Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hele vette line-up! Helaas ga ik al naar Bassrulers en Together We Are Hardcore...
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de website ook erg vet gedaan trouwens! Je kunt ook al direct zien hoe de stages er ongeveer uit komen te zien :) . Vorig jaar was de Megabase een Schip, nu is het een helikopter! Super vet :)
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben tevreden met de line up. Naast de mega base ook zeker even hard defenition and hardstyle truck checken :).
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 14:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aardig gevarieerde line up, als ik er met de auto of bus heen kan is het een optie :)
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid :thumbsup: Dik verdiend.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Echt super vet dit! Eerste festival boeking ooit dus ben benieuwd :D

Heb er onwijs veel zin in


Dat dus! :D
Sta dr ook, lijkt me heel vet alleen die aftermovie's al :drool:
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Ben tevreden met de line up. Naast de mega base ook zeker even hard defenition and hardstyle truck checken :).

Dat inderdaad, ben er bijna zeker bij :D
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel twijfel, heb nog geen kaartjes..
Wachten tot volgende loon en hopen dat het nog niet is uitverkocht.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Refuze schreef:
Echt super vet dit! Eerste festival boeking ooit dus ben benieuwd :D

Heb er onwijs veel zin in


Dat dus! :D
Sta dr ook, lijkt me heel vet alleen die aftermovie's al :drool:


Ja maar ik weet niet wat ik moet verwachten van die Red Bull truck :P
Op de website staat dat het echt zo'n grote vrachtwagen is maar de foto's van vorig jaar tonen anders.

We zullen het zien en gaan er een onwijs vette dag van maken!
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had m'n kaartje al en ik ben ook blij dat ik 'm al heb :P Dit wordt gezellig
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Twijfel twijfel, heb nog geen kaartjes..
Wachten tot volgende loon en hopen dat het nog niet is uitverkocht.

Was dit vorig jaar dan snel uitverkocht? Ik twijvel ook nog wel een beetje of ik ga.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Henk-Jan schreef:
Twijfel twijfel, heb nog geen kaartjes..
Wachten tot volgende loon en hopen dat het nog niet is uitverkocht.

Was dit vorig jaar dan snel uitverkocht? Ik twijvel ook nog wel een beetje of ik ga.

Vorig jaar op de dag zelf uitverkocht. Dit jaar hebben ze echter 1000 extra kaarten beschikbaar, maar ga er maar van uit dat het uiterlijk in de week ervoor toch maar uitverkoopt, zeker als het weer mee zit. High Energy Events krijgt steeds meer naam en zo ook FoD.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw Inc. ? :lol:
Beter krijg ik paar vrienden zover om dagje door te brengen op de Smirnoff Stage :P
Wasted Penguinz uiteraard ook even checken :P
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
SiweZ schreef:
Refuze schreef:
Echt super vet dit! Eerste festival boeking ooit dus ben benieuwd :D

Heb er onwijs veel zin in


Dat dus! :D
Sta dr ook, lijkt me heel vet alleen die aftermovie's al :drool:


Ja maar ik weet niet wat ik moet verwachten van die Red Bull truck :P
Op de website staat dat het echt zo'n grote vrachtwagen is maar de foto's van vorig jaar tonen anders.

We zullen het zien en gaan er een onwijs vette dag van maken!


Vorig jaar was dat ook een andere stage, met andere muziek..
Denk dat dit wel wat gaat worden. Is het al mei? :lol:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 11:23 
 
Organisator

Fusion of Dance Festival 2012: Complete line-up release

Fusion of Dance Festival kijkt vooruit naar een daverende outdoor editie op zaterdag 19 mei in Zwolle. Negen area’s, die zijn verspreid over de grasweiden, bossen, heuvels en stranden van de Wijthmenerplas, serveren ruim negentig dj’s een keur aan dancestijlen op jullie bord. Vorig jaar scheen de zon elke minuut van de dag en was insmeren geen overbodige luxe. De fantastische sfeer, het mooie weer, de dikke shows en het uitzinnige publiek maakten Fusion of Dance Festival één van de betere festivals in 2011.

Voor de editie van 2012 gaat het niet anders worden, Fusion of Dance is er ook dit seizoen weer klaar voor om jou een onvergetelijk festival te bezorgen. Met weer een nieuwe area waar dubstep geprogrammeerd gaat worden, is er voor iedereen nog meer wils en blijft Fusion of Dance Festival groeien. Na drie succesvolle outdoor edities en de geslaagde indoor editie nog vers in het geheugen verwacht Fusion of Dance Festival dit jaar 20.000 bezoekers te mogen ontvangen.

