Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Euphoria (Holland vs Italy)

zaterdag 11 mei 2013
22:00 - 06:00
Central Studios, Utrecht

Lineup:

Psyko Punkz
Zatox
Ran-D
The R3belz
Scope DJ
Tatanka
E-Force
Stephanie
Jack of Sound
Atom
Inner Heat
Hosted by MC Renegade & MC Villain

Ticketprijs
Voorverkoop: € 25,-

Voorverkoop start op zaterdag 16 maart 2013 om 13:00.
Zullen verkrijgbaar zijn bij euphoria.tickets.b2s.nl.

Minimumleeftijd
18
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matige line up, ze hadden wel een leuker thema kunnen verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

5 jaar geleden had ik me dood gefapt om zoiets :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 11:55 
 
Hardtraxx Addict

E-Force en Jack of Sound zeer vet. De rest is kut met peren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond eigenlijk in de planning, maar ben dan weg voor onderzoek in Slovenië. Helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
E-Force en Jack of Sound zeer vet. De rest is kut met peren.

Daar komt het wel op neer ja.. beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

misschien aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, ik ben dat weekend al weg. Maar zelfs al was ik thuis dan was ik nog niet gegaan; wat een zaad line up. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable en laatste info: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/euphoria ... matie.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker een avondje happy hardstylen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kleinste/rustigste editie tot nu toe.. in ieder geval in de studios dan... Maar wel gezellig avondje gehad, vooral E-Force & The Rebelz draaiden een prima set, en ook Ran-D en Zatox was wel leuk.. allemaal niks speciaals, maar leuk voor tussendoor. Was zeker niemand van hier aanwezig haha xd
NB: Wel echt een verschrikking om die schijt plaat van Atom live te horen... flink gelachen om dat ventje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was zeker een van de rustigste feesten die ik in central studio's heb meegemaakt maar de sfeer was super. laatste 3 uurtjes waren toch wel het beste.

Die hardcore edit van e-force & luna - masterclass :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/videos/aftermov ... -2013.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
http://www.hardtraxx.nl/videos/aftermovie-euphoria-11-05-2013.html

Is verwijderd...
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten