Kortgezegd: een geweldig feest!!!

Lijkt alsof het met het jaar beter en beter wordt, petje af voor de organisatie. Daarnaast lijkt Fusion of Dance een patent te hebben op mooi weer, net als vorig jaar (en het jaar daarvoor?) een ideaal festivalweertje. Als hardstyleliefhebber verrassend weinig bij Megabase geweest, mede door het groepje waarmee ik heen was. Desondanks een top feest gehad met alle bekenden, super. Show bij Megabase was genieten. De locatie maakte het plaatje compleet, voor de 2e keer was ik er maar wat een mooie locatie voor een festival is de Wijthemerplas eigenlijk. Niet te groot, beetje heuvelachtig en het water + de strandjes maken het af.
Enige minpuntje was de chaos bij de kluisjes na 00.00 uur, normaal gesproken zou je dan zeggen (even een kwartiertje wachten) maar dat kon niet want we moesten de bus halen. Daarnaast was het geluid aan de zijkanten bij Megabase slecht. Maar dit alles kon de pret niet drukken. Dit feest is zijn 35 euro ab-so-luut waard vind ik.