Zelfde. Nog nooit naar Euphoria geweest, hoor er altijd wel goede verhalen over.wrote:Line-up afhankelijk.. Altijd al een keer naar Euphoria willen gaan, als de line-up bevalt wordt het waarschijnlijk een zekerheidje!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heb dat gister even opgezocht. Ligt langs station Utrecht Zuilen en de eerste trein vertrekt al om 6 uur. Dus is zeker goed te doen.wrote: Hoe zit het met de terug reis dan, moet je met de bus terug naar het station (zo ja, hoe laat vertrekt die) of valt het wel te lopen?
Heb even op NS gekeken, eerste trein vanaf Utrecht Zuilen vertrekt om 08:20.. Is dus wel even wachten.wrote:Heb dat gister even opgezocht. Ligt langs station Utrecht Zuilen en de eerste trein vertrekt al om 6 uur. Dus is zeker goed te doen.wrote: Hoe zit het met de terug reis dan, moet je met de bus terug naar het station (zo ja, hoe laat vertrekt die) of valt het wel te lopen?
Huh, inderdaad. Je hebt gelijk. Zal wel scheef hebben zitten kijken dan 
Waarschijnlijk heb je op zaterdag gekeken, je moet altijd 1 dag erbij optellen, zondag dus.
Vanaf Utrecht is de verbinding ook redelijk kut voor mij.. Gaan er 2 een paar minuten na 6 en die daarna pas om 07:40. 
Dan maar een beetje kloten op utrecht centraal. Als het 6 uur afgelopen is dan ben je waarschijnlijk ook pas om 7 uur op centraal.
Vond Euphoria een geweldig feestje vorig jaar in de Central Studios. Maar ik ga nooit meer naar Utrecht met de trein vanaf Zeeland, het feestje was om 06.00 klaar en we waren pas om 13.00 thuis.
Ff de line up afwachten om te kijken of er nog iemand wilt gaan rijden naar hier.
Ff de line up afwachten om te kijken of er nog iemand wilt gaan rijden naar hier.
ff afwachten wat de line-up wordt want wil toch een keer een Euphoria meemaken 
Ook ik heb me hier prima vermaakt vorig jaar, dit is line-up afhankelijk.
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
feestje voor mijn in de achtertuin, vorig jaar zeer goed bevallen! 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Central Studios is me goed bevallen vorig jaar, hier ga ik zeker weer heen! Ook lekker dichtbij!
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Slaapplaats op 5 minuten lopen geregeld, aanwezig dus! 
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
voor mij 10 minuten fietsen.. heb je het toch iets beter kunnen regelenwrote:Slaapplaats op 5 minuten lopen geregeld, aanwezig dus!
Stage 001:
Noisecontrollers
Deepack
Psyko Punkz
Frequencerz
Wasted Penguinz
Alpha²
MC: Villian
Stage 002:
Bass Modulators
In-Phase
Avio
Phuture Noize
Omegatypez
MC: Renegade
Noisecontrollers
Deepack
Psyko Punkz
Frequencerz
Wasted Penguinz
Alpha²
MC: Villian
Stage 002:
Bass Modulators
In-Phase
Avio
Phuture Noize
Omegatypez
MC: Renegade
Last edited by sjobie on , edited 3 times in total.
Waarom Deepgezonkenpack en Psychische Punkiezzzzzzzzzzz?
Verder is deze lijn prima te doen. Aanwezig
Verder is deze lijn prima te doen. Aanwezig
-
C
Pas straks wel even de openingspost aan, gaat moeilijk vanaf mobiel 
Interessant:
Frequencerz
Alpha2
AVIO
Phuture Noize
Hmm, wordt hem denk ik niet.. Al wil ik wel heel graag eens Phuture Noize zien.
Frequencerz
Alpha2
AVIO
Phuture Noize
Zooooo, aardige line-up, voor Euphoriaanse begrippen dan! Wellicht aanwezig, mits we niet precies dat weekendje weg zijn
.
-
C
Een weekendje weg of een weekendje de weg kwijt?wrote:Zooooo, aardige line-up, voor Euphoriaanse begrippen dan! Wellicht aanwezig, mits we niet precies dat weekendje weg zijn.
-
P
Zeker weer present.
Vorig jaar ook heel goed vermaakt in Central Studios met Euphoria en 25 years The Prophet 
wrote:Een weekendje weg of een weekendje de weg kwijt?wrote:Zooooo, aardige line-up, voor Euphoriaanse begrippen dan! Wellicht aanwezig, mits we niet precies dat weekendje weg zijn.
Misschien heen vlak voor veldwerk. Grote optie in ieder geval!
Dit dus.wrote:Interessant:
Frequencerz
Alpha2
AVIO
Phuture Noize