Trouwens Geck-o heeft tegenover mij bewezen dat Theracords niet alleen maar hard is als ze draaien. Voor mijn gevoel heb ik nog nooit zo'n softe Theracords set gehoord. Dat maakte het echter niet minder vet. Heerlijke set, die echt precies op het juiste moment kwam. Wildstylez wist namelijk niet helemaal wat hij aan het draaien was volgens mij. Of in ieder geval niet qua volgorde. Het zou me niks verbazen als Wildstylez maar 2 cd's mee had waarvan één getiteld 'Wildstylez' Raw Tracks' en 'Wildstylez' Nu Tracks' en die afwisselde. Die opbouw ging namelijk he-le-maal nergens over. Dat gevoel had ik overigens bij alle artiesten en ja, ook bij Rik en Pieter. The Tempest maakte het overigens al helemaal bont, maar goed, hij is dan ook een 'talent' en dit zal wel een leermoment voor hem geweest zijn.
Zatox wil ik eigenlijk maar weinig woorden aan vuil maken: 8 uur te laat on stage. Afsluiten met Nu-style crap (TBY Rmx) :') Zentiments: heerlijk! Onverwachts knalsetje! Alleen het mixwerk... Kom op, we leven in 2012. Een beetje fatsoenlijk doormixen op redelijk tempo met platen die gelijk liggen moet kunnen toch? Geen idee wat er overigens met het geluid aan de hand was, maar leek me niet hun schuld. Noisecontrollers niet helemaal gevolgd aangezien ik het laatste half uur van Lisa Lashes aan het kijken was. Wat voelde ik me daar jong zeg! Gemiddelde leeftijd die er hing was volgens mij 43 ofzo. Desalniettemin hing er een goede sfeer en toen de lasers hun werk deden was het een hele vette set! Heb trouwens gehoord dat het Defqon anthem wéér niet gedraaid is. Is hij te slecht ofzo? Het feest is al over een maand en nog steeds heeft niemand het nummer op een feest gehoord.
Show kan ik maar 1 ding over zeggen:
Echt waar. Die 2 en een half uur dat de lasers aanstonden overtrof gewoon Qlimax. High Energy Events:
Vuurwerk was ook weer magistraal. Alleen dat was die 0 euro die ik heb uitgegeven aan het kaartje al waard! Het geluid was ook prima. Totdat ze de boxen hadden opgeblazen en met Zatox was het helemaal dramatisch. Bij de overige stages echt dik geluid, oordopjes waren zeker nodig! Voor Nederlandse festivalbegrippen en een dikke voldoende! En het terrein was ook echt gewoon perfect. Samen met Dominator het vetste festivalterrein van Nederland! Echt geniaal gewoon.
De toon is nu gezet voor het festivalseizoen. Een prachtfeestje samen gevierd met prachtmensen. Als mensen volgend jaar twijfelen om te gaan, zeg ik dat ze gek zijn. Dit feest behoort een zekerheid te zijn voor iedereen die van hardstyle houdt. Het is muzikaal gezien misschien niet het beste feest wat er bestaat, maar alle ingrediënten om er een topfeest van te maken zijn gewoon aanwezig op Fusion of Dance. En dat allemaal dankzij deze toporganisatie die Zwolle weer op de kaart heeft gezet!