G1LL schreef:
Khadber schreef:
Nu nog 5 minuten fietsen van mijn kamer. Zo chill vorig jaar. 6 uur naar buiten. Kopje koffie van iemand gekregen namens Jezus en God (ze hielden van me! Ik ook van hen, de koffie smaakte!) en kwart over 6 gewoon in je nest. Prachtig!
In dat geval ga ik hier over nadenken aangezien jij vast wel een slaapplek over hebt haah

Er zit een kansje in dat ik ga verhuizen naar een gigantische kamer, maar dan moet ik wel een endje fietsen haha. Vandaar de zinscontructie op deze manier. Ik houd je op de hoogte.