Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wordt een van de twee hardstyle area's de mainstage of is die er niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore Mainstage
AMBASSADOR: TIEUM
AMNESYS
ART OF FIGHTERS LIVE
BRUTALE
DAY-MAR
FURYAN
MECCANO TWINS
MISS HYSTERIA
PANDORUM
RE-STYLE
UNEXIST
NOIZE SUPPRESSOR LIVE
RADIUM
THE KOTZAAK KLAN
THE SICKEST SQUAD
THE PUNISHER
MC THA WATCHER

Raw Hardstyle
AMBASSADOR: E-FORCE
ACT OF RAGE
ALPHA²
CRYPSIS
ENDYMION
FREAKSHOW
LUNA
MALICE
MALÚA
RADIANCE
RAIDEN
THE RESISTANCE
THE PROPHET
X-PANDER
MC DA SYNDROME

Evolution of Hardstyle
AMBASSADOR: DANA
AMBASSADOR: DEEPACK
AUDIOTRICZ
CODE BLACK
CRYPSIS
DANIELE MONDELLO
DESNAR
LUNA
TECHNOBOY
PAVO
MC I SEE

Early Hardcore
AMBASSADOR: RUFFNECK
ARJUNA
BUZZ FUZZ
DR.MACABRE
D’SPYRE
DJ BIKE A.K.A. NOIZE SUPPRESSOR
G-TOWN MADNESS
LEVIATHAN
MANU LE MALIN
SHADOWLANDS TERRORISTS

Industrial Hardcore
AMBASSADOR: THE OUTSIDE AGENCY
AKIRA
COUNTERSTRIKE
DENSHA CRISIS
DEP AFFECT
DETEST
FRACTURE 4
IGNEON SYSTEM
MINDUSTRIES
NEGATIVE A
SEI2URE
TYMON
WAVOLIZER

Terror
AMBASSADOR: MARK N
AKIRA
ANGERNOIZER
FIGHT
HELLFISH
LAURENT HÔ
S’APHIRA
THERAPIST
THE DESTROYER
THE SPEED FREAK

Ruhr 'G' Beat
AMBASSADOR: THE SICKEST SQUAD
A-KRIV
ADRENOKROME
ANDY THE CORE
AGRESSIVE
BRUTAL JESTERS
BIT REACTORS
DEXTER
PARA ITALIA
SIRIO
SYSTEM:OVERLOAD
THE DARK PROJECT
THE BRAINDRILLERZ

Hardtechno
AMBASSADOR: JASON LITTLE
DEP AFFECT
HILARIOUS
I:GOR
MIKE DRAMA
TEKKERKANE
TESLA & BENHARD
THE VINYL
RAIDER
WALDHAUS

Freestyle
AMBASSADOR: PAVO
ACTIVATOR
DJ VREESTYLE
FREESTYLE MANIACS
MENTAL THEO
SPEAKERFREAKZ
PLAYBOYZ
TRANSFARMERS

GOA/Psy-Trance
TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige post geëdit: staat nu op area!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt dus schakelen tussen Evolution of Hardstyle, Industrial en Hardtechno/Schranz oh en Terror voor Hellfish oh en ook nog Psy/Goatrance :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force nodigt Freakshow, Radiance en Malice uit :huh: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
E-Force nodigt Freakshow, Radiance en Malice uit :huh: :woot:

Vooral Freakshow :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon op elke stage een belachelijk dikke line-up :worship:
Grote kans dat ik hier bij ga zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele dikke line up, vorig jaar een van mn beste feesten gehad. sowieso weer aanwezig dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
E-Force nodigt Freakshow, Radiance en Malice uit :huh: :woot:

Op de FB van E-Force staan die 3 er niet bij. Leek me ook al raar dat E-Force hen zou uitnodigen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hier staan weer genoeg mooie namen tussen voor een heerlijk nachtje knallen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nachtje Industrial met uitstapjes naar Freakshow, Crypsis early set & Malice denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan een keer niet en Dep Affect komt naar Nederland :cry: huilen. Erg dikke line-up, balen dat ik deze moet missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Freakshow :surrender:
Dat is wel het laatste wat ik had verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Freakshow :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:47 
 

Freakshow, Malice en Radiance zullen er niet staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets met een dode mus... bedankt UDC. :(

Edit: Radiance heeft op FB gepost dat hij er staat. Klopt dus blijkbaar wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dat weekend wel vrij, misschien toch een optie,
Als freakshow er nu niet meer staat is echt een tegenvaller, maar vind het sowieso al raar dat E-force hun uitnodigt, maar we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Als freakshow er nu niet meer staat is echt een tegenvaller, maar vind het sowieso al raar dat E-force hun uitnodigt, maar we zullen zien.


Lijkt me wel dat hun er staan, helemaal aangezien Malice & Radiance gewoon bevestigd zijn.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we het maar hopen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie mr. Kilo ook nergens met een bron komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is een Facebook post van E-Force waarin de drie namen niet benoemd staan (maar wel als afbeelding erbij), vandaar de verwarring denk ik. Maar ze staan er gewoon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Link van de post op facebook (krijg de afbeelding niet gekopieerd)
Zie de personen van Freakshow ook niet op de afbeelding.

https://www.facebook.com/eforcenl/photo ... 46/?type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op die afbeelding staan die 3 ook niet. Ik denk dat het eerste gedeelte gewoon E-force hosting is en het laatste afsluiten met Gearbox/Spoontech geweld
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freakshow zou zeer dik zijn ja, maar rest van die line-up daar bij E-Force weinig bijzonders. Industrial wel zeer dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 04:43 
 

Ground Zero staat wel op de partyflock agenda van Freakshow
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten