Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit was een goeie.

+ Sets van Crypsis, Dana, TOA (Zowel early als industrial)




+++++ Malice, Freakshow & Radiance
WAT. EEN. SET. De tering wat hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij viel het allemaal erg tegen, denk ook wel dat het te maken had met mijn vermoeidheid, want we waren beide om 4 uur wel klaar mee en naar huis gegaan.
Heb wel nog ff het laatste half uurtje van Jason Little bij de schranz al mijn energie eruit geperst die ik nog had. Godver wat ging dat hard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, één van de beste festivals in tijden voor mij persoonlijk. Vertrof alle verwachtingen! Eigenlijk geen enkele slechte set gehoord.

+ Crypsis, Wavolizer & Freakshow vs. Malice vs Radiance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een geweldig feest was dit weer! Leuke setjes gehoord, goed geluid, lekker de ruimte om los te gaan en een prima temperatuur. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was dit geweldig! Sfeer, temperatuur, setjes, zelfs openbaar vervoer was goed!
#1 voor mij dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Derde keer ground zero, dit was voor mij helaas de minste keer, de bob wou al rond 4 uur naar huis. Verder wel gezellig gehad enzo, en dikke sets gehoord bij de RGB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw wat een feest. Denk ook mijn nummer #1 voor dit jaar. Heel veel bij de terror gestaan, wat werd daar geweldig gedraaid zeg.

The Destroyer +++++++++++++ :drool:
Sfeer en gezelligheid +++
honderden mensen die me aanspreken of een foto van me shirt willen +++ :lol:
Snel binnen +
Snelle barren +

Eigelijk geen minpunten te bedenken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:14 
 

Nu ben ik wel benieuwd wat voor shirt je aanhad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor shirt je aanhad :P


Met hello keta erop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pic pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shirt met dit plaatje op de voor en achterkant

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:30 
 

Hahahaha :lol: baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
bloemkool schreef:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor shirt je aanhad :P


Met hello keta erop :P

waar te koop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Wauw wat een feest. Denk ook mijn nummer #1 voor dit jaar. Heel veel bij de terror gestaan, wat werd daar geweldig gedraaid zeg.

The Destroyer +++++++++++++ :drool:
Sfeer en gezelligheid +++
honderden mensen die me aanspreken of een foto van me shirt willen +++ :lol:
Snel binnen +
Snelle barren +

Eigelijk geen minpunten te bedenken :worship:

Dan heb ik jouw ook gezien tijdens Hellfish vs The Speed Freak, stond je precies voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een kleine impressie van wat Crypsis allemaal draaide: Strike, Oppose the Majors (niet zeker), The 6th Pathway, The Demand, Nackt, Sonic Sabotage, Psycho Stylez, Get Hit, Torture (Melodie), Answers, Lellebel & Place of Terror (Crypsis Remix).

Dit is wat ik me nu nog kan herinneren, zal er ongetwijfeld nog genoeg vergeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 09:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Torture (Melodie)

Powerplay? :)

MelvinFR schreef:
Place of Terror (Crypsis Remix).

Dik zeg, die heb ik hem echt nog nooit horen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Set van Malice Freakshow & Radiance is waarschijnlijk opgenomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Set van Malice Freakshow & Radiance is waarschijnlijk opgenomen!


Oh vet :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
MelvinFR schreef:
Torture (Melodie)

Powerplay? :)

MelvinFR schreef:
Place of Terror (Crypsis Remix).

Dik zeg, die heb ik hem echt nog nooit horen draaien.


Dat moet je ook absoluut niet willen. Met afstand de slechtste track die die ooit geproduceerd heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel 10x beter ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Drive in die plaat, en verschillende fases. Vooral dat laatste stuk :loving:

Wat vond je van The Attack met CR dan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet helemaal dat iedereen hier zo lovend over dit festival is. Ik heb me prima vermaakt, dat staat voorop, maar er waren zo veel dingen waar nog aan gewerkt moet worden:

- Industrial miste bass
- Bij de hardstyle stage hoorde je dan weer te veel bass en was het bijna zoeken naar de hoge tonen
- Bij de goa/psytrance hoorde je keihard de main er overheen als er even geen bass in de track zat
- Bij de schranz moest je voor de speakers gaan staan, anders (in het midden bijvoorbeeld) gaat al het geluid langs je heen
- Hele tamme sfeer bij bijna alle stages omdat iedereen te erg van de kaart was.

Muzikaal gezien was het allemaal wel in orde, bijzonder goed vermaakt bij Fracture 4 vs. Mindustries, bij Wavolizer en last maar zeker niet least: TYMON vs. DEP AFFECT :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten