Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bah, wat krom :/ Had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar stiekem toch gehoopt. Dat wordt afsluiten bij ArmeenseJongen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik gok hard knallen in het begin, en een klein beetje afbouwen op het einde.


Hoop het niet, gewoon vol gas. Moet de organisatie maar niet zo achterlijk zijn om zo'n tt neer te zetten. Denk dat het trouwens toch niet veel uitmaakt als T&G daar gaan knallen, gros van het publiek geeft toch geen zier om de opbouw op een dag.

Wordt voor mij of mooi op tijd naar huis, of afsluiten bij armeenseboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Daveytl schreef:
Ik gok hard knallen in het begin, en een klein beetje afbouwen op het einde.


Hoop het niet, gewoon vol gas. Moet de organisatie maar niet zo achterlijk zijn om zo'n tt neer te zetten. Denk dat het trouwens toch niet veel uitmaakt als T&G daar gaan knallen, gros van het publiek geeft toch geen zier om de opbouw op een dag.

Wordt voor mij of mooi op tijd naar huis, of afsluiten bij armeenseboy.

Dat laatste :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm de timetable is niet echt goed nee :P Maar ja vermaak me toch wel, plezant weertje erbij en het wordt gegarandeerd genieten ^^ Misschien sluit ik wel gewoon af bij Luna :P Lijkt me ook wel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom worden Thera en Geck-O uberhaupt geboekt voor een stage die voor 90% uit de meest vrolijke, euforische en bekendste mainstreamartiesten bestaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wij zijn ook vrolijk en euforisch :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Haha belachelijk, maarja zal wel weer door dat dubbele boeking gedoe komen :P


Denk eerder om mensen te houden tot het laatst, vrij logische en (helaas) veel te vaak gebruikte move. Maarja, ook wel begrijpelijk.

Tatanka sloot belachelijk slecht af afgelopen editie, denk dat Zatox 't niet veel beter gaat doen. Ik ga lekker chill afsluiten bij de lipgloss denk ik =D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wij zijn ook vrolijk en euforisch :yay:


hahahaha :thumbup: Dat wordt lekker euforisch raggen dus :woot: :woot: :woot:

ZIN AN !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

14.15 Jack of Sound :list: NONDEJU

Wordt vroeg aanwezig zijn dan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga niet euforisch raggen, ik ga boos kijken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 16:26 
 
Hardtraxxer

Klos schreef:
Ik ga niet euforisch raggen, ik ga boos kijken :mad:


:aww: haha!

Ik snap niet waarom Jack of Sound zo vroeg staat, heel jammer......
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 17:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wij zijn ook vrolijk en euforisch :yay:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

23.00 – 23.10 uur Anthem Megabase by Geck-o

Leg uit Rik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
23.00 – 23.10 uur Anthem Megabase by Geck-o

Leg uit Rik :)

Duidelijk toch? Het FoD anthem is gemaakt door Geck-O. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat laten ze pas nu weten? en waarom die 10 minuten? en wat gaat er gebeuren in die 10 minuten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
En dat laten ze pas nu weten? en waarom die 10 minuten? en wat gaat er gebeuren in die 10 minuten?


Hij duurt 10 minuten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afsluiten bij LUNA klinkt ook wel lekker idd ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
G1LL schreef:
En dat laten ze pas nu weten? en waarom die 10 minuten? en wat gaat er gebeuren in die 10 minuten?


Hij duurt 10 minuten?


Denk gewoon een show om het anthem heen van 10 minuten, vuurwerk,lasers,handjeklap dit dat zus zo! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 19:58 
 
Hardtraxxer

Die 10 minuten zal wel het moment zijn dat je de lasers voor het eerst aangaan, en idd show etc.!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

back2daparty schreef:
Afsluiten bij LUNA klinkt ook wel lekker idd ! :)


Misschien dat ik daar ook ben te vinden, ligt eraan wat hij gaat draaien. Bij early blijf ik zeker rond hangen, geldt ook voor Pavo trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was ik vergeten te melden dat ik hier ook bij ben. Eindje rijden maar wordt een mooie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 06:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Volgens mij was ik vergeten te melden dat ik hier ook bij ben. Eindje rijden maar wordt een mooie :)


Gezellig James!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gill, doen we nog de Train To Nowhere net als vorig jaar? .. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sure :) :p
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten