Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Proteaz schreef:
Toffe dag gehad met Gill, NelisNils en Solutio. Verder Klos en Back Sunrise gesproken, was gezellig heren!!! En owjah, jullie lijken totaal niet op elkaar :lol:!!!

Hahaha was zeker gezellig en inderdaad we lijken totaal niet op elkaar. Wie dat ooit heeft gezegd wat toen zeker VDK :lol:



Chukkels schreef:
Trouwens Geck-o heeft tegenover mij bewezen dat Theracords niet alleen maar hard is als ze draaien. Voor mijn gevoel heb ik nog nooit zo'n softe Theracords set gehoord. Dat maakte het echter niet minder vet. Heerlijke set, die echt precies op het juiste moment kwam.

Dit maakte voor mij het eerste moment dat ik een Theracords set kon waarderen :x :x
Van begin tot eind compleet los gegaan met stuk voor stuk heldenplaten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow ja nog een minpunt voor de achterlijke Wasted Penguinz (zelfs de grootste dagjesmensen vonden het een KUTset) en de mongolische acties van MC 'Waar Is Dat Feestje' Renegade. Laat de eerstgenoemde vogels verdomme in Zweden en laat de laatste clown voortaan zijn trucjes in Brabant vertonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die vlonders waren wel kut bij de megabase :cry: Had je ineens een stuk zonder vlonder. Klapt vol me enkel dubbel. Nog steeds last van. Maar dat mag de pret niet drukken. Ben nog volop aan het nagenieten.

Wat een feest, wat een feest ! (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super feest gehad! :D Was erg gezellig met iedereen en het weer was gewoon precies goed :D Er werd niet super gedraaid, maar er hing wel een fijne sfeer op zich. Alles bij elkaar toch een heel vet feest gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Enorm naar mn zin gehad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 00:17 
 
Hardtraxxer

Pfoe, goed begin van het festivalseizoen, dat er nog velen mogen volgen.. :)
Waren met een mooie grote groep, veel andere bekenden, mooi weer, lekkere muziek, goede sfeer, wat wil je nog meer..
Mooiste nuchtere feestje tot nu toe :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feest was dit zeg! :D
er werd niet heel bijzonder gedraaid ofzo maar heb me er prima op vermaakt, kwam mede door het weer en de sfeer :D
Vond zelf de Wasted Penguinz heel vet met die melodieen maar dat lag mischien aan mij! xd
Thera & Geck-o helemaal op vermaakt op die set! dat 2-1 (jack van gelder) was helemaal mooi met dat gejuich ! :D
Veel gezellige mensen/hardtraxxers gezien en mooi weer! :D

Geslaagd feestje dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:36 
 
Hardtraxxer

Kortgezegd: een geweldig feest!!! :loving: Lijkt alsof het met het jaar beter en beter wordt, petje af voor de organisatie. Daarnaast lijkt Fusion of Dance een patent te hebben op mooi weer, net als vorig jaar (en het jaar daarvoor?) een ideaal festivalweertje. Als hardstyleliefhebber verrassend weinig bij Megabase geweest, mede door het groepje waarmee ik heen was. Desondanks een top feest gehad met alle bekenden, super. Show bij Megabase was genieten. De locatie maakte het plaatje compleet, voor de 2e keer was ik er maar wat een mooie locatie voor een festival is de Wijthemerplas eigenlijk. Niet te groot, beetje heuvelachtig en het water + de strandjes maken het af.

Enige minpuntje was de chaos bij de kluisjes na 00.00 uur, normaal gesproken zou je dan zeggen (even een kwartiertje wachten) maar dat kon niet want we moesten de bus halen. Daarnaast was het geluid aan de zijkanten bij Megabase slecht. Maar dit alles kon de pret niet drukken. Dit feest is zijn 35 euro ab-so-luut waard vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HardstyleLover90 schreef:
Daarnaast was het geluid aan de zijkanten bij Megabase slecht. Maar dit alles kon de pret niet drukken..

Had met geluidslimiet te maken en decibel meter van de gemeente heb ik me laten vertellen. Ik vond het overdag niets eens zo heel erg, hoefde je niet tegen het barpersoneel te schreeuwen als je een drankje wilde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat het geluid aan de zijkanten slecht was heeft toch niets met een geluidslimiet te maken? Hoort toch gewoon even goed te zijn als in het midden van de stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nelisnils schreef:
Dat het geluid aan de zijkanten slecht was heeft toch niets met een geluidslimiet te maken? Hoort toch gewoon even goed te zijn als in het midden van de stage?

Het geluid zelf was ook wel goed, alleen de bassboxen stonden niet op die kant gericht, en die 'dreun' heeft een veel groter en harder bereik dan de mid en high :)

Of bedoel je het geluid op het einde, want daar viel de bass gewoon weg, dan ben ik het met je eens.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op gegeven moment dacht ik echt van; fuck it met dat geluid. Dan maar beetje ouwehoeren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:42 
 

Zatox 8 uur telaat, damn :/
was zeker volgers aan het kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Zatox 8 uur telaat, damn :/
was zeker volgers aan het kopen

Te laat als in veel te soft voor het tijdstip waarop hij draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dan draait hij pattern 2 maar dan niet de 2e climax :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Nice! :D Nog paar bekenden gespot
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah ik zit er wel 2 keer in. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, zelfs een doof iemand vind een optreden van Thera nog gaaf! Wat een über-held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik spot mezelf, best wel een geinige shot haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Yeah ik zit er wel 2 keer in. :cool:

Haha de Nando-Move staat er ook weer op hoor :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ow ja nog een minpunt voor de achterlijke Wasted Penguinz (zelfs de grootste dagjesmensen vonden het een KUTset) en de mongolische acties van MC 'Waar Is Dat Feestje' Renegade. Laat de eerstgenoemde vogels verdomme in Zweden en laat de laatste clown voortaan zijn trucjes in Brabant vertonen.


Het Brabant van België hoop ik dat je bedoelt, want hier hoeft het ook niet, en de Belgen zijn er mee begonnen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:58 
 

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten