Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zaterdag 18 Mei 2013, Fusion Of Dance Festival.
Locatie: Wijthmenerplas Zwolle
Organisatie: High Energy Events, Studio Tas
Stijlen: deephouse, dirty house, early hardstyle, freestyle, hardstyle, hardtrance, house, raw hardstyle, techhouse, techno, trance

Voorverkoop: € 45,-


Line-up
Megabase
Audiotricz
Bass Modulators
Blockside
Chain Reaction
D-Block & S-te-Fan
Frontliner
Mad Dog
Psyko Punkz
The Pitcher
Wasted Penguinz
Zentiments
Live: E-Force
MC: Renegade

Freestyle Maniacs - Harddefinition
Bass-D
Darkraver
Dr. Rude
Fausto
Gizmo
Miss Jay
Norman
Paul Elstak
Raoul Coolman
Ruthless
Vecino
MC: The Russian
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 14:47 
 
Hardtraxx Addict

Veel festivals die dag zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, en allemaal ook nog in buurt hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:22 
 
Hardtraxxer

Ik wacht eerst even alle line up's af voor ik een keuze ga maken. Je kan het ook overdrijven met het aanbod zeg. Ik heb 3 festivals als optie staan en 2 indoor feesten waarvan 1 relatief dichtbij. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line-up
1Megabase

Audiotricz
Bass Modulators
Blockside
Chain Reaction
D-Block & S-te-Fan
Frontliner
Mad Dog
Psyko Punkz
The Pitcher
Wasted Penguinz
Zentiments
Live: E-Force
MC: Renegade

2Freestyle Maniacs - Harddefinition
Bass-D
Darkraver
Dr. Rude
Fausto
Gizmo
Miss Jay
Norman
Paul Elstak
Raoul Coolman
Ruthless
Vecino
MC: The Russian
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 14:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo dan wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woot, dit is een line-up die ik niet had verwacht (in negatieve zin dan helaas). Ik sla deze over denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
pfff wat een kut line up zeg. Maarjaaa wordt vast wel weer leuk

Geen Fantasy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Steffnov schreef:
mandy schreef:
pfff wat een kut line up zeg. Maarjaaa wordt vast wel weer leuk

Geen Fantasy?


ik had al een kaartje voor fusion :)

Verkopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zentiments... ik wist niet eens dat ze nog bezig waren met dat project :oh:
Wat was ik vroeger verslaafd aan survivor zeg, die zou ik graag een keer live horen ondanks de enigzins zwakke kicks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een slechte line-up, was vorig jaar vele malen beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er niet nog een Raw area ofzo :/ dit is echt niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Komt er niet nog een Raw area ofzo :/ dit is echt niks.

Waarschijnlijk nog een talent area, waar je, je als hardstyle liefhebber prima kan vermaken. Althans dat was vorig jaar zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Wat een slechte line-up, was vorig jaar vele malen beter.


Nou toen was die zeker beter idd

Fantasy island it is! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Mr Lellebel schreef:
Wat een slechte line-up, was vorig jaar vele malen beter.


Nou toen was die zeker beter idd

Fantasy island it is! :)

Harmony of Hardcore it is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
F-alko92 schreef:
Mr Lellebel schreef:
Wat een slechte line-up, was vorig jaar vele malen beter.


Nou toen was die zeker beter idd

Fantasy island it is! :)

Harmony of Hardcore it is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frontliner, E-force en Mad Dog zijn de enigen die mij nog een beetje kunnen bekoren.. verder is t vrij matig (zwak uitgedrukt nog)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:25 
 
Hardtraxxer

Lekkere anthem! :thumbsup:

[youtube]http://youtu.be/eEIR42WUegE[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:12 
 

Mocambo schreef:
Lekkere anthem! :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:23 
 
Hardtraxxer

Kreeg het niet voor elkaar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:52 
 

Pak de lange link die boven in staat in je adresbalk.

Mocht het niet lukken wil ik of iemand je wel helpen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 13:18 
 
Hardtraxxer

En-er-gy schreef:
Pak de lange link die boven in staat in je adresbalk.

Mocht het niet lukken wil ik of iemand je wel helpen ;)

Ik heb van alles geprobeerd waaronder dat.. maar het zal wel, het is nu gelukt ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 10:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket tegen gereduceerd tarief toch maar gekocht..
Gaan zoveel bekenden heen, zal wel gezellig worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable:

Area 2: Megabase
12.00 – 14.00 uur Blockside
14.00 – 15.00 uur Audiotricz
15.00 – 16.00 uur Psyko Punkz
16.00 – 17.00 uur Wasted Penguinz
17.00 – 18.00 uur The Pitcher
18.00 – 19.00 uur Bass Modulators vs. Zentiments
19.00 – 20.00 uur D-Block & S-Te-Fan
20.00 – 21.00 uur Frontliner
21.00 – 21.30 uur E-Force LIVE
21.30 – 22.15 uur Chain Reaction
22:15 – 22:20 uur Megabase Anthem by Chain Reaction
22:20 – 22:30 uur Chain Reaction
22.30 – 23.00 uur The Magic Showcase
23.00 – 00.00 uur Mad Dog
Hosted by MC Renegade

Area 3: Freestyle Maniacs vs. Hard Definition
12.00 – 14.00 uur Vecino
14.00 – 15.00 uur Ruthless (zak)
15.00 – 16.00 uur Fausto
16.00 – 18.00 uur Gizmo vs. Norman
18.00 – 19.00 uur Darkraver
19.00 – 20.00 uur Raoul Coolman
20.00 – 21.00 uur Dr. Rude
21.00 – 22.00 uur Bass-D
22.00 – 23.00 uur Paul Estak
23.00 – 00.00 uur Miss Jay
Hosted by MC The Russian
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen verkeerde timetable bij de Megabase :thumbup:

Lekker opbouwend!! Knallen richting het eind :yay:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten