Hoop dat Wasted Penguinz wat Code Black plaatjes draaien. 
Dan hoop ik dat Coone wat zany plaatjes draaitwrote:Hoop dat Wasted Penguinz wat Code Black plaatjes draaien.
Grapje hoor Nan
Dan hoop ik dat Coone wat zany plaatjes draaitwrote:Hoop dat Wasted Penguinz wat Code Black plaatjes draaien.
Dude, wij hebben gemeet op Penoze in maartwrote:Ga ik eindelijk Klos ook ontmoeten, iedereen zegt dat wij erg op elkaar lijken namelijkwrote:Weer schijnt wel aardig goed te wordenScheelt dat ook weer
Wordt gezellig!![]()
Gewoon snoepje nemen dan is die WP set de beste set van je avondwrote:Hoop dat Wasted Penguinz wat Code Black plaatjes draaien.
Ja maar jij vind ook dat je niet op Adaro lijktwrote:Dude, wij hebben gemeet op Penoze in maartwrote:Ga ik eindelijk Klos ook ontmoeten, iedereen zegt dat wij erg op elkaar lijken namelijkwrote:Weer schijnt wel aardig goed te wordenScheelt dat ook weer
Wordt gezellig!![]()
hahaha!
En nee, we lijken niet op elkaar
Ja toen heb ik zoveel nieuwe mensen ontmoet, dan onthoud ik niet iedereenwrote: Dude, wij hebben gemeet op Penoze in maarthahaha!
En nee, we lijken niet op elkaar
Zatox - Operawrote:Vet inderdaad!![]()
Weet iemand hoe die track heet vanaf ongeveer 06:00 in dat filmpje?
You're whalecumwrote:Ochja. Dat is m.Bedankt Chuck.
Dat was heel erg met Thera vas Geck-o, maar des te meer ruimte was er om los te gaan op een vette set met slecht geluidwrote:helaas was de sfeer wat minder in de drukte *mompelt iets over enorme gangpaden die worden gecreëerd*