Check hieronder de line-up:

Lipgloss
Audio Bullys
Roog
Gregor Salto
Luciën Foort
Michael Mendoza
Mitchell Niemeyer
Jay Mocio
Calle & Cruz
East & Young
MC Choral
MC Spyder

Megabase
Zatox
Wasted Penguinz
Coone
Zentiments
Thera vs Geck-o
The Pitcher
Wildstylez
Noisecontrollers
Toneshifterz
Bad HabitZ
Jack of Sound
MC Renegade

Hard Definition
Luna
Raoul Coolman
Pavo
Fausto
Phil York
Jim Justice
Charly & Nazzz

Onlytechno
Michel de Hey
Alex Under
Sebastard
Wouter de Moor
Melon
Joey Daniel
Roy El Kei

Sound of Energy
Alex M.O.R.P.H.
Artento Divini
Lisa Lashes
Fausto
Setrise
Diederick van Loo
Tommygoff
El Haag
MC Me’s

Smirnoff Stage
De Nachtbrakers; Lucash vs Rob Black vs Donagrandi
De Nachtbrakers; Kleine Dondersteen vs Material Girls
Boogieman Soundsystem
The Voyagers
Weslo
Kuddedieren
Snelle Jelle
When Harry Met Sally
Hitmeister D
Hosted by Dom Pérignon & Dan Stezo

Jägermeister Dubstep Stage
Swindle
Gomes
Cinnaman
Yellow Claw
Pauluz
Boeboe
Sjemig Soundsystem ($imon & Pauluz)
Giographic
Piro
Dion Cassius
Stereologic
Host: Rico

Redbull Hardstyle truck
Blockside
Vecino
ArmenianBoy
Clock Kid
The Tempest
Global Soundz
Azerr
Ruff J.
Raw Inc.
Diabolic (Ramon Grolleman)
Refuze
SiweZ

Fusion Lounge
Timo-T
Sox & Boxers
Bjornsane
PakPak
Spiranic
Jeff Jive
Bjorn Know-how & Cosmic
Low-reply

Tickets
Heb jij nog geen ticket voor Fusion of Dance Festival? Koop dan nu je Discountticket voor €39,50 via http://www.fusionofdance.nl, of bij een van de 400 Primera winkels of 108 Free Record Shops in Nederland. Discounttickets van €39,50 zijn nog tot en met 12 mei te koop. Vanaf 13 mei gaan de Regular Tickets in de verkoop voor €47,50 en aan de deur betaal je €55,00 per ticket.

Busvervoer
Vanuit heel Nederland rijden bussen naar Fusion of Dance Festival. Check voor meer infowww.eventtravel.nl. Staat jouw opstapplaats er niet bij, dan kun je deze speciaal aanvragen. Ook rijden er bussen tussen NS Zwolle en het festivalterrein.

Parkeer- en pendelbustickets Fusion of Dance
Bestel nu snel en gemakkelijk via OnlineTicket.¬nl je parkeer- of pendelbusticket voor Fusion of Dance Festival. In de voorverkoop bespaar je tot wel € 3,00 op je pendelbusticket! Bovendien biedt OnlineTicket.nl je de meest actuele verkeersinformatie. Zo ga je voorbereid op stap!

Earlybird ticket: €32,50 ex/fee (eerste 2000)
Discount ticket: €39,50 ex/fee (tot 12 mei)
Regular ticket: €47,50 ex/fee (vanaf 13 mei)
Door ticket: €55,00

Fusion of Dance
The Festival where we all come together and fuse as one!
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:43 
 

Zou er best heen willen alleen krijg ik niemand vanuit Helmond mee naar Zwolle denk ik.

of wootum moet willen. :lol:
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Krijg hier best wel zin in eigenlijk ^^
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Krijg hier best wel zin in eigenlijk ^^

Idd, zeker met het heerlijke zomerweer in het vooruitzicht! :woot:
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Krijg hier best wel zin in eigenlijk ^^

Zeker zeker, hoop ook echt op een mooi weertje :D En een kraampje waar je waterpijp kan roken :D :P
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik begin er ook al zin in te krijgen :D . Ik ga gewoon op de fiets, aangezien ik in Zwolle zelf woon :P .
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable staat vandaag in de krant :)

Megabase:
12-14 Bad Habitz
14-15 Jack of Sound
15-16 Zentiments
16-17 Toneshifterz
17-18 Coone
18-19 Wasted Penquinz
19-20 The Pitcher
20-21 Wildstylez
21-22 Thera vs Geck-O
22-23 Noisecontrollers
23-00 Zatox

Redbull Hardstyle Stage:
12-13 Global Soundz
13-14 Refuze
14-15 SiweZ
15-16 Raw.Inc
16-17 The Tempest
17-18 Ruff J
18-19 Azerr
19-20 Clock Kid
20-21 Diabolic
21-22 Blockside
22-23 Vecino
23-00 ArmenianBoy

Harddefinition
1200-1415 Charly & Nazz
1415-1630 Jim Justice
1630-1800 Phil York
1800-1930 Fauso
1930-2100 Pavo
2100-2230 Raoul Coolman
2230-0000 Luna
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 10:39 
 

:lol:

21-22 Thera vs Geck-O
22-23 Noisecontrollers
23-00 Zatox
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha belachelijk, maarja zal wel weer door dat dubbele boeking gedoe komen :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dan vraag ik me toch af wat Thera & Geck-O gaan draaien :P
Ik gok hard knallen in het begin, en een klein beetje afbouwen op het einde.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten