Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11 uur binnen zijn dus voor Wafelijzer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
11 uur binnen zijn dus voor Wafelijzer.


Als het aan mij ligt, zijn we er voor 10en al
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 03:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voorpret :D

21:00-21:30 The Dark Project
21:30-22:30 Fight vs Therapist
22:30-23:30 s'Aphira
23:30-00:30 Angernoizer
00:30-01:00 A-Kriv vs System:Overload
01:00-02:30 The Speedfreak vs Hellfish
02:30-03:00 Andy The Core vs The Sickest Squad
03:00-03:45 Mark N
03:45-04:30 Bit Reactors vs The Braindrillerz LIVE
04:30-05:00 Akira
05:00-06:00 The Destroyer

Zoiets zoal het worden ongeveer worden (hou me nooit zo strikt aan mijn tijdtafels) zal een enkele keer ook de Industrial induiken en veel ronddwalen :P

en floorplan
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat het weer betreft ook zeer gunstig :D Zal geen koude nacht worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor zondag hebben ze 34 graden voorspeld, dus denk dat het ook niet heel lang duurt voordat het rond het einde een fijn en aangenaam temperatuurtje is.
Ik hoop zo erg dat mn bob graag om 9 uur daar wil zijn, want ik wil toch wel erg Densha Crisis en Dep Affect meemaken, aangezien ik daar weinig tot niks van ken. Rest maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Deze mist nog. Dit jaar ook maar naar Ground Zero voor de eerste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 interessantste van de stage, Freakshow, Radiance en Malice tegelijk :(
Ik ga trouwens niet, maar toch jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

E-Force vs Luna :lol: doe is gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf twee uur bij de main campen heb ik al gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben er vorig jaar geweest, maar ik herken heel dat terrein niet. Hebben ze het helemaal omgegooid of zit ik scheef te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik ben er vorig jaar geweest, maar ik herken heel dat terrein niet. Hebben ze het helemaal omgegooid of zit ik scheef te kijken?

Dit is die van vorig jaar, geen enkele stage staat op dezelfde plek als waar ze vorig jaar stonden
En er is een hele hoek bij getrokken waar nu de raw en rbg staan

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een kaartje te koop voor max €40?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticketswap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vragen minimaal 45-50 euro...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd wachten tot de laatste paar dagen vrijdag/zaterdag, daalt het meestal vanzelf wel in prijs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of je betaalt 5 euro meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
3 interessantste van de stage, Freakshow, Radiance en Malice tegelijk :(

Vind ik ook vrij kut. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Toch ook maar weer kaartjes gekocht. 4e jaar op rij al weer :)
Waarschijnlijk veel bij de hardstyle stages, freestyle en main te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Joey schreef:
11 uur binnen zijn dus voor Wafelijzer.


Als het aan mij ligt, zijn we er voor 10en al

Iedereen moet verplicht voor 10 uur aanwezig zijn. Want Dep Affect :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog mensen een biertje doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

21:00 binnen voor daniele mondello :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melvin, raven en frenchkicks het was gezellig met jullie :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten