Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Sure :) :p

Gezellig :cool:
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er ook bij met Timothy. :cool:
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Gill, doen we nog de Train To Nowhere net als vorig jaar? .. :lol:



Haha mooi was dat
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nelisnils schreef:
Klos schreef:
Gill, doen we nog de Train To Nowhere net als vorig jaar? .. :lol:



Haha mooi was dat

Sure thing :cool: haha
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 17:04 
 

Is het makkelijk om hier binnen te sneaken? :P
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Is het makkelijk om hier binnen te sneaken? :P

Zwemmend
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 19:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

aanwezig, jammer genoeg wel aan de verkeerde kant van de tap...
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mikevl1 schreef:
aanwezig, jammer genoeg wel aan de verkeerde kant van de tap...

We komen wel even langs ;)
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 20:51 
 

Klos schreef:
Dysphoria schreef:
Is het makkelijk om hier binnen te sneaken? :P

Zwemmend

Als het een beetje mooi weer is. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 16 mei 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er helaas niet meer bij :(

Veel plezier iedereen :)
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Door een zeker lievvvvv persoon kan ik hier zaterdag ook aanwezig zijn. Let the party begin :cool: :cool:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 03:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Door een zeker lievvvvv persoon kan ik hier zaterdag ook aanwezig zijn. Let the party begin :cool: :cool:

Niceee man :D Dat wordt feunen! :P
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dat wordt feunen! :P

Inderdaad, met de enige echte feunpiraat, aaaarrgggh :cool:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jullie komen om 14:00 me toch ook wel eeeven supporten op de redbull truck? :innocent:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Jullie komen om 14:00 me toch ook wel eeeven supporten op de redbull truck? :innocent:

Redbull truck?? Je staat toch op de hardstyle talent stage?? Of is dat een redbull truck geworden??
Uiteraard kom ik even langs om te kijken, zal me eerlijk verdelen:
30 min bij jou en 30 min bij chris ;)
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
SiweZ schreef:
Jullie komen om 14:00 me toch ook wel eeeven supporten op de redbull truck? :innocent:

Redbull truck?? Je staat toch op de hardstyle talent stage?? Of is dat een redbull truck geworden??
Uiteraard kom ik even langs om te kijken, zal me eerlijk verdelen:
30 min bij jou en 30 min bij chris ;)


Ja dat is de Redbull Hardstyle Truck haha,staat als t goed is ook zo op de flyer.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ben er helaas niet meer bij :(



Aaaaaaaah :( . Waarom niet?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het weer ziet er goed uit :D . Ongeveer 20 graden met aardig wat zon :) . Wel mooi want te warm is ook niks.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Rik schreef:
Ben er helaas niet meer bij :(



Aaaaaaaah :( . Waarom niet?

Moneys :(
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin in! Hoop dat het die dag lekker weer is. :D
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer schijnt wel aardig goed te worden :D Scheelt dat ook weer
Wordt gezellig!
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Weer schijnt wel aardig goed te worden :D Scheelt dat ook weer
Wordt gezellig!

Ga ik eindelijk Klos ook ontmoeten, iedereen zegt dat wij erg op elkaar lijken namelijk xd xd
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:14 
 
Hardtraxx Addict

Qua uiterlijk? XD Nee totaal niet :D
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Qua uiterlijk? XD Nee totaal niet :D

Ik zag de vergelijking ook niet, maar dat zeiden 3 mensen van hier op HT :P
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Word sws mooi feestje :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten