Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Fusion of Dance Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hoop dat Wasted Penguinz wat Code Black plaatjes draaien. :loving:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Nando wrote:Hoop dat Wasted Penguinz wat Code Black plaatjes draaien. :loving:
Dan hoop ik dat Coone wat zany plaatjes draait :loving: :loving:
Grapje hoor Nan :D
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Black Sunrise wrote:
Klos wrote:Weer schijnt wel aardig goed te worden :D Scheelt dat ook weer
Wordt gezellig!
Ga ik eindelijk Klos ook ontmoeten, iedereen zegt dat wij erg op elkaar lijken namelijk xd xd
Dude, wij hebben gemeet op Penoze in maart :P hahaha!

En nee, we lijken niet op elkaar :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Nando wrote:Hoop dat Wasted Penguinz wat Code Black plaatjes draaien. :loving:
Gewoon snoepje nemen dan is die WP set de beste set van je avond :P
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Klos wrote:
Black Sunrise wrote:
Klos wrote:Weer schijnt wel aardig goed te worden :D Scheelt dat ook weer
Wordt gezellig!
Ga ik eindelijk Klos ook ontmoeten, iedereen zegt dat wij erg op elkaar lijken namelijk xd xd
Dude, wij hebben gemeet op Penoze in maart :P hahaha!

Ja maar jij vind ook dat je niet op Adaro lijkt >.<
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Super veel zin in :D Het weer hier in Amsterdam was vandaag echt abominabel dus ik hoop dat het morgen chill wordt. Het toppunt wordt natuurlijk Fusion Mega Mash :D :P buiten dat wordt het ook gewoon super gezellig :D
Donateur
last seen Oct 2014
Klos wrote: Dude, wij hebben gemeet op Penoze in maart :P hahaha!

Ja toen heb ik zoveel nieuwe mensen ontmoet, dan onthoud ik niet iedereen :$ :$
Dus straks gaan we elkaar maar bij daglicht meeten :cool:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Goeiemorgen :yawn: .

Om 20 over 1 stap ik hier op het fietsje, om vervolgens binnen te zijn (munten etc) voor JoS begint. Het weer lijkt mooi en ik heb er zin in :). Tot straks allen!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Goedemorgen! Zonnetje schijnt! Ik ben d'r pas rond 3 uur denk ik, zie iedereen daar!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Zin, zin, zin! :D
Hardtraxxer
99 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Heeel veel zin in! Ben er samen met Gill & Alain rond 3 uur. Even goed me verjaardag vieren daar :clap:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Iedereen veel plezier hier! Straks klaarmaken voor Together we are Hardcore! :love: (L)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Veel plezier :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Wat een feest! :loving: :loving: :loving:
Hardtraxxer
99 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Wauw. :loving: wat een heerlijk feest was dit. Wat een gezelligheid. Toch het meeste genoten bij de redbull hardstyle truck! Klapte er lekker op daar! :worship:
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Dit was echt een episch feest! :loving: :worship:
Donateur
last seen Oct 2014
Zo genoten hier :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Heerlijk feestje! Top vermaakt hier! Bedankt iedereen :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
View on YouTube

:loving: :loving: :loving: :loving:

Mooiste vuurwerkshow die ik ooit gezien heb. Wat een geweldige show was dit!

Und meiner foto's:

https://partyflock.nl/album/958454/7361938.html
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Vik wrote:Vet inderdaad! :D
Weet iemand hoe die track heet vanaf ongeveer 06:00 in dat filmpje? :)
Zatox - Opera ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Vik wrote:Ochja. Dat is m. :P Bedankt Chuck. :)
You're whalecum ^^
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Top feestje hoor! Een aantal goede setjes, dik geluid, lekker weer en bovenal weer heel veel gezellige mensen. :D
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Het was inderdaad echt lekker :D aantal platen gehoord die ik niet had verwacht, vaak een goeie sfeer (met de HT'ers), helaas was de sfeer wat minder in de drukte *mompelt iets over enorme gangpaden die worden gecreëerd* .. Maar vooral genoten :D
P
Hardtraxxer
195 posts member since 2012
last seen Aug 2014
Klos wrote:helaas was de sfeer wat minder in de drukte *mompelt iets over enorme gangpaden die worden gecreëerd*
Dat was heel erg met Thera vas Geck-o, maar des te meer ruimte was er om los te gaan op een vette set met slecht geluid xd !!!

Toffe dag gehad met Gill, NelisNils en Solutio. Verder Klos en Back Sunrise gesproken, was gezellig heren!!! En owjah, jullie lijken totaal niet op elkaar :lol:!!!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Trouwens Geck-o heeft tegenover mij bewezen dat Theracords niet alleen maar hard is als ze draaien. Voor mijn gevoel heb ik nog nooit zo'n softe Theracords set gehoord. Dat maakte het echter niet minder vet. Heerlijke set, die echt precies op het juiste moment kwam. Wildstylez wist namelijk niet helemaal wat hij aan het draaien was volgens mij. Of in ieder geval niet qua volgorde. Het zou me niks verbazen als Wildstylez maar 2 cd's mee had waarvan één getiteld 'Wildstylez' Raw Tracks' en 'Wildstylez' Nu Tracks' en die afwisselde. Die opbouw ging namelijk he-le-maal nergens over. Dat gevoel had ik overigens bij alle artiesten en ja, ook bij Rik en Pieter. The Tempest maakte het overigens al helemaal bont, maar goed, hij is dan ook een 'talent' en dit zal wel een leermoment voor hem geweest zijn.

Zatox wil ik eigenlijk maar weinig woorden aan vuil maken: 8 uur te laat on stage. Afsluiten met Nu-style crap (TBY Rmx) :') Zentiments: heerlijk! Onverwachts knalsetje! Alleen het mixwerk... Kom op, we leven in 2012. Een beetje fatsoenlijk doormixen op redelijk tempo met platen die gelijk liggen moet kunnen toch? Geen idee wat er overigens met het geluid aan de hand was, maar leek me niet hun schuld. Noisecontrollers niet helemaal gevolgd aangezien ik het laatste half uur van Lisa Lashes aan het kijken was. Wat voelde ik me daar jong zeg! Gemiddelde leeftijd die er hing was volgens mij 43 ofzo. Desalniettemin hing er een goede sfeer en toen de lasers hun werk deden was het een hele vette set! Heb trouwens gehoord dat het Defqon anthem wéér niet gedraaid is. Is hij te slecht ofzo? Het feest is al over een maand en nog steeds heeft niemand het nummer op een feest gehoord.

Show kan ik maar 1 ding over zeggen: :loving: :loving: :loving:
Echt waar. Die 2 en een half uur dat de lasers aanstonden overtrof gewoon Qlimax. High Energy Events: :worship:
Vuurwerk was ook weer magistraal. Alleen dat was die 0 euro die ik heb uitgegeven aan het kaartje al waard! Het geluid was ook prima. Totdat ze de boxen hadden opgeblazen en met Zatox was het helemaal dramatisch. Bij de overige stages echt dik geluid, oordopjes waren zeker nodig! Voor Nederlandse festivalbegrippen en een dikke voldoende! En het terrein was ook echt gewoon perfect. Samen met Dominator het vetste festivalterrein van Nederland! Echt geniaal gewoon.

De toon is nu gezet voor het festivalseizoen. Een prachtfeestje samen gevierd met prachtmensen. Als mensen volgend jaar twijfelen om te gaan, zeg ik dat ze gek zijn. Dit feest behoort een zekerheid te zijn voor iedereen die van hardstyle houdt. Het is muzikaal gezien misschien niet het beste feest wat er bestaat, maar alle ingrediënten om er een topfeest van te maken zijn gewoon aanwezig op Fusion of Dance. En dat allemaal dankzij deze toporganisatie die Zwolle weer op de kaart heeft gezet!