Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Duister, puur en hard. Op 29 augustus wordt het weer hakken, beuken en zagen op Ground Zero Festival 2015! Jij kan samen met de vetste artiesten een nacht lang volledig de tent afbreken en het rubber onder je schoenen vandaan stampen. Dwalen door de bossen, rondjes lopen en met 200 BPM door de geluidsbarrière, dát is Ground Zero! Het thema dit jaar: Disorder!

10 edities Ground Zero
Voor de tiende keer gaat het een nacht lang volledig los op de Recreatieplas van Bussloo. Alles wat de hardere stijlen te bieden heeft komt bij elkaar in het holst van de nacht. Een samenkomst van die hards die samen alles geven tot de zon weer stilletjes op komt.
10 uur beuken
Tien edities Ground Zero betekent natuurlijk een extra groot feest, TIEN uur lang wel te verstaan. We doen er dit jaar gewoon een uurtje bij, wat betekent dat je van 21:00 tot 07:00 tot het gaatje kunt gaan op de scherpste kicks en de diepste bassen.
10 stages
Tien is dit jaar het toverwoord, daarom breiden we het terrein uit en heeft Ground Zero dit jaar tien stages! Een nog breder aanbod dus. Hoe de invulling van het terrein eruit gaat zien? Dat houden we nog even voor onszelf..

Line up:

Hardcore Mainstage
AMBASSADOR: TIEUM
AMNESYS
ART OF FIGHTERS LIVE
BRUTALE
DAY-MAR
FURYAN
MECCANO TWINS
MISS HYSTERIA
PANDORUM
RE-STYLE
UNEXIST
NOIZE SUPPRESSOR LIVE
RADIUM
THE KOTZAAK KLAN
THE SICKEST SQUAD
THE PUNISHER
MC THA WATCHER

Raw Hardstyle
AMBASSADOR: E-FORCE
ACT OF RAGE
ALPHA²
CRYPSIS
ENDYMION
FREAKSHOW
LUNA
MALICE
MALÚA
RADIANCE
RAIDEN
THE RESISTANCE
THE PROPHET
X-PANDER
MC DA SYNDROME

Evolution of Hardstyle
AMBASSADOR: DANA
AMBASSADOR: DEEPACK
AUDIOTRICZ
CODE BLACK
CRYPSIS
DANIELE MONDELLO
DESNAR
LUNA
TECHNOBOY
PAVO
MC I SEE

Early Hardcore
AMBASSADOR: RUFFNECK
ARJUNA
BUZZ FUZZ
DR.MACABRE
D’SPYRE
DJ BIKE A.K.A. NOIZE SUPPRESSOR
G-TOWN MADNESS
LEVIATHAN
MANU LE MALIN
SHADOWLANDS TERRORISTS

Industrial Hardcore
AMBASSADOR: THE OUTSIDE AGENCY
AKIRA
COUNTERSTRIKE
DENSHA CRISIS
DEP AFFECT
DETEST
FRACTURE 4
IGNEON SYSTEM
MINDUSTRIES
NEGATIVE A
SEI2URE
TYMON
WAVOLIZER

Terror
AMBASSADOR: MARK N
AKIRA
ANGERNOIZER
FIGHT
HELLFISH
LAURENT HÔ
S’APHIRA
THERAPIST
THE DESTROYER
THE SPEED FREAK

Ruhr 'G' Beat
AMBASSADOR: THE SICKEST SQUAD
A-KRIV
ADRENOKROME
ANDY THE CORE
AGRESSIVE
BRUTAL JESTERS
BIT REACTORS
DEXTER
PARA ITALIA
SIRIO
SYSTEM:OVERLOAD
THE DARK PROJECT
THE BRAINDRILLERZ

Hardtechno
AMBASSADOR: JASON LITTLE
DEP AFFECT
HILARIOUS
I:GOR
MIKE DRAMA
TEKKERKANE
TESLA & BENHARD
THE VINYL
RAIDER
WALDHAUS

