Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Line-up afhankelijk.. Altijd al een keer naar Euphoria willen gaan, als de line-up bevalt wordt het waarschijnlijk een zekerheidje!

Zelfde. Nog nooit naar Euphoria geweest, hoor er altijd wel goede verhalen over. :) Tilburg is me net wat te ver en Utrecht lekker dichtbij, dus als de line-up in orde is ben ik hier wel bij. :D Hoe zit het met de terug reis dan, moet je met de bus terug naar het station (zo ja, hoe laat vertrekt die) of valt het wel te lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hoe zit het met de terug reis dan, moet je met de bus terug naar het station (zo ja, hoe laat vertrekt die) of valt het wel te lopen?


Heb dat gister even opgezocht. Ligt langs station Utrecht Zuilen en de eerste trein vertrekt al om 6 uur. Dus is zeker goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nando schreef:
Hoe zit het met de terug reis dan, moet je met de bus terug naar het station (zo ja, hoe laat vertrekt die) of valt het wel te lopen?


Heb dat gister even opgezocht. Ligt langs station Utrecht Zuilen en de eerste trein vertrekt al om 6 uur. Dus is zeker goed te doen.

Heb even op NS gekeken, eerste trein vanaf Utrecht Zuilen vertrekt om 08:20.. Is dus wel even wachten. :( Vanaf Utrecht Centraal gaan ze wel al vanaf 6 uur of zo, misschien met een paar man taxi pakken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Huh, inderdaad. Je hebt gelijk. Zal wel scheef hebben zitten kijken dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk heb je op zaterdag gekeken, je moet altijd 1 dag erbij optellen, zondag dus. :P Vanaf Utrecht is de verbinding ook redelijk kut voor mij.. Gaan er 2 een paar minuten na 6 en die daarna pas om 07:40. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan maar een beetje kloten op utrecht centraal. Als het 6 uur afgelopen is dan ben je waarschijnlijk ook pas om 7 uur op centraal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Euphoria een geweldig feestje vorig jaar in de Central Studios. Maar ik ga nooit meer naar Utrecht met de trein vanaf Zeeland, het feestje was om 06.00 klaar en we waren pas om 13.00 thuis. :P

Ff de line up afwachten om te kijken of er nog iemand wilt gaan rijden naar hier. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ff afwachten wat de line-up wordt want wil toch een keer een Euphoria meemaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook ik heb me hier prima vermaakt vorig jaar, dit is line-up afhankelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:42 
 
Hardtraxxer

feestje voor mijn in de achtertuin, vorig jaar zeer goed bevallen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:03 
 
Hardtraxx Elite

Central Studios is me goed bevallen vorig jaar, hier ga ik zeker weer heen! Ook lekker dichtbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:52 
 
Hardtraxxer

Slaapplaats op 5 minuten lopen geregeld, aanwezig dus! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:36 
 
Hardtraxxer

Jorgvv schreef:
Slaapplaats op 5 minuten lopen geregeld, aanwezig dus! :P


voor mij 10 minuten fietsen.. heb je het toch iets beter kunnen regelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stage 001:
Noisecontrollers
Deepack
Psyko Punkz
Frequencerz
Wasted Penguinz
Alpha²
MC: Villian

Stage 002:
Bass Modulators
In-Phase
Avio
Phuture Noize
Omegatypez
MC: Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom Deepgezonkenpack en Psychische Punkiezzzzzzzzzzz? :(

Verder is deze lijn prima te doen. Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 08:01 
 

Pas straks wel even de openingspost aan, gaat moeilijk vanaf mobiel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant:

Frequencerz
Alpha2
AVIO
Phuture Noize

Hmm, wordt hem denk ik niet.. Al wil ik wel heel graag eens Phuture Noize zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zooooo, aardige line-up, voor Euphoriaanse begrippen dan! Wellicht aanwezig, mits we niet precies dat weekendje weg zijn :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:07 
 

Ruubiie schreef:
Zooooo, aardige line-up, voor Euphoriaanse begrippen dan! Wellicht aanwezig, mits we niet precies dat weekendje weg zijn :P .

Een weekendje weg of een weekendje de weg kwijt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:53 
 

Zeker weer present. :) Vorig jaar ook heel goed vermaakt in Central Studios met Euphoria en 25 years The Prophet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:
Zooooo, aardige line-up, voor Euphoriaanse begrippen dan! Wellicht aanwezig, mits we niet precies dat weekendje weg zijn :P .

Een weekendje weg of een weekendje de weg kwijt?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien heen vlak voor veldwerk. Grote optie in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 13:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Phuture noizeeee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Interessant:

Frequencerz
Alpha2
AVIO
Phuture Noize

Hmm, wordt hem denk ik niet.. Al wil ik wel heel graag eens Phuture Noize zien.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aardige lineup en wel in de buurt dus een optie ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten