Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:27 
 

Tickets ong 30 euro?
Kom niet op de site. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deepack en Psyko Punkz zijn jammer maar dan ga ik gewoon even naar de andere zaal.
Wasted penguinz kan ik natuurlijk niet missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 00:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Leuke line-up en ik kan met de fiets, ben er sowieso weer bij! :)


JEFSKIII schreef:
Tickets ong 30 euro?
Kom niet op de site. >.<

Tickets zijn altijd rond de 20 euro, neem aan dat er niets veranderd is
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korey schreef:
Leuke line-up en ik kan met de fiets, ben er sowieso weer bij! :)


Met de fiets vanaf Woerden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik woon over 2 weken in Utrecht! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:31 
 
Hardtraxxer

lineup is nice, ga zeker kijken hier
is toch een thuiswedstrijdje! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korey schreef:
Ik woon over 2 weken in Utrecht! ;)

Dawisiknie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 10:16 
 

Verwacht van de tweede zaal qua geluid niks. Vorige keer was dat echt vrij crap toen ik ff bij Vamper / Wild Motherfuckers stond.

Wel tof voor In-Phase dat ze weer een dikke boeking hebben! Wat mij betreft verdient, ze maken leuke plaatjes! Het setje van hun op the magic show wordt nog steeds beluisterd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Verwacht van de tweede zaal qua geluid niks. Vorige keer was dat echt vrij crap toen ik ff bij Vamper / Wild Motherfuckers stond.



Oja klopt, was ik eigenlijk helemaal vergeten... Hopen dat ze dat deze keer een beetje hebben opgelost. Maar ik sta waarschijnlijk toch voor het grootste gedeelte van de avond bij stage 1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik twijfel voor een 10tje meer ga ik liever naar Bassleader denk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

25 euro. 5 euro goedkoper dan Bassleader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tickets gehaald, loopafstand sws aanwezig ^^
Bassleader is wel een stuk aantrekkelijker ja, maar dat is veels te ver weg voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:12 
 

Bijna zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
70% zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Almighty schreef:
90% zeker

Ten eerste wil ik echt graag Phuture Noize zien en zijn AVIO, Frequencerz en Alpha2 ook goed te doen en ten tweede kan ik geen 6 weken zonder feest. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:20 
 

Door de tip van Jefferd toch nog eens goed naar gekeken, en ik moet zeggen, die lineup is eigenlijk wel te lekker om te laten gaan!
en ik heb nog niks gepland voor mei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga volgende week effe een ticket halen. Mn draak en ik zijn sowieso aanwezig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:37 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig lang getwijfeld om naar bassleader te gaan maar dat is toch iets te ver rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig hier om mijn verjaardag te vieren! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. Vlak voor veldwerk nog even knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speciaal aanwezig voor Wasted penguinz :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jij en Euphoria Nando? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Jij en Euphoria Nando? :huh:

Ja. :D Ik ga vooral omdat ik nog nooit op een Euphoria ben geweest en dat graag wil meemaken. Maar er staan ook genoeg leuke artiesten (AVIO, Phuture Noize, Freqz, A2) en ik kan stiekem niet echt 6 weken zonder feest. :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten