93Wesley93 schreef:
Jeff3rd schreef:
Was uitermate gezellig!

Toen kon ik echt amper iemand van HT.. Nu nog steeds.. Maar men kent mij wel

Remember toen we daar voor de deur zaten?

Was El Mare volgens mij ook bij.

Was een super leuk feestje toen der tijd, maar helaas valt Bassleader tegelijk met dit! En daarbij heeft dit een 2 uur langere reistijd.

Klopt ja, maar ik was toen niks meer waard

Was wel gewoon nuchter, maar ik kon niet meer

Ook later op het station, ik heb volgens mij nog zitten slapen, terwijl Jeff nog barstens vol energie was
Maar deze keer ben ik er ook niet bij.
Trouwens dat was voor de avond begon
