHAHAGHGAHJJHAJKGHJAKJJAGAHKAGHKAJAJAJHAJAHJA WOOOOOW SHIT NOOIT GEDACHT DAT HIJ DAN FREESTYLE GAAT DRAAIEN MAN DIT IS ECHT EEN FAKKING ZIEKE EYE OPENER.

Nee flapdrol, Jordy is benieuwd wat Activator gaat doen als hij op een freestyle area draaien. Freestyle is geen genre he... slimmerik ;)

Hmm, in dat geval denk ik: classics, afgewisseld met subground, misschien wat tek en Sparta.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
BAM! Extra line-up announcement! Dano, Jappo, The Outside Agency, Gangsta Alliance & Mc-Syko will lead you through a journey of hardcore at the Early Hardcore Stage.
Kronos crashes his beats at the Raw Hardstyle Mainstage.
MC Skullcrusher completes your terror night. Activator feels free at the Freestyle stage.
And Liftshift, Riches, Baba and Tellurian will make you go rough at the GOA/Psy Trance Stage of Ground Zero 2015!
You better be ready! See you there!

http://www.groundzerofestival.nl/en/med ... nouncement


Nog meer namen erbij :yay:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Sparta.

:/
Bericht Geplaatst op 05 jun 2015 10:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
HAHAHAHWHHAHAGHGAHJJHAJKGHJAKJJAGAHKAGHKAJAJAJHAJAHJA WOOOOOW SHIT NOOIT GEDACHT DAT HIJ DAN FREESTYLE GAAT DRAAIEN MAN DIT IS ECHT EEN FAKKING ZIEKE EYE OPENER.

Nee flapdrol, Jordy is benieuwd wat Activator gaat doen als hij op een freestyle area draaien. Freestyle is geen genre he... slimmerik ;)

Bedankt Dirk! Dat was precies mijn gedachte!
Bericht Geplaatst op 07 jun 2015 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOA op de Early lijkt me ook dik. :drool:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 19 aug 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus wie ga ik hier allemaal tegenkomen? :D
Bericht Geplaatst op 19 aug 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel aanwezig, met een biertje in de hand.
Bericht Geplaatst op 19 aug 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik ben wel aanwezig
Bericht Geplaatst op 19 aug 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erbij
Bericht Geplaatst op 19 aug 2015 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook ik ben er weer bij :D
Bericht Geplaatst op 19 aug 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook, weer de 3e keer achter elkaar hier mijn verjaardag vieren :D
Bericht Geplaatst op 20 aug 2015 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Dus wie ga ik hier allemaal tegenkomen? :D

Heel misschien mij wel... bijvoorbeeld IN DE AUTO OP DE HEEN- EN TERUGREIS GODVERDOMME IK HEB HIER ZIN IN :)
Bericht Geplaatst op 20 aug 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 aug 2015 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100% zeker afsluiten bij The Destroyer :drool:
Bericht Geplaatst op 20 aug 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kan ik bij Hellfish verwachten als hij bij de Terror staat? Normaal gesproken is het UK Hardcore toch?
Bericht Geplaatst op 20 aug 2015 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Wat kan ik bij Hellfish verwachten als hij bij de Terror staat? Normaal gesproken is het UK Hardcore toch?


Ik gok op wat oudere tracks.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm misschien een kijkje nemen.

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten