Snap niet helemaal dat iedereen hier zo lovend over dit festival is. Ik heb me prima vermaakt, dat staat voorop, maar er waren zo veel dingen waar nog aan gewerkt moet worden:
- Industrial miste bass
- Bij de hardstyle stage hoorde je dan weer te veel bass en was het bijna zoeken naar de hoge tonen
- Bij de goa/psytrance hoorde je keihard de main er overheen als er even geen bass in de track zat
- Bij de schranz moest je voor de speakers gaan staan, anders (in het midden bijvoorbeeld) gaat al het geluid langs je heen
- Hele tamme sfeer bij bijna alle stages omdat iedereen te erg van de kaart was.
Muzikaal gezien was het allemaal wel in orde, bijzonder goed vermaakt bij Fracture 4 vs. Mindustries, bij Wavolizer en last maar zeker niet least: TYMON vs. DEP AFFECT