Freestyle
AMBASSADOR: PAVO
ACTIVATOR
DJ VREESTYLE
FREESTYLE MANIACS
MENTAL THEO
SPEAKERFREAKZ
PLAYBOYZ
TRANSFARMERS

GOA/Psy-Trance
TBA

Tickets
Regular € 47,50
VIP Ticket € 75,00
http://www.groundzerofestival.nl/tickets
Zaterdag 29 augustus
21:00 - 7:00
Recreatiepark Bussloo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ook volgend jaar 100% zeker aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een bumpje, nieuws over Ground Zero komt eraan!

Citaat:
The crowd screamed and we heard!! This year we're back to the legendary days of 10 stages!! Can you guess which ones? And we're not done yet, tomorrow we'll hit you up with even more breaking newz! ‪#‎GZ2015‬ ‪#‎TenYears‬
Afbeelding


Early Bird ticket heb ik eind vorig jaar al gekocht dus ik ben aanwezig na vorig jaar een hele vette editie te hebben gehad. Heb zo het idee dat deze editie vetter wordt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar al aanwezig:

Main HS
Main HC
Raw
Early HC
Industrial
Herrie
Freestyle

Verder ongetwijfeld classics HS en millennium hardcore erbij. Als laatste misschien de psytrance stage van vroeger, anders frenchcore en terror gescheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vorig jaar al aanwezig:

Main HS
Main HC
Raw
Early HC
Industrial
Herrie
Freestyle

Verder ongetwijfeld classics HS en millennium hardcore erbij. Als laatste misschien de psytrance stage van vroeger, anders frenchcore en terror gescheiden.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die psytrance-stage ga ik dan toch eens een kijkje nemen, ben wel benieuwd naar hoe dit live klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat wat jij zegt een grote kanshebber is! Met de Frenchcore en Uptempo/terror gescheiden dan. Lijkt me dat dat wel helpt aangezien ik veel mensen heb horen klagen over hoe er gedraaid werd op de Early HC stage. Werd redelijk wat milennium hardcore gedraaid volgens mij. Ben wel benieuwd hoe ze het terrein gaan inrichten dan. Vorig jaar leek het namelijk niet groot genoeg voor zoveel stages, vooral de freestyle vond ik erg onlogisch staan.

Het duurt trouwens ook een uurtje langer dit jaar dan normaal, dus ik vermoed van 21:00 tot 07:00. Anders sta je het laatste uur in het volle licht, dat klopt ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ik denk dat wat jij zegt een grote kanshebber is! Met de Frenchcore en Uptempo/terror gescheiden dan. Lijkt me dat dat wel helpt aangezien ik veel mensen heb horen klagen over hoe er gedraaid werd op de Early HC stage. Werd redelijk wat milennium hardcore gedraaid volgens mij. Ben wel benieuwd hoe ze het terrein gaan inrichten dan. Vorig jaar leek het namelijk niet groot genoeg voor zoveel stages, vooral de freestyle vond ik erg onlogisch staan.

Het duurt trouwens ook een uurtje langer dit jaar dan normaal, dus ik vermoed van 21:00 tot 07:00. Anders sta je het laatste uur in het volle licht, dat klopt ook niet.


Ik vermoed dat het terrein ruim wordt uitgebreid, anders zou ik ook niet weten hoe ze daar 10 stages op hetzelfde terrein als normaal willen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Outside Agency lost dit jaar Ophidian af voor het ambassadeurschap van de Industrial :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel beter hadden ze ze niet kunnen kiezen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Like! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jason Little op Ground Zero, dat betekent een hardtechno/schranz stage :drool:

https://www.facebook.com/groundzerofest ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/groundzerofest ... 7555272521
Tieum dus als ambassadeur van de hardcore main. Dit gaat één ziek harde editie worden denk ik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://twitter.com/EforceNL/status/590802152064479232/photo/1

optie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/LadyDanaoffici ... permPage=1

Dit maakt de optie tot zeker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

openingspost overgenomen van die gekke duitser die hem vorig jaar al aangemaakt had!
iemand nog relevante informatie? laat maar weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Ruhr G Beat (uptempo/frenchcore) stage wordt gehost door The Sickest Squad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yes! was al bang dat ie niet zou komen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
De Ruhr G Beat (uptempo/frenchcore) stage wordt gehost door The Sickest Squad ;)


Dit is goed nieuws :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel vette stagehostings. Nu nog hopen op een nog dikkere lijn-omhoog! Optie :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up:

Hardcore Mainstage:
AMBASSADOR: TIEUM
AMNESYS
ART OF FIGHTERS LIVE
BRUTALE
DAY-MAR
FURYAN
MECCANO TWINS
MISS HYSTERIA
PANDORUM
RE-STYLE
UNEXIST
NOIZE SUPPRESSOR LIVE
RADIUM
THE KOTZAAK KLAN
THE SICKEST SQUAD
THE PUNISHER
MC THA WATCHER
More to be confirmed

Raw Hardstyle Mainstage:
AMBASSADOR: E-FORCE
ACT OF RAGE
ALPHA²
CRYPSIS
ENDYMION
FREAKSHOW
LUNA
MALICE
MALÚA
RADIANCE
RAIDEN
THE RESISTANCE
THE PROPHET
X-PANDER
MC DA SYNDROME

Evolution of Hardstyle:
AMBASSADOR: DANA
AMBASSADOR: DEEPACK
AUDIOTRICZ
CODE BLACK
CRYPSIS
DANIELE MONDELLO
DESNAR
LUNA
TECHNOBOY
PAVO
MC I SEE

Early Hardcore:
AMBASSADOR: RUFFNECK
ARJUNA
BUZZ FUZZ
DR.MACABRE
D’SPYRE
DJ BIKE A.K.A. NOIZE SUPPRESSOR
G-TOWN MADNESS
LEVIATHAN
MANU LE MALIN
SHADOWLANDS TERRORISTS

Industrial Hardcore:
AMBASSADOR: THE OUTSIDE AGENCY
AKIRA
COUNTERSTRIKE
DENSHA CRISIS
DEP AFFECT
DETEST
FRACTURE 4
IGNEON SYSTEM
MINDUSTRIES
NEGATIVE A
SEI2URE
TYMON
WAVOLIZER
More to be confirmed

Terror:
AMBASSADOR: MARK N
AKIRA
ANGERNOIZER
FIGHT
HELLFISH
LAURENT HÔ
S’APHIRA
THERAPIST
THE DESTROYER
THE SPEED FREAK

Ruhr G Beat:
AMBASSADOR: THE SICKEST SQUAD
A-KRIV
ADRENOKROME
ANDY THE CORE
AGRESSIVE
BRUTAL JESTERS
BIT REACTORS
DEXTER
PARA ITALIA
SIRIO
SYSTEM:OVERLOAD
THE DARK PROJECT
THE BRAINDRILLERZ

Hardtechno:
AMBASSADOR: JASON LITTLE
DEP AFFECT
HILARIOUS
I:GOR
MIKE DRAMA
TEKKERKANE
TESLA & BENHARD
THE VINYLRAIDER
WALDHAUS

Freestyle:
AMBASSADOR: PAVO
ACTIVATOR
DJ VREESTYLE
FREESTYLE MANIACS
MENTAL THEO
SPEAKERFREAKZ
PLAYBOYZ
TRANSFARMERS

Goa/Psy-trance:
Nog niet bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah het lag dus niet aan mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opzich een leuke lineup, maar wss niet aanwezig.
Erg benieuwd naar de Evolution of Hardstyle stage, qua time-table en wie wat voor set neerzet.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